Δευτέρα 7 Αυγούστου 2006

Φόρμουλα 1 σ αγαπώ.....



Κυριακή 6 Αυγούστου 2006

Τρεις μέρες πριν την Πανσέληνο
Με το ωραιότερο φεγγάρι
Το Αυγουστιάτικο
Στην ωραιότερη
Πρωτεύουσα της Ευρώπης

Βουδαπέστη
Γκραν Πρι Φόρμουλα 1

Ο ωραιότερος αγώνας της χρονιάς
Που θα μείνη στην ιστορία της Φόρμουλα 1

Χρόνια είχα να δω
Τέτοιον αγώνα μέσα στη βροχή
Μηχανές και Πιλότοι σε ρυθμό
Φανταστικό, Μοναδικό
Ζωγράφιζαν πάνω στην πίστα
Και στις στροφές
Περάσματα ονείρου
Αλλά όμως πραγματικά
Εικόνες απίστευτες, μοναδικές

Για αυτό γράφω και ξαναγράφω
Φόρμουλα 1 σ αγαπώ

Εκκίνηση μέσα στη βροχή
Όλοι περιμένουν να ανάψουν
Τα 5 πράσινα φώτα
Ο αγώνας αρχίζει
Η αρχή και το τέλος όμως
Είναι πολύ κοντά
Σχεδόν τόσο δα

Ο Αλόνσο ξεκινάει
Σχεδόν τελευταίος
Λίγο πιο μπροστά είναι
Ο Σούμι
Λες και έγινε θαύμα ξαφνικά, που λέμε,
Εδώ, δεν λέμε όμως
Ο Αλόνσο σαν αστραπή
Μέσα στη βροχή
Τους περνάει όλους
Με τρόπο μαγικό και ονειρεμένο
Και από τελευταίος στην εκκίνηση
Σε λίγο βρέθηκε πρώτος
Ζωγραφίζοντας στην πίστα

Όλους τους έκλεισε μια στροφή
Ακόμη και τον μεγάλο Σούμι
Αλλά σε λίγο ήρθε η εγκατάλειψη
Λίγο πριν το τέλος
Και τον θρίαμβο του οδηγού

Λύγισε, έσπασε το ημιαξόνιο της Ρενό
Του Αλόνσο
Κρίμα
Συμβαίνουν και αυτά σε έναν αγώνα

Ο Σούμι με την Φερράρι
Έκανε και αυτός πραγματικά
Μεγάλο και θαυμαστό αγώνα
Εγκατέλειψε όμως λίγο
Πριν το τέλος και αυτός
Όπως ο Αλόνσο και ο Κίμι
Που το μονοθέσιο της Μακ Λάρεν
Διαλύθηκε τελείως

Στον τερματισμό
Την καρό σημαία την πείρε
Ο Button
Μπράβο σε όλους
Για το θέαμα το μοναδικό
Το μαγικό, το ονειρικό
Που όμως είναι το μόνο
Πραγματικό και αληθινό

Ο αγώνας στην πίστα
Της Φόρμουλα 1
Πιλότων και μηχανών
Ανθρώπων και μηχανών
Ξεχωριστών

Ο ωραιότερος αγώνας όλων των εποχών
Είμαι πολύ τυχερός που τον είδα

11 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Εγώ δεν είδα. Όχι ότι δεν θα μπορούσα, όπως το ποδόσφαιρο. Μ΄αρέσει αλλά φοβάμαι κιόλα, όταν βλέπω αυτή την ταχύτητα και τον κίνδυνο. Ενημερώθηκα όμως μια χαρά από σένα και θα το παίξω έξυπνη στον γιο μου που τον έβλεπε. Χάρηκα που τον ευχαριστήθηκες.
Καλό σου βράδυ!Καπετάνιος και φόρμουλα πάει;Δεν πιστεύεω να οδηγείς έτσι και το καράβι σου; Πάνε οι γοργόνες! Τις πάτησες!

Unknown είπε...

Γεια σου και πάλι
Ελπίδα μου

Εδώ πιστοί όπως πάντα

Εδώ έχει ότι ενημέρωση
Τραβάει η ψυχή σου

Όταν αρχίσουν και τα άλλά
Αθλητικά
Εδώ θα έχει κάθε δευτέρα πρωί
πλήρη ενημέρωση

Αύριο αρχίζει και ο στίβος
πες στον γιο σου

Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου
Από το Γκέτεμποργκ

Καπετάνιος και Φόρμουλα
Και βέβαια πάει
Στον ίδιο προσομοιοτή
κάνουμε προπόνηση σήμερα
και εμείς
Όχι όμως με τέτοιες
ταχύτητες

Στα Γιωτ που έχω κάνει
Φτάναμε μέχρι και 40 κόμβους
Ζωγράφιζα στη θάλασσα

Να είσαι καλά
με τα ωραία σου
πάντα τέτοια

καλό σου πρωινό

THE_RETURN είπε...

Καλά Καπετάνιε, έγινε ο χαμός...

Ο Αλόνσο χόρευε δεν μπορεί να πεις - αμ το προσπέρασμα που έκανε στον Σούμι από την εξωτερική παρακαλώ και τα απανωτά προσπεράσματα που έκανε πριν, τόσο τσαμπουκαλεμένα, τόσο θαρραλέα...σε στενή πίστα μάλιστα.

Κρίμα, που το μονοθέσιο βγήκε off με προβλημα.

Όμως το ίδιο έπαθε και ο Σούμι,και νομίζω ότι ήταν το δίκαιο αυτό, διότι αν κάποιος έπρεπε να πάρει τον αγώνα αυτός ήταν ο Αλόνσο.

Την καλημέρα μου!

candyblue είπε...

Μήπως να σου έδιναj εσένα τότε να κάνεις τα τρέιλερ?

Unknown είπε...

Καλημέρα
Ομολογώ ότι το πέρασμα
Ήταν φανταστικό
Είναι μεγάλος πιλότος
και
Το κυριώτερο
Το λέει η καρδιά του
Βλέπεις εδώ την διαφορά
Ταπεραμέντου

Χωρίς να πω ότι δεν μου αρέσει
Ο Σούμι
Όπως και ο Κίμι

Είναι κοντά
Στον Σένα

Πάντως αγώνας μοναδικός
Το βράδυ που πήγα πλατεία
έγινε ο χαμός
Δεν με λέγανε μόνο τρελό
Αλλά και άρρωστο
Και τους λέω
όποιος είναι άρρωστος
Να τον πάω εδω κοντα που είναι
Το Σισμανόγλειο

Έγινε το έλα να δεις
Και ευτυχώς που τώρα δεν έχει
Πολυ κόσμο γιατί θα ερχόταν
Το 100 σίγουρα

Να είσαι καλά
Τώρα θα τα πούμε
Κωνσταντινούπολη

Καλό σου πρωινό
σήμερα έχει και δροσιά
δεν πιστεύω να έχεις παράπονο

Εδώ πάνω έχω μείνη μόνος μου
και ποτίζω και τα λουλούδια
στα μπαλκόνια
άλλό βίτσιο αυτό
Δεν είχα και απέκτησα
βλέπεις με βρίσκουν
Βολικό

Unknown είπε...

Candyblue

Είναι μεγάλη τιμή για μένα
Αλλά δεν έχω τέτοια παιδεία
Πάντως σε ευχαριστώ
Από καρδιάς

Εσύ έχεις τέτοια παιδεία

Εγώ για ρεπορτάζ και ενημέρωση
Εδώ αρχηγός
Και ότι πεις
Και δεν είμαι και επαγγελματίας
μόνο επαγγελματίας
Ερασιτέχνης
Με γούστο και μεράκι
Και άμα χρεαστεί και μαγκιά
Και με πολύ φινέτσα

Καλό σου πρωινό
καλοκαιρινή Blue

THE_RETURN είπε...

Καπετάνιε μου, δεν έχω παραπάνω, όντως έχει δροσιά :)

Λες ο Αλόνσο να είναι της σχολής
Άίρτον Σένα, ε;
Ένας ήταν ο Σένα, όπως και αείμνηστος επισης Ζιλ Βιλνέβ πατέρας του Ζακ που τρέχει εδώ και χρόνια.
Παλιά συμπαθούσα πολύ και τον Μικα Χάκκινεν

Καλή σου μέρα.

THE_RETURN είπε...

διόρθωση: αντι για "παραπάνω". ήθελα να πω "δεν έχω παράπονο"

Ελπίδα είπε...

Μ΄άρεσε πολύ αυτό το "ζωγράφιζα στη θάλασσα"! Πάντα να ζωγραφίζεις!
Τα ξέρει ο γιος μου και ο άντρας μου. Κάνουν και τίποτα άλλο; Όλο αθλητικά βλέπουν. Όντως από σένα ενημερώνομαι για όλα. Να είσαι καλά! Καλή υπόλοιπη μέρα!

Ελπίδα είπε...

Είδες που σου είχα πει πως θα γίνουμε οι καλύτεροι φίλοι;

Unknown είπε...

Ελπίδα μου
Δεν είχα καμιά αμφιβολία

Και για αυτό σε ευχαριστώ
Από καρδιάς
Έτσι πρέπει να είναι οι καλοί
Φίλοι
Εγώ δεν το ξεχνώ ποτές

Καλό σου απόγευμα