Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2007

Χειμωνιάτικο σκηνικό.....



Χειμωνιάτικο σκηνικό, με χιόνια στα ορεινά
βροχές και κρύο επικρατεί στην κεντρική κα δυτική
Μακεδονία από χθες το βράδυ.
Κυκλοφοριακό χάος παρατηρείται σε κεντρικές αρτηρίες
από τις πρώτες πρωινές ώρες, λόγω της ισχυρής βροχόπτωσης
σε ολόκληρη την πρωτεύουσα και σε όλες τις γειτονιές
της Αττικής.
Ακόμη και στην Αττική όδο, λόγω καραμπόλας οχημάτων.

Στη Θεσσαλονίκη από τις πρώτες πρωινές ώρες βρέχει και
στις γύρω περιοχές κατά διαστήματα πέφτει χιονόνερο.

Εδώ στα Βριλήσσια αυτή την ώρα βρέχει και κάνει κρύο
ο χειμώνας δεν τέλειωσε ακόμη.....

Καλό πρωινό, υπομονή μέχρι να έρθει
η Άνοιξη και το καλοκαίρι!

8 σχόλια:

seaina είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε!!
Πράγματι το κρύο επιτέλους έκανε αισθητή την παρουσία του ...
Μου είχε λείψει και είναι καλοδεχούμενο .. αν τυχαίνει όμως να έχεις και έναν άνθρωπο να υλοποιήσεις το "κρύο καιρός για δύο", τότε ακόμα καλύτερα!!
Φιλιά και χοντρά ρούχα!!

zoufitsa είπε...

Αν και δεν εχω ιδιατερη αδυναμια στο χειμωνα παρολα αυτα μου ελυψε και απολαυσα την σημερινη καταιγιδα...

Καλο μεσημερι Καπετανιε μου

Unknown είπε...

@ seaina

Καλημέρα
Καλή μου φίλη

Πολύ όμορφα τα λες
και εγώ την ώρα τις βροχής
είμουν σπίτι, στη ζεστασιά
του σπιτιού, καλός είναι ο χειμώνας
Να είσαι και να περνάς καλά

Καλό σου απόγευμα
φιλιά και αγάπη

Unknown είπε...

@ zoufitsa

Καλημέρα

Και εγώ μαζί σου στην καταιγίδα
και την απόλαυση
Μόλις κόπασε λιγάκι βγήκα
και πήγα πλατεία, είχα δουλειές
και μετά για αχνιστό Ελληνικό καφέ
και γύρισα τώρα
την απόλαυσα την καταιγίδα

καλό σου απόγευμα
φιλιά

Katerina ante portas είπε...

Kαλησπέρα, μάλλον τώρα αρχίζει ο τέλος πάντων Χειμώνας! Δεν έχουμε παράπονο! Πότε ήταν που χιόνισε Μάρτη;

Unknown είπε...

@ Katerina ante portas

Καλησπέρα

Τώρα αρχίζει και τελειώνει
ο χειμώνας, ας πούμε χειμώνας
καλά ήταν μέχρι τώρα.
Πιστεύω σε 15 ημέρες να έχει τελειώση, άνοιξη σε λίγο θα μπει
έξω που κοίταζα πριν λίγο έχει
πολύ όμορφο καιρό μετά τη βροχή.
Ο ουρανός είναι ξάστερος
σε λίγο πάω πλατεία περπατώντας
για καφέ

καλό σου βράδυ

Sigmataf είπε...

1+σημερα, για την Ανοιξη.

Unknown είπε...

@ sigmataf

Καλημέρα

Καλέ μου φίλε
πολύ σωστά 1+σήμερα άνοιξη
βέβαια ακόμη θέλουμε άλλες 14
ημέρες με την σημερινή για άνοιξη
τότε θα αλλάξει η εποχή.
Παντως πολή σωστή η σκέψη σου

Να είσαι καλά
καλό σου πρωινό
σε ευχαριστώ