Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2007

Καλησπέρα ολική επαναφορά.....



Στη φωτογραφία είναι ο Καπετάνιος σε δράση
όχι βέβαια στη Γέφυρα του πλοίου
αλλά μπροστά στην οθόνη του κομπιούτερ του
και προσπαθεί να κάνει την ολική επαναφορά
γιατί μέρες τώρα είχαν μπλοκάρει τα πάντα από τους ιούς
έπεσε και εδώ επιδημία γρίπης όπως και σε ολόκληρη τη χώρα.

Αυτά έγιναν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Ξάνθη
και εγώ σαν καλός προπονητής κάθισα να μαζέψω τα ασυμάζεφτα.
τώρα όλα είναι υπό έλεγχο και η ζωή συνεχίζεται κανονικά.

Καλό βράδυ σε όλους
Αύριο είναι μια άλλη μέρα

11 σχόλια:

nyctolouloudo είπε...

έχασε η πανάθα καπετάνιε μου;

τι ωραία! τι ωραία..!

( ελπίζω να χάσουνε και οι σουλτάνες....)

Unknown είπε...

@ μεθυσμενα χρωματα

Καλημέρα

Όχι δεν χάσαμε ακόμη
γκολ δεν μπορούμε να βάλουμε
και χωρίς γκολ δεν κερδίζεις

Για τις σουλτάνες δεν ξέρω
γιατί εγώ δεν είμαι σουλτάνος
αλλά Καπετάνιος

Καλό πρωινό

Σήμερα παίζουμε με το Πανιώνιο
και θα πάω και στο γήπεδο

zoufitsa είπε...

Kαλημερα Ναυτακο μου
να ηταν μονο ο υπολογιστης...ολους μας τσακισε αυτη η ιωση...
Περαστικα μας..!!
Οσο για τον Παναθηναΐκο δεν θα πω κατι ανηκω στην αντιπερα οχθη (χεχε)


Καλο σ/κ να εχεις καλε μου...

Kapetanios είπε...

Καλημέρα καπετάνιε και σου εύχομαι καλά ξεμπερδέματα! Εξάλλου ο καλός ο καπετάνιος στην φουρτούνα φαίνεται.
Για την ομάδα σου ( ούτε το όνομα δεν μπορώ να προφέρω :)) σου εύχομαι ότι χειρότερο!! χαχαχα
Καλή χρονιά να έχεις και να τα λέμε κάπου κάπου μιας και η θάλασσα είναι η αδυναμία και των δυο μας!

Ανώνυμος είπε...

Μη τους ακούς τους κακούς γαύροι (sic) καπετάνιε μου, κάποτε θα στρώσουμε κι εμείς :P
Αυτή η γριπούλα φέτος κάνει θραύση η άτιμη (δις την πέρασα).

Καλημέρα :))

Markos είπε...

O καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται..
Αρα μια χαρά είσαι :))
Καλημέρα

Unknown είπε...

@ Zoyfitsa

Καλημέρα

Περαστικά σε όλους
σε όλη την Ελλάδα γιατί και αυτή
έχει ίωση
πρώτα όμως σε σένα, να είσαι πάντα
καλά και να προσέχεις.

Όσο για την ομάδα
ο καθένας έχει τις αδυναμίες του
και τις επιλογές του

Έχεις την αγάπη μου
για καλό Σ/Κ
Φιλιά

Unknown είπε...

@ Kapetanios

Καλημέρα

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
πάντως θέλω να ξέρεις ότι εγώ ποτέ
δεν εύχομαι ότι χειρότερο
σε κανέναν και για τίποτε

Εδώ θα είμαι να τα λέμε
καλό πρωινό

Δεν είμαι φανατικός
Αλλά Παναθηναϊκός

Unknown είπε...

@ Confused

Καλημέρα
καλή μου και πιστή μου φίλη

Ασ τους να λένε, όπως λέει
και το τραγούδι για να μην βάλω
τον ύμνο του Παναθηναϊκού.

Και βέβαια θα στρώσουμε
όπως στο μπάσκετ
Στο Βόλεϊ τους τσακίσαμε 3-0

Να προσέχεις τώρα στην ανάρρωση
και να είσαι πάντα καλά

Καλό πρωινό
φιλιά και αγάπη

Unknown είπε...

@ Μάρκο μου

Καλημέρα

Μια χαρά είμαι
μου έφτιαξαν την μέρα και
το πρωινό
αυτές είναι η μικρές ομορφιές
τις ζωής

Καλό σου πρωινό
και να προσέχεις

Kapetanios είπε...

Sailor said... πάντως θέλω να ξέρεις ότι εγώ ποτέ
δεν εύχομαι ότι χειρότερο
σε κανέναν και για τίποτε..


@Sailor
Η χρήση από μέρους μου μιας "ποδοσφαιρικής διαλέκτου" δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένα "γηπεδικό" χιούμορ και μάλιστα από τα ποιο ήπια.
Μακάρι όλες οι "κόντρες" μεταξύ των οπαδών να διαδραματίζονταν με ένα αντίστοιχο λογοπαίγνιο.
Δεν εισέπραξες το χιούμορ μου θετικά και σου ζητώ συγνώμη! Ελπίζω να ήταν μόνον αυτός ο λόγος της "άσχημης"( έτσι την εισέπραξα) υποδοχής μου στον χώρο σου!
Τα λέμε...μιας και εσύ θα είσαι εδώ!!!