Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2007

Ξάνθη - Παναθηναϊκός 0 - 0


Από το www.sport24.gr

Έχασε τις ευκαιρίες, είχε δοκάρι με τον Σαλπιγγίδη
αλλά κόλλησε στο μηδέν ο Παναθηναϊκός μας
Χθες στη Ξάνθη.
Ο Παναθηναϊκός ήθελε τη νίκη, αλλά δεν μπόρεσε να την πάρει
Κάναμε πολύ καλή εμφάνιση, μια από τις καλύτερες εμφανίσεις
της σεζόν, δεν μπορέσαμε να σκοράρουμε και χάσαμε τη νίκη
και τους βαθμούς, αυτά έχει το ποδόσφαιρο το καταπληκτικό.

Σήμερα ο Ολυμπιακός παίζει στην Τούμπα με τον Παοκ

Η ΑΕΚ υποδέχεται στο ΟΑΚΑ τον Ατρόμητο

Έχει σήμερα και το μεγάλο Ντέρμπι στο Μπάσκετ
στη Θεσσαλονίκη
Άρης - Παναθηναϊκός

Καλό πρωινό Κυριακής
σε όλους
Σήμερα είναι μια καταπληκτική
Ανοιξιάτικη ημέρα, από τις πιο όμορφες του Χειμώνα
θα πάω την βόλτα μου, αλλά έχω βλέπεις
και τα Αθλητικά μου
Τι να κάνω, είμαι φίλαθλος του Αθλητισμού
και μου αρέσει
Γιατί κάτι πρέπει να σου αρέσει σε αυτή τη Ζωή
Δεν γίνεται να μην σου αρέσουν όλα
Είναι λιγάκι ανορθόδοξος ο Καπετάνιος
Πάντως τώρα πίνει τον Αχνιστό Ελληνικό καφέ του
και κάνει και τσιγάρο, είναι η ώρα του
Σε λίγο έρχεται η ώρα τις πλατείας με τις χαρούμενες φωνές
και τις Κυριακάτικες συζητήσεις.
Όλοι έχουν μπροστά τους μια κυριακάτικη εφημερίδα
και διαβάζουν τα τις εβδομάδας που πέρασε
και η ουρά μεγαλώνει στο προποτζίδικο του Μίμη
όλοι περιμένουν να δώσουν τα δελτία προ-πο
και η ημέρα συνεχίζει να είναι καταπληκτική, μοναδική
και ο Καπετάνιος πίνει τον καφέ του χωρίς να διαβάζει εφημερίδα
γιατί ποτέ δεν αγοράζει εφημερίδα τις Κυριακές
είναι πάντοτε ενημερωμένος.

Καλό πρωινό σε όλους
Καλή Κυριακή

8 σχόλια:

Markos είπε...

Καλές βόλτες καπετάνιε...

Και όμορφες απολαύσεις, ο καιρός τις επιτρέπει

Unknown είπε...

@ Markos

Καλημέρα

Σε ευχαριστώ

Αξίζει σήμερα η βόλτα για όλους μας
η παραλία θα είναι απόλαυση
μα και εδώ που είμαι είναι
πολύ όμορφα
Είναι μαγική σήμερα η μέρα

Καλό σου πρωινό
με όμορφες απολαύσεις

ellinida είπε...

Καλημέρα καπετάνιε μου πάντα ενημερωμένε ! :))

Ελπίδα είπε...

Το υπογράφω κι εγώ! Ο καπετάνιος μας είναι πάντα ενημερωμένος!
Πάλι από σένα έμαθα για τον Παναθηναικό!
Φιλιά πολλά, καλά να περνάς!

Markos είπε...

Καπετάνιε; ????
Πού είσαι;
Ελπίζω και εύχομαι να είναι όλα καλά..

Unknown είπε...

@ Ellinida

Καλησπέρα είναι για μένα τώρα
ο Καπετάνιος πάντα είναι ενημερωμένος

Ν α είσαι πάντα καλά
φιλιά και αγάπη

Unknown είπε...

@ Elpida μου

Καλησπέρα
σε ευχαριστώ για τα καλά σου
λόγια και την αγάπη σου
Να είσαι πάντα καλά όπου
και αν είσαι

Καλό βρ΄δυ
φιλιά και αγάπη

Unknown είπε...

Μάρκο μου

Καλησπέρα
σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου
είναι τιμή για μένα

Είμαι μια χαρά
μόνο που λίγες ημέρες τώρα μου
μπλοκάρησε το σύστημα όλο
στον επεξεργαστή μου και πολεμούσα
να το φέρω ξανά στα καλά του
και να σώσω όλα όσα είχα γραμμένα
κάποιος ιός μπήκε κα τα μπλοκάρησε
όλα, έγινε γενικό στοπ.

πάντως σε ευχαριστώ πολύ

Καλό σου βράδυ