Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2007

Καλημέρα Αθήνα.....



Ανοιξιάτικο πρωινό σήμερα, προς το παρόν βέβαια
Όλα είναι υπέροχα, ένας ήλιος καταπληκτικός
το φως του ήλιου της Ζωής σε όλη του την μεγαλοπρέπεια,
η θερμοκρασία καλή για αυτή την εποχή, πρώτη βδομάδα του Γενάρη
όλα είναι πολύ όμορφα και φωτεινά.
Το πράσινο σε όλη του την ομορφιά, ο Γιώργος ο κηπουρός
κλαδεύει στον κήπο για να είναι όλα έτοιμα την Άνοιξη.

Με τόσο όμορφο καιρό όλοι ξυπνάμε πιο όμορφα, πιο ευχάριστα
για να μπούμε στην καθημερινότητα της μεγάλης αυτής πολιτείας
που ζούμε.
Λέω να πάω κατά πλατεία μεριά περπατώντας όπως κάθε μέρα
όταν δεν έχω να κάνω δουλειές, όταν έχω δουλειά περνάω στα γρήγορα
το πρωί και πίνω στα όρθια σχεδόν τον καφέ μου με δύο τσιγάρα
απανωτά, και μετά με τα μαζικά μέσα μεταφοράς βολτάρω μέσα
στην καθημερινότητα της μεγάλης αυτής πόλης.
Το σεργιάνισμα αυτό είναι από τα αγαπημένα μου, δεν το εγκαταλείπω
ποτέ, του έχω αδυναμία, όλες τις εποχές του χρόνου, παντός καιρού
ακόμη και με βροχή, χιόνι μα και κρύο.
Η καλημέρα είναι καθημερινή για μένα, όπως και η καληνύχτα και
το καλό ξημέρωμα, τόσο όταν απευθύνομαι στους ανθρώπους
μα και στην Αρχόντισσα Ζωή.
Αυτό μου φτιάχνει την διάθεση μπορώ να πω, όπως και το πρωινό
γεια σου, όπως και το πρωινό γεια σου Παναθηναϊκάρα
γεια σου Καπετάνιε μας, όλα αυτά τα τόσο δα μικρά, μα απλά,
είναι όλη η ομορφιά της ζωής, της καθημερινότητας της μεγάλης
αυτής πολιτείας, που πολλές φορές την λέμε αφιλόξενη.
Γιατί αλλιώς έρχεται η μοναξιά, η απομόνωση, η αφιλόξενη πόλη
που λέμε όλοι μας, χάνεται πια το πλησίασμα των ανθρώπων
το χαμόγελο, το κοίταγμα, η επαφή, που αυτό είναι το ζητούμενο
και όλα αυτά είναι μια καλημέρα, ένα γεια σου, ένα χαμόγελο
μια καληνύχτα και ένα καλό ξημέρωμα.
Μα είναι τόσο απλό, πολύ απλό, και όμως
Πιο από όλα γίνεται στ αλήθεια, κάποιο η κανένα από όλα αυτά
τα τόσο δα μικρά αλλά τόσο πολύτιμα και σημαντικά.
Και όμως η Ζωή είναι τόσο πολύ απλή
όσο τόσο πολύ όμορφη είναι !

Δεν υπάρχουν σχόλια: