Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008

Από την Εμπόλεμη Ζώνη της καθημερινότητας.....




Είναι πολύ εύκολο και πολύ απλό να λες ότι είσαι αναρχικός
αντιεξουσιαστής, περιθωριακός η κουκουλοφόρος
Το δύσκολο είναι να είσαι άνθρωπος και μάλιστα σκεπτόμενος
και όχι απλά να το λες και να προσπαθείς να το αποδείξεις

Από ανθρώπους σκεπτόμενους έχει ανάγκη ο τόπος και όχι από
αντιεξουσιαστές, αναρχικούς, περιθωριακούς και κουκουλοφόρους.
Γιατί με όλους αυτούς στο προσκήνιο η το παρασκήνιο,
τους γνωστούς άγνωστους η κάθε εξουσία κάνει την δουλειά της
όπως ακριβώς και τώρα και δεν είναι η πρώτη φορά μα ούτε
και η τελευταία.
Η Αθήνα σήμερα θύμιζε Βαγδάτη
Γιατί ?
Γιατί η κάθε κυβέρνηση με αυτόν τον τρόπο κυβερνά αυτήν
την χώρα, όπως ακριβώς και τώρα
Γέμισε ξαφνικά η Αθήνα από κουκουλοφόρους, αντιεξουσιαστές
αναρχικούς περιθωριακούς και αστυνομικούς
Και ξέρεται γιατί
Γιατί αυτός ο τρόπος είναι δοκιμασμένος και πολύ αποτελεσματικός
Λέω τώρα εγώ.....

4 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γιε του Ανέμου,
Δε στέκομαι στην ανάρτησή σου, γιατί έχω μπερδευτεί με τα γενέθλιά σου. Στις 7/2 είναι;

Καλή σου εβδομάδα!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

@ φυρδην-μιγδην

Καλησπέρα εκλεκτή μου φίλη

Τα γενέθλιά μου είναι στις 20/2

Καλή εβδομάδα και πάντα δημιουργική
φιλιά θαλασσινά

Τον Φεβρουάριο τώρα κλείνω και 2
ολόκληρα χρόνια στα Μπλογκ,
Αυτό το μπλογκς που γράφω τώρα
έχω γενέθλια και σε αυτό

κυκλάμινο είπε...

Να τα χιλιοστήσεις καπετάνιε μου και τα ποστ και τα χρόνια σου!
Έκλεψα τα νέα απ' τη γλαρένια.
Σε λίγο θα γίνουμε κι εμείς κουκουλοφόροι καπετάνιε μου, έτσι όπως πάει...
Φιλιά πολλά και Καλό βράδυ!

Unknown είπε...

@ κατερίνα αγαπημένη
καλήμερα

Σε ευχαριστώ για τις ευχές την
αγάπη και την εκτιμησή σου.

Εμείς δεν κάνουμε για κοκουλοφόροι
Κατερίνα μου
Γιατι ήμαστε άνθρωποι πριν από όλα
και μετά σκεφτόμενοι

Να είσαι πάντα καλά και εδώ μαζί
παρέα με την Γλαρένια μας
στις επάλξεις της Εμπόλεμης
Ζώνης της ζωής και της καθημερινότητας

Φιλιά θαλασσινά