Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2007

Καλημέρα Ζωή.....



Από τότε που άρχισα να καταλαβαίνω
να βλέπω και όχι απλά να κοιτάζω τον κόσμο
και τη Ζωή μέχρι και σήμερα που γράφω αυτές τις λίγες
γραμμές εδώ στις σελίδες στο μπλοκάκι αυτό της ζωής μου
πάντοτε έκανα και κάνω το σωστό.
Αν με ρωτήσει κάποιος, παρ όλο που με έχουν ρωτήσει
πολλές φορες, Καπετάνιε εσύ ποτέ δεν έκανες, δεν κάνεις λάθος ?

Εγώ ποτέ δεν απαντώ και ούτε πρόκειται ποτέ να απαντήσω σ αυτό
Η απάντησή μου πάντοτε ήταν και είναι ότι εγώ πάντα κάνω
μόνο το σωστό, δεν έχω καμία σχέση με το λάθος.
Για μένα, τον Καπετάνιο, δεν υπάρχει λάθος
Παρά μόνο το σωστό
Αλίμονο αν γινόταν λάθος, θα γινόταν καταστροφή
Αλλά ποτέ δεν έγινε μέχρι σήμερα καταστροφή
Γιατί πάντα έκανα το σωστό
Το λάθος είναι δημιούργημα του ανθρώπου, των ανθρώπων
Ενώ το σωστό μας το δώρισε ο δημιουργός και όχι το λάθος

Δεν υπάρχει λάθος
Παρά μόνο το σωστό
Δεν υπάρχει συγνώμη έκανα λάθος
Γιατί θα το ξανακάνω το λάθος

Η Ζωή είναι σπουδαία τέχνη
Η σπουδαιότερη
Το να βλέπεις πιο πέρα από εκεί
που βλέπουν οι άλλοι
Πιο πέρα από τα φαινόμενα

Αυτή την τέχνη ο Καπετάνιος
την έμαθε πολύ καλά
και ας χρειάστηκε πολύς χρόνος
χρόνο όλοι έχουμε να την μάθουμε
αυτή την τέχνη !

2 σχόλια:

Markos είπε...

Είναι όμως σκληρός ο αγώνας για να το πετύχεις...
Καλημέρα.

Unknown είπε...

@ Μάρκο μου

Καλημέρα

Έχεις δίκιο
είναι πολύ σκληρός και δύσκολος
αγώνας. αλλά όχι ακατόρθωτος

Καλό σου απόγευμα