Τρίτη 23 Μαΐου 2006

Η ομορφιά της δημιουργίας....

Το να βλέπεις είναι η αρχή και το τέλος της ζωής
όλης της ζωής, που απλόχερα μας χάρισε ο δημιουργός.

Λίγο μετά την γέννησή μου, μετά το πρώτο κλάμα
του ερχομού, από την μάνα της γέννησης, της μιας
και μοναδικής, της ομορφιάς της δημιουργίας,
άρχισα να ψάχνω τον κόσμο, την ζωή, με τα μάτια μου
τα γαλανά, και βέποντας τη ζωή, έφθασα μέχρι και
σήμερα που γράφω αυτές τις λίγες γραμμές, με το
μολύβι της ζωής μου που δεν λέει να τελειώσει.

Είναι αυτό που δεν ξέρω, πότε θα τελειώσει,
είναι αυτό που δεν ξέρω αν θα μπορέσω να δω
το τέλος με τα μάτια μου και να το γράψω με το
μολύβι μου στο μπλοκάκι της ζωής μου.

Μα αυτό είναι όλη η ομορφιά της ψυχής, της ζωής
τις δικής μου. Αυτό είναι το ενδιαφέρον και
η ομορφιά όλης της ζωής, του κύκλου της ομορφιάς
της δημιουργίας.

Τώρα αν θα μπορέσουν τα μάτια μου να δουν το τέλος
αυτό το ξέρει μόνο η ψυχή μου, η ψυχή του
Γέρο Καπετάνιου του Πέλαγους, του φίλου
των Άλμπατρος του νοτιά, του γιου της μάνας
θάλασσας, του μπλε και του γαλάζιου
και ο δημιουργός μου.

Με ρώτησε κάποτε ταξιδεύοντας στο πέλαγος
ο ναύτης τις βάρδιας
Καπετάνιε μου, μπορεί κάποιος να γράψει όλη
την ζωή μέσα σε λίγες γραμμές μιας σελίδας ?
και βέβαια μπορεί ναυτάκο μου.
Μόνο που χρειάζεται γνώση.

Ξέρεις πόση γνώση και κόπος χρειάζεται για να
γράψεις μέσα σε λίγες γραμμές μια ολόκληρη
ζωή σαν τη δική μου ?
και το ταξίδι μέσα στο πέλαγος συνεχίζεται για
να φτάσω στον προορισμό μου, στο απάνεμο
του Λιμανιού της ψυχής.

Σε λίγο κτυπάει το τηλέφωνο
Λέγεται ?
Καλημέρα μπαμπά μου τι κάνεις ?
Γεια σου μωρό μου, μια χαρά, όπως πάντα
σε λίγο περνάμε τα στενά του Γιβραλτάρ
μπαίνουμε στη Μεσόγειο, στην πιο όμορφη
θάλασσα του πλανήτη, πάμε Σουέζ
Να είσαι καλά μπαμπά μου, να προσέχεις
Καλό σας ταξίδι, καλές Θάλασσες.

Ο γιος της Θάλασσας

5 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε μου,

είχα τρεις μέρες να περάσω από δω γιατί δεν είχα πολύ χρόνο, αλλά πέρασα σήμερα και διάβασα, όσα είχα χάσει, όλα μαζί.

Τα πάντοτε πολύ ωραία που γράφεις και μας αναζωογονούν.

Να είσαι καλά 1

Serenity είπε...

"Καλό ταξίδι, καλές θάλασσες"

Τι όμορφη ευχή! :)

Unknown είπε...

Γεια σου καλέ μου φίλε.

Σε ευχαριστώ για την πάντοτε
ευπρόσδεκτη επισκεψή σου, να ξέρεις
ότι πάντα η σελίδα μου θα είναι
φιλόξενη όπως και η δική σου.
Θέλω να είαι σίγουρος ότι πάντα
θα προσπαθώ να μην απογοητεύσω
κανέναν.
και πόσο μάλλον εσένα που σε εκτιμώ
πάντα, από καρδιάς.

Καλό σου πρωινό!

Unknown είπε...

Γεια σου Βίλλυ μου.

Πράγματι όμορφη ευχή
αυτή η ευχή με συνόδευε πάντα
μέχρι το τέλος.

Να είσαι πάντα καλά,

Καλημέρα !

Unknown είπε...

Γεια σου αβεσσαλώμ.
Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Και σε σένα, εύχωμαι, όλο μπουνάτσες να είναι στη Ζωή σου.

Δημιουργός για μένα που γράφω πάντα
είναι αυτός που δημιούργησε όλα
αυτά που αναμεσά τους ζω και κινούμαι, αυτός που μου έδωσε το
θαύμα της Ζωής,της δημιουργίας,
εμένα του ίδιου, την στιγμή της
γεννησής μου, και το πρώτο κλάμα μου που ακούστηκε ερχόμενος σε αυτή
τη Ζωή, που εξακολουθώ να ζω.

Καλό βράδυ !