Πέμπτη 8 Μαρτίου 2007

Παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας.....




Αγαπήστε τον εαυτό σας έτσι όπως είναι
Γιατί αν δεν αγαπάς τον εαυτό σου, αν δεν τα βρίσκεις
μαζί του, τότε δεν αγαπάς και ούτε τα βρίσκεις με κανέναν.

Καπετάνιος

Πάνε τουλάχιστον είκοσι πέντε χρόνια από τότε
που οι πρώτες φεμινίστριες γέμιζαν την Αθήνα
με τις μαχητικές πορείες τους και τάραζαν
το ψυχολογικό όριο των κλασικών πολιτικών κομμάτων.

Οι γυναίκες πρέπει να διεκδικούναι την ισότητα, αλλά μέσα
από τη διαφορετικότητά τους.
Να μην αρνηθούνε ποτέ τη γυναικεία τους φύση.

8 σχόλια:

zoufitsa είπε...

Καλημερα Καπετανιε μου

να εισαι καλα και να μας χαιρεσαι :):)

Unknown είπε...

@ zoufitsa καλή μου

Καλή σου ημέρα
Καλημέρα σε όλες τις γυναίκες
του κόσμου
Η αγάπη μου ήταν και είναι
πάντα κοντά σας
Μην ξεχνάς ότι η Αρχόντισσα ζωή
είναι η πιο σπουδαία γυναίκα
του κόσμου
Χρόνια σας πολλά

Καλό και ευτυχισμένο
πρωινό
φιλιά και αγάπη

Ελπίδα είπε...

Πέστα καπετάνιε, γιατί οι περισσότερες έχουν γίνει αντρογυναίκες!

Unknown είπε...

@ elpida

Καλημέρα

Αυτές έχασαν ότι πιο όμορφο
τους έχει χαρίσει ο δημιουργός
έχουν χάσει και τα αυγά
καβάλο όμως έχουν ?

Καλό πρωινό

nyctolouloudo είπε...

οι γυναίκες έχουν γίνει αντρογυναίκες και οι άντρες γυναικωτοί...
και πάλι στα ίδια είμαστε!

Unknown είπε...

@ μεθυσμένα χρώματα

Εγώ θα πώ ότι έχουμε μεγάλη
πλάκα και οι άνδρες και οι γυναίκες

όχι βέβαια οι ορίτζιναλ

Οι αντρογυναίκες
και οι γυναικωτοί είναι λένε
οι απελευθερωμένοι

ενώ εμείς ήμαστε οι ελεύθεροι
πολιορκημένοι

καλό σου πρωινό

seaina είπε...

Καπετανιε, αν και καθυστερημένα σε ευχαριστούμε!!

Unknown είπε...

@ seaina καλή μου

Εγώ σας ευχαριστώ

Είσται τα πλάσματα που κοσμούν
και ομορφαίνουν την ζωή όλων μας

Ο δημιουργός πουθενά
δεν λάθεψε

Καλό σου βράδυ
φιλιά και αγάπη