Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2006

Οι πρωταγωνιστές της "μητέρας των μαχών"



Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός

Η "μητέρα των μαχών" του Ελληνικού ποδοσφαίρου
Το ντέρμπι των "αιωνίων" Το παιχνίδι για χάρη
του οποίου η ποδοσφαιρική Ελλάδα χωρισμένη στα δυο
καθηλώνεται με κομμένη την ανάσα.
Το σίγουρο είναι ένα
Η ιστορία των δυο συλλόγων έχει γραφτεί, γράφεται και
θα συνεχίσει να γράφεται.
Οι δυο "αιώνιοι" ήταν, είναι και θα είναι πάντα υπεράνω
προσώπων και καταστάσεων.
Το " τριφύλι" και ο "δαφνοστεφανομένος"
οι "Πράσινοι" και οι "Ερυθρόλευκοι" ο Παναθηναϊκός και
ο Ολυμπιακός ετοιμάζονται, σε λίγες ώρες από τώρα,
να προσθέσουν άλλη μια σελίδα στην πολυτάραχη σχέση μίσους
και πάθους που τους διακατέχει πολλές δεκαετίες.

Απο το www.sport24.gr

Καλό Αγώνα
Και με την νίκη
Πειράζει που είμαι Παναθηναϊκός ?

7 σχόλια:

Markos είπε...

Να έπαιζαν και λίγη μπάλα ....

Ας είναι ας κερδίσει ο καλύτερος, αλλά δεν το βλέπω...
Καλό απόγευμα.

Ανώνυμος είπε...

Αχ καπετάνιε μου, μου έδωσες ακόμα ένα λόγο για να σε συμπαθήσω ΑΚΟΜΑ περισσότερο :)))


Υ.Γ.: Ας τους φωτίσει ο -όποιος και αν πιστεύουν- θεός και να παίξουν λίγο μπαλίτσα μπας και βγω με ψηλά το πρόσωπο αύριο στην κακούργα καινονία :P

Χαρυβδιςς είπε...

Την καλημερα μου καπετανιε και με τη νικη ..(ελπιζω αυτη τη φορα η μάχη να δωθει εντος παιδειας κι οχι στους γυρο δρομους...)

Unknown είπε...

Μάρκο
Καλό σου απόγευμα

Για να δούμε θα παίξουν μπάλα
αυτή τη φορά
Σωστά, ας κερδίσει ο καλύτερος

Σε λίγο φεύγω για το γήπεδο

Καλό βράδυ
θα τα πούμε μετά !

Unknown είπε...

confused
Καλό απόγευμα

Μη φοβάσαι αυτή τη φορά θα παίξουν
μπάλα, έτσι πιστεύω
μην είσαι αγχωμένη, η ομαδάρα
θα σκίσει σήμερα
Φεύγω τώρα για γήπεδο σιγά σιγά
αν και είμαι πολύ κοντά
θα πάμε με τα πόδια

Καλό απόγευμα
και με τη νίκη
θα τα ούμε μετά
θα έχω ανταπόκριση
μετά τα μεσάνυχτα
φιλιά

Unknown είπε...

Χάρυβδιςς
Καλό απόγευμα και βέβαια
με την νίκη
Ελπίζω να πάνε όλα καλά γιατί μόνο
φίλαθλοι δικοί μας θα είναι
τώρα αν χάσουμε δεν ξέρω τι θα γίνει, γι αυτό πάντα πηγαίνω
από εδω που μένω με τα πόδια
γιατί αν δω τίποτα περίεργα
περιμένω αρκετά μακρυά.
Μόνο να παίξουμε καλή μπάλα

Λοιπόν καλό απόγευμα
σε λίγάκι φεύγω για γήπεδο
θα τα πούμε μετά !

Καλό βράδυ

Unknown είπε...

Ραφαέλλα μου
Καλησπέρα
Χαρά μου που είσαι και πάλι
κοντά μας, έχουμε να τα πούμε από
το καλοκαίρι, πιστεύω να πήγες καλά
στο πανεπιστήμιο.
Δεν το ήξερα ότι είσαι Παναθηναϊκάρα, αν και όλοι στην
Πέτρα είναι βάζελοι και στο Μόλυβο

Να είσαι καλά
και χάρηκα που θα τα ξανά λέμε
πολύ ωραία έγινε η ιστοσελίδα σου
καλό σου βράδυ
πολλά φιλάκια