Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2007

Καλημέρα γνώση, Καλημέρα Ζωή.....


photo from wunderground.com

Τον δάσκαλό του, τους δασκάλους του
κανείς δεν αντιγράφει
Γιατί και αυτοί οι δάσκαλοι από άλλους
δασκάλους τα έμαθαν
Δεν γεννήθηκαν δάσκαλοι

Ποτέ μου δεν αντέγραψα
γιατί πάντα είχα καλούς δασκάλους
Αυτοί μου έμαθαν τα πρώτα γράμματα
Αυτοί μου έμαθαν ανάγνωση και γραφή
και όχι πως να αντιγράφω

Τους δασκάλους όλου του κόσμου εξακολουθώ
και μελετάω, διαβάζω και σπουδάζω
και όχι αντιγράφω, και αυτό θα κάνω μέχρι το τέλος
όσο μακριά και αν είναι αυτό το τέλος

Ένας από τους πιο σπουδαίους δασκάλους μου,
ο σπουδαιότερος, είναι η Ζωή
η Αρχόντισσα Ζωή
Αυτή διδάσκει στο καλλίτερο σχολείο του κόσμου
Αυτήν παρακολουθώ όλα μου σχεδόν τα χρόνια
καθισμένος στο αμφιθέατρο της Ζωής.
Εκεί δεν υπάρχει συναλλαγή, παρά μόνο γνώσεις και γνώση
Εκεί διδάσκει μόνο η Αρχόντισσα Ζωή
Εκεί είναι ο πραγματικός χώρος της γνώσης, των διδασκόντων
και των διδασκομένων, κανείς άλλος δεν έχει θέση εκεί
παρά μόνο οι γνώσεις και η Ζωή.
Κανείς δεν μπορεί να πλησιάσει, ούτε καν να αγγίξει
την αιωνιότητα της γνώσης, παρά μόνο η Αρχόντισσα Ζωή.
Εμείς απλά μαθητές μόνο ήμαστε, οι διδασκόμενοι και αυτό
που πρέπει να μάθουμε είναι ότι δεν χρειάζεται να αντιγράφουμε
την ζωή παρά μόνο να αποκτήσουμε την γνώση να την ζήσουμε !

Καλό πρωινό
Πάω στο Αμφιθέατρο για μάθημα ζωής

Δεν υπάρχουν σχόλια: