Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2007

Το κάπνισμα στο εδώλιο του κατηγορουμένου.....



Είναι αλήθεια ότι κάνει κακό τόσο σε μας
όσο και στους συνανθρώπους μας.
Είναι πολύ μεγάλη εξάρτηση, το γράφω εγώ που είμαι
καπνιστής 50 χρόνια και δεν κάνω αντικαπνιστική
καμπάνια, όχι, απλά γράφω ότι είναι πρόβλημα
χωρίς να θέλω να πω ότι εγώ είμαι προβληματικός.
Το πρόβλημα το ξέρει ο καθένας μας πολύ καλά
με απαγορεύσεις όμως δεν αντιμετωπίζεται το κάπνισμα.
Οι καπνιστές δεν είναι κάποια άλλη κατηγορία ανθρώπων
όχι, όλοι άνθρωποι ήμαστε, το απαγορεύω δεν είναι σωστό.
Ποιοί ήμαστε εμείς που λέμε απαγορεύεται
Αυτοί που δεν καπνίζουμαι? η αυτοί που κάπνιζαν και
τώρα δεν καπνίζουν ?
Αυτοί που δεν κάπνισαν ποτέ δεν έχουν κανένα λόγο
να πουν ότι απαγορεύεται το κάπνισμα εδώ η εκεί.
Είναι πολύ δύσκολο ένας καπνιστής όπως εγώ να κόψει
το κάπνισμα, να το ελαττώση μπορεί, αυτή είναι η αλήθεια.
Ακόμη και ο καρδιολόγος μου ποτέ δεν μου είπε να κόψω
το κάπνισμα, όχι ότι δεν κάνει κακό, είναι εξάρτηση.

Καλημέρα σε όλους
Καπνίζοντες και μη καπνίζοντες
Ο καθένας ξέρει, μπορεί !
Καπετάνιος

2 σχόλια:

zoufitsa είπε...

Με θεωρω πολυ αδυναμη για να το κοψω...Συμφωνω με τις αποψεις σου και ευχομαι να καταφερω να το κοψβ αν και δενν το βλεπω ευκολο..

Καλο ξημερωμα Καπετανιε μου

Unknown είπε...

@ zoufitsa

Καλημέρα καλή μου

Δεν χρειάζεται να το κόψεις
είναι δύσκολο, απλά να καπνίζεις
όσο μπορείς λιγότερα
Δεν είσαι αδύναμη, όχι

Και εγώ δεν προσπαθώ
απλά κοιτάζω να καπνίζω
πιο λίγα τσιγάρα
αυτή είναι η αλήθεια

Καλό σου πρωινό
καλό ξημέρωμα