Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2007

Αγναντεύοντας το πέλαγος της Ζωής.....



Καλημέρα στην καινούργια Χρονιά

Τα χρήματα, τα πολλά χρήματα
είναι ένα μέσον στο τίποτα
Τελικά
και αυτό που μετράει στο τέλος είναι το
Τελικά
και όχι τα χρήματα
Τελικά

Αριστοτέλης Ωνάσης π.χ

Τελικά τι μέτρησε
ο Ωνάσης, τα χρήματα, ο πλούτος, τα πλούτη
και ο πλουτισμός η το
Τελικά

Το πόσο σπουδαίος και πλούσιος σε χρήματα που
ήταν ο Ωνάσης
Το έδειξε το τέλος το
Τελικά
Τι έμεινε τελικά
Και αυτά που έμειναν, τα λίγα η τα πολλά, έμειναν
για να θυμόμαστε, αν θα θυμόμαστε το όνομα Ωνάσης
και αυτό φροντίζουν να μας το θυμήζουν

Σε λίγο θα ξεχαστεί και αυτό το όνομα
κανείς δεν θα το θυμάται
Δηλαδή στο τέλος δεν μένει τίποτα
Τελικά
Γιατί μόνο το τελικά μετράει......

Άραγε δεν τα ήξερε όλα αυτά ο Αριστοτέλης ?

Και βέβαια τα ήξερε
δεν περίμενε να τα γράψω εγώ
Αλλά δεν υπολόγισε σωστά το
Τελικά.....
Πίστευε ότι το όνομα Ωνάσης θα μείνει στην αιωνιότητα
Τελικά τι έμεινε από όλα αυτά
Τίποτα
Γιατί τα χρήματα είναι ένα μέσον στο τίποτα
Τελικά !

Ο κάθε Ωνάσης, γιατί υπάρχουν πολλοί σε όλο τον Πλανήτη,
δεν πρέπει να ξεχνά ότι είναι και αυτός αναλώσιμος και
ανακυκλώσιμος όπως είμαστε όλοι οι άνθρωποι και όλα
τα πλάσματα σ αυτό τον Πλανήτη που λέγεται Γη

Γι αυτό ο δημιουργός έχει φροντίσει με την σοφία
που τον διακρίνει το τελικά
ποιό είναι αυτό που μετράει
Τελικά

Το τελικά μετράει
Τελικά
Κανείς δεν μπορεί να το αποφύγει

Αυτή είναι η ομορφιά της Ζωής
και όχι τα χρήματα και ο πλουτισμός
Τελικά !

12 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Σαιλόρ μου, αγαπημένε, ήρθα ν΄αγναντέψω την ζωή και την βρήκα!
Όχι βέβαια στα πλούτη, αλλά στην ψυχή σου!Τίποτα δεν παίρνουμε μαζί μας σαιλόρ! Τίποτα άλλο δεν μένει πίσω μας, πέρα από μια χούφτα κόκαλα! Μένουν όμως παιδιά, έργα μας, αποτελέσματα πράξεών μας και πολλά πολλά γραπτά, σαν κι αυτό το πολύ ωραίο δικό σου κείμενο.
Καλημέρα σαιλόρ, για την καινούργια μέρα που έρχεται,
Καλημέρα για τον καινούργιο χρόνο που ήρθε,
Καλημέρα στη ζωή όλων μας, που εύχομαι να είναι γεμάτη υγεία, χαρά, αγάπη, ειρήνη, ελπίδα, όνειρα!

Unknown είπε...

@ Elpida μου
Μοναδική
Καλημέρα στην καινούργια χρονιά

Σε ευχαριστώ για το αγνάντεμα
της ζωής και της ψυχής
Τα λόγια σου με τιμούν ιδιαίτερα
και τα ευχαριστώ είναι πολύ λίγα
και φτωχά μπροστά στα τόσο όμορφα
και τιμητικά σου λόγια.

Καλημέρα λοιπόν Κατερίνα μου
στην καινούργια μέρα
στην καινούργια Χρονιά
Καλημέρα σε όλους τους ανθρώπους
και σε όλα τα πλάσματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας.

Το αγνάντεμα αυτό της Ζωής
είναι το πιο όμορφο δώρο που
μας προσφέρει καθημερινά
ο δημιουργός
και μόνο γι αυτό πρέπει να
τον ευχαριστούμε
όπως και την Αρχόντισσα Ζωή
που μας έχει και μας αγαπά όπως
τα αρχοντόπουλα
Όλη μου τη Ζωή αγνάντευα
στα πέλαγα ακουμπισμένος στην κουπαστή στη Γέφυρα του πλοίου
τα μάτια μου αντίκριζαν όλες
τις ομορφιές του κόσμου της ζωής
κάθε φορά ημέρα και νύχτα
έχω κλείσει μέσα μου εικόνες
μιας ολόκληρης Ζωής ταξιδεύοντας
μέσα στις ομορφιές μα και τις
ασχήμιες της Ζωής
μέσα στην ομορφιά του μπλε
και του γαλάζιου
εικόνες που δεν ξεχνιούνται ποτέ
το αγνάντεμα ήταν και είναι
η ζωή μου όλη
Θα συνεχίσω να αγναντεύω τη ζωή
και αυτή τη χρονιά
μα και όλες τις χρονιές και όλα
αυτά τα αγναντέματα δεν θα τα πάρω
μαζί μου, αλλά θα τα γράψω εδώ
για να τα βρουν αυτοί που έρχονται
να δουν με τα μάτια τα δικά τους
τι σημαίνει αγνάντεμα.

Καλημέρα Ελπίδα μου
στην καινούργια χρονιά
Καλή Χρονιά
Σε σένα και την οικογένεια σου

Καλό πρωινό
φιλιά και αγάπη

nyctolouloudo είπε...

καλημέρα καπετάνιε και καλή χρονιά!

σωστά αυτά που λες μέχρι σε ένα σημείο.
για να αγναντεύουμε όμως την ζωή ακουμπισμένοι σε κάποια κουπαστή της πρέπει να υπάρχουν και λίγα χρήματα.
για ρώτα και αυτούς που γεννήθηκαν, έζησαν και πέθαναν μέσα στα σκουπίδια - γιατί είναι πολλοί - πόσες ομορφιές της ζωής είδαν και τι εικόνες της έχουν κλείσει στα μάτια τους!

Ελπίδα είπε...

Όταν μου γράφεις, σε βρίσκω πιο εύκολα! Καλές εμπνεύσεις απόψε!
Φιλιά πολλά!
Καλό σου βράδυ!

Markos είπε...

Τελικά η ζωή είναι ο σκοπός και οι στόχοι για τους οποίους αγωνίζεται κανείς...
Καλησπέρα Καπετάνιο..

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά καπετάνιε μου, με υγεία και αγάπη :))

Katerina ante portas είπε...

Kαλή χρονιά αγαπητέ μου sailor,Δημήτρη!

(Έχεις κάνει κάποια αλλαγή γιατί δεν λειτουργεί το λινκ μου. Μπήκα από το προφίλ σου!)

Unknown είπε...

@ μεθυσμενα χρωματα

Καλημέρα

Έχεις απόλυτο δίκιο
έτσι είναι η ζωή
το ακουμπισμένος στην κουπαστή
της Γέφυρας του πλοίου δεν
χρειάζονταν χρήματα για μένα
δεν το γράφω γι αυτό
εμένα ήταν η δουλειά μου
στη Γέφυρα στο κατάστρωμα
στην πλώρη
εκεί ήμουν όλα μου τα χρόνια
ακουμπισμένος μέσα στις μπόρες
και τις καταιγίδες της ζωής
μα και στη μπονάτσα
το ξέρω υπάρχουν και θα υπάρχουν
άνθρωπποι σε χειρότερη κατάσταση
από εμένα, είναι πάντα μέσα
στην σκέχη μου και στην καρδιά μου
έχω δει ανθρώπους να ψάχνουν
μέσα στα σκουπίδια να βρουν τροφή
είναι συγκλονιστικό, το έχω ζήσει
πολλές φορές, αυτή είναι η αλήθεια
όχι όμως και η ζωή.

Καλή Χρονιά
Καλό πρωινό

Unknown είπε...

@ Ελπίδα μου
Καλό σου βράδυ

Εγώ θα είμαι πάντα εδώ

Καλό απόγευμα
φιλιά και αγάπη

Unknown είπε...

@ Μάρκο μου

Καλό απόγευμα

Έτσι είναι η Ζωή
Τελικά αυτή είναι η Ζωή

Ένας διαρκής αγώνας και δημιουργία

Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

@ confused

Καλή Χρονιά

Πάντα με αγάπη και χαμόγελο
για την ζωή

Καλό βράδυ
φιλιά και αγάπη

Unknown είπε...

@ katerina ante portas

Kαλή και ευτυχισμένη Χρονιά

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
καλή μου κατερίνα

Καλό βράδυ
φιλιά και αγάπη

η αλλαγή έγινε εδώ

www.sailorbluesea.blogspot.com
εδώ θα με βρίσκεις
ευχαριστώ