Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2006

Η εικονική πραγματικότητα της πραγματικότητας



Σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης
Αλήθεια, πόσοι από εμάς αποταμιεύουμε σήμερα χρήματα ?
Πόσοι από εμάς απολαμβάνουν αυτή την ευλογία που
λέγεται αποταμίευση ?
Θα ρισκάρω να γράψω, ελάχιστοι, για να μην γράψω κανείς !
Όλοι, εκτός ολίγων εξαιρέσεων, έχουν ξεχάσει τι θα πει
αποταμίευση, ακόμη και την λέξη την ίδια έχουν ξεχάσει,
το μόνο που θυμούνται είναι ότι μονίμως δεν έχουν λεφτά
να αποπληρώσουν αυτά που χρωστάνε στις τράπεζες,
βέβαια δεν θέλουν να το θυμούνται αλλά δεν μπορούν να κάνουν
και αλλιώς. Όλα ξεκινούν από το σημείο που δεν κοιτάμε πόσα
λεφτά έχουμε στην τσέπη μας, αν έχουμε βέβαια, αλλά πόσα
πιστεύουμε ότι έχουμε εμείς, εικονική πραγματικότητα της βλακείας.

Ζούμε σε μια εικονική πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο
Σε μια πραγματικότητα που φτιάξανε κάποιοι άλλοι, για μας
για να τα οικονομάνε από την βλακεία την δικιά μας.
Αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα και όχι η εικονική
Και όσοι δεν το παραδέχονται η δεν θέλουν να το παραδεχθούν
ας πάνε να αποταμιεύσουν έστω και λίγα χρήματα, γιατί για
αποταμίευση δεν χρειάζονται πολλά χρήματα, φτάνουν και λίγα.
Αλλά πως να περισσέψουν αφού πρέπει να αποπληρώσουν
την πιστωτική κάρτα, αν είναι και μια, και το δάνειο
για διακοπές, διασκέδαση και για αγορά κατοικίας
και για αυτοκίνητο για την θυγατέρα και τζιπ για τον γιό.
Με τι λεφτά θα κάνουν αποταμίευση, με δανεικά ?
Αμ δεν γίνεται αποταμίευση με δανεικά
Είπα, έγραψα
Ότι η αποταμίευση είναι ευλογία με δικά σου λεφτά όμως
και όχι με δανεικά από τις τράπεζες, γιατί τότε δεν είναι
ευλογία παρά μόνο καταστροφή, όπως ακριβώς έγινε και με
το χρηματιστήριο, που τρέχανε όλοι να πλουτίσουν με δανεικά
λες και ανακάλυψαν την Νέα Γη.
Αυτή είναι όλη η αλήθεια και η πραγματικότητα
Την Νέα Γη την ανακάλυψαν πολύ πιο πριν άλλοι, από εμάς
Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ζούμε μέσα
στην πραγματικότητα, έστω και χωρίς αποταμίευση.

Εμείς όμως το βιολί μας
Εκεί !
Τουλάχιστον να ξέραμε να το παίζαμε
Εξακολουθούμε να μην κοιτάμε πόσα λεφτά έχουμε στην
τσέπη μας, αλλά πόσα πιστεύουμε εμείς ότι έχουμε και
η εικονική πραγματικότητα της ζωής μας συνεχίζεται
μέσα στην βλακεία την δικιά μας.
Στο τέλος μ αρέσει που λέμε, ότι μας φταίει η τύχη μας
Γαμώ την τύχη μου, λέμε πάντα
Αλλά την τσέπη μας δεν την κοιτάμε
Και οι ξύπνιοι ζουν καλά έως υπέροχα, ενώ εμείς ζούμε μέσα
στην θλιβερή εικονική πραγματικότητα της ζωής που διαλέξαμε
Γαμώ την τύχη μου !!!!!!!!

Καλό μήνα
Καλό Χειμώνα !!!!!!!!!

13 σχόλια:

anonymos είπε...

Γιατί τόση μαυρίλα βρε παιδάκι μου?

Μην κρίνεις τα πάντα κοιτώντας μόνο τον δικό σου χώρο. Μάθε να κοιτάς πιο μακρυά.
Ας πούμε: Αν δεν υπήρχε κόσμος που αποταμιεύει ποιός θα αγόραζε τα κρατικά και εταιρικά ομόλογα?

zoufitsa είπε...

Kαλημερα ναυτακι,
μην καθεσαι και σκας για αυτα που δνε αλλαζουν...η κατω βολτα εχει παρει πολυ κοσμο και κοσμακι στο λαιμο της...
Υγειαααααα και ολα τα αλλα ερχονται ..

Καλο μηνα καλο χειμωνα καλε μου :)

Unknown είπε...

@ Ανόνυμος
Καλημέρα
μου αρέσει που με συμβουλεύεις
κιόλας και σε ευχαριστώ γι αυτό,
βλέπεις εσύ κοιτάς μπροστά και εγώ
κοιτάω πίσω
πειράζει που είμαι ανορθόδοξος ?
Εμένα πάντως μου αρέσει

Καλό σου πρωινό !

Unknown είπε...

@ Ζουφίτσα καλή μου
Καλή σου ημέρα
Σωστά, υγεία πρώτα και όλα τα άλλα
τα βολεύουμε, συμφωνώ απόλυτα.

Να είσαι πάντα καλά
και σε ευχαριστώ, καλή μου !

Καλό πρωινό
μέσα στο ήλιο τον λαμπερό !!!!!!!

anonymos είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα sailor!

Δεν είναι κακό να είσαι ανορθόδοξος. Ποιός είναι αυτός, άλλωστε, που θα καυχηθεί πως έχει το "ορθό δοξάρι"...
Δεν είναι καλύτερα όμως να μπορείς να επιλέγεις?

Alexandra είπε...

εμένα μ'αρέσει και όσο μπορώ... μαζεύω!

άνθρωποι που με ξέρουν, με λένε μυρμύγκι - χωρίς να είμαι υπερβολική και αρρωστημένη, ότι έχω κάνει, το έχω κάνει με την αποταμίευση....

:)

fish eye είπε...

..εγω προσωπικα ουτε μαζευω..ουτε χρεωνωμαι..ουτε εχω ποτε..αστα να πανε..καληνυχτα!!

Unknown είπε...

anonymos

Καλημέρα
Και βέβαια είναι σωστό
να επιλέγεις
πιο σωστό από το να στο επιβάλλουν

καλό πρωινό

Unknown είπε...

Alexandra

Η αποταμίευση Αλεξανδρα μου
είναι ευλογία
έστω και αν είναι μικρή
Να είσαι καλά

Καλό πρωινό

Unknown είπε...

με το φεγγαρι αγκαλια

όμορφο θα ήταν να έκανα έστω
και μια μικρή αποταμίευση
Θα ήταν και πρωτότυπο !

Αφού δεν χρωστάς και καλά περνάς
είσαι και πολύ πρώτη

Να είσαι πάντα καλά
καλό πρωινό !

nyctolouloudo είπε...

ούτε σε τράπεζες δάνεια χρωστάω, ούτε τις πιστωτικές ( σπάνια αγοράζω με αυτές)ούτε χρωστάω σε φίλους...το αντίθετο μάλλον. μου χρωστάνε 'φίλοι' εδώ και χρόνια πολλά λεφτά και δεν μου τα δίνουν αλλά μεγάλη ζωή με καινούργια αυτοκίνητα και ταξίδια μπορούν και κάνουν...

είμαι της γνώμης..μέχρι εκεί που φτάνει η κουβέρτα μου!
'αποταμίευση' μπορώ και κάνω ίσως γιατί δεν τρέχω να αγοράσω ' την τελευταία λέξη της μόδας'...
πχ,το αυτοκίνητο που έχω εδώ στην Γερμανία είναι μοντέλο του '92. ένα ρενω και ακόμα πάει μια χαρά.
το κινητό μου το έχω 7 χρόνια...
και όταν πάω να φάω δεν λέω φέρε μου το μαγαζί σου όλο...ένα πιάτο φαγητό μου φτάνει.


στο μόνο που ξοδεύω λεφτά είναι στα ταξίδια....

Unknown είπε...

dr.uqbar

Κάποτε, κάποτε όλο και κάτι
θυμάμαι δεν τρέχω στα λεξικά
τα κατεβάζω από τον σκληρό δίσκο.
Το ξέρω αλλάξανε οι καιροί
εμείς όμως δεν τους αλλάξαμε
άλλοι είναι αυτοί που τους αλλάξανε
και εμείς ακολουθάμε !

καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

μεθυσμενα χρώματα

Στα ταξίδια καλά κάνεις και ξοδεύεις μόνο αυτά μένουν

Όσο για τα δανεικά τίποτα δεν
γίνεται όσο και αν περιμένεις.

Μια μικρή αποταμίευση καλή είναι
τουλάχιστον να κάνεις και κάποιο
δώρο και σε σένα !

Καλό σου βράδυ
φιλιά