Σάββατο 19 Αυγούστου 2006

Λίγο πριν ο Καπετάνιος πάει για διακοπές....



Ν αρθώ στον τόπο τον δικό σας
Να γνωριστούμε να μιλήσουμε
Να κάνουμε το σεργιάνι μας όλοι μαζί
Και ποιός ξέρει
Μια Ζωή, μπορεί και να μας φτάσει
να μιλήσουμε, να γνωριστούμε
να ερωτευθούμε και να αγαπηθούμε

Και ποιός ξέρει
Το επόμενο καλοκαίρι μπορεί
να ξανασυναντηθούμε να συνεχίσουμε
την γνωριμία μας το σεργιάνι μας
μέσα στις ομορφιές του καλοκαιριού

Και ποιός ξέρει
μπορεί και να ερωτευθούμε

Ο Καπετάνιος
Κυριακή πρωί, πρωί θα είναι στην
Πέτρα της Λέσβου
για το σεργιάνι του το καλοκαιρινό

Θα έχει σχεδόν καθημερινή ανταπόκριση
και ρεπορτάζ, γιατί πάντα είναι μέσα
στα πράγματα και στη Ζωή, ο Καπετάνιος
και ποτέ δεν σας ξεχνά

Καλή συνέχεια στο καλοκαίρι
μέχρι το τέλος Σεπτέμβρη που ο Καπετάνιος
θα γυρίσει στη βάση του

Η αγάπη μου θα είναι κοντά σας.

Υ.Γ

Πριν λίγο ο Αsafa Powell
ισοφάρισε το παγκόσμιο ρεκόρ
στον δρόμο 100 μέτρων με χρόνο 9,77
ο ταχύτερος άνθρωπος του Πλανήτη

Αυτό για τους αθλητικούς τύπους !

10 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Καλές διακοπές σου εύχομαι Καπετάνιε μου,

και δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι πολύ καλές γιατί είσαι πρώτος παίχτης!

Και όλα φυσικά είναι δυνατά για τον Καπετάνιο, στις όμορφες αμμουδιές όπου και θα καταπλεύσει...

Να περάσεις πολύ καλά!

Kallioph είπε...

Καλά να περάσεις.. καλές διακοπές :)

Unknown είπε...

Καλημέρα καλέ μου Return !
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου,
ο Καπετάνιος πάντα περνάει καλά,
όπου και αν πάει όπου και αν
βρίσκεται, σε όποια μεριά του Πλανήτη.
Εμείς ήμαστε από άλλη πάστα
ανθρώπων, και πάντα πρώτοι παίχτες
στην Πολ ποζίτιον.
και δεν χρειάζεται πέναλτυ για
να κερδίσουμε έναν αγώνα.

Να είσαι πάντα καλά Γυρισμέ
η αγάπη μου θα είναι πάντα
κοντά σας.
Σου έστειλα πριν λίγο και ένα
Mail.

Nα περνάς και εσύ καλά
φιλιά

Serenity είπε...

Καλά να περάσεις, Καπετάνιο μας!
Να μας γυρίσεις ανανεωμένος! :)

Unknown είπε...

Kallioph μου σε ευχαριστώ πολύ
για τις ευχές μου
και οι δικές μου ευχές να σε
συνοδεύουν για το υπόλοιπο
του καλοκαιριού
Να είσαι καλά
και να περνάς καλά

Καλό σου πρωινό

Θα σε διαβάζω καθημερινά
όπως και όλους

Unknown είπε...

Καλημέρα serenity μου γλυκιά !

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
θα με συνοδεύουν στις διακοπές μου.

Θα σας διαβάζω καθημερινά
για να μην μου λείψεται

Έχεις την αγάπη μου

Καλό σου πρωινό
και καλή συνέχεια στο καλοκαίρι
της Ζωής σου

elenitheof είπε...

sailor, καλές διακοπές και να περάσεις αξέχαστα.

kyriaz είπε...

Καλές διακοπές και από εμένα...
Πέρασα τον Ιούλιο από την Πέτρα...
Μαλάκωσε κάπως στο έκπληκτο βλέμμα μου.Είναι μια σκέτη ποίηση...

Unknown είπε...

elenitheof

καλημέρα ελένη μου
ευχαριστώ για τις ευχές σου
πάντα περνάω καλά
να είσαι και εσύ καλά και να
περνάς όσο πιο καλά μπορείς

Καλό σου πρωινό
σε λίγο φεύγω
θα τα πούμε το Σεπτέμβρη
φιλιά

Unknown είπε...

Kyriaz
Καλημέρα ευχαριστώ για τις ευχές
πράγματι στην Πέτρα είναι πολύ
όμορφα όπως και στο Μόλυβο

Αλλά και στην δική σου μεριά
είναι ωραία
σου εύχωμε καλή συνέχεια

Καλό σου πρωινό