Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2007

Καλημέρα Ελλάδα.....


photo from www.dreamstim.com

Ανοιξιάτικο πρωινό σήμερα με πολύ ωραίο ήλιο
Όλοι ξυπνάμε με το φως της ημέρας, γιατί η ημέρα
μεγάλωσε αρκετά, το φως του ήλιου και της ημέρας
μπαίνει από νωρίς στο σπίτι και η ζωή αρχίζει με το φως της ζωής.
Τέλος του Γενάρη σήμερα, ένας μήνας ακόμη για
να τελειώσει ο χειμώνας.
Πάντα ξυπνάω νωρίς το πρωί, όσο αργά και αν κοιμηθώ
Πρωινή ενημέρωση από το Ράδιο όπως πάντα
και πρώτος καφές αχνιστός, Ελληνικός, με τσιγάρο.....

Η καινούργια ημέρα αρχίζει όπως πάντα με διάθεση καλή
και αισιοδοξία για την ζωή και εγώ βλέπω πάντα τον κόσμο
από κοντά, έτσι πολύ απλά.
Χαμόγελο, καλός λόγος, καλή καρδιά
Καλημέρα σε όλους και προ παντός στη ζωή
Περνάει ο παλιατζής, τον ακούω που φωνάζει αγοράζω ότι παλιό
ευκαιρία να δώσουμε όλα τα παλιά, ότι παλιό έχουμε και να
φρεσκάρουμε την ζωή μας με κάτι καινούργιο, να ομορφύνουμε
ξανά και ξανά την ζωή και την διάθεσή μας.
Ευκαιρία είναι να δώσουμε στον παλιατζή ότι παλιό έχουμε
τα υπόλοιπα ας τα πετάξουμε στον κάδο της ανακύκλωσης
Είναι πολύ απλό, μα και απαραίτητο

Ντύνομαι, κατεβαίνω τις σκάλες αργά, αργά και αρχίζω το πρωινό
περπάτημα, προς την πλατεία, στους όμορφους δρόμους εδώ στα
Βριλήσσια που ζω, πάντα όμως από το πεζοδρόμιο, γιατί τώρα είμαι
γήινος, στεριανός και όχι θαλασσοπόρος ταξιδευτής του μπλε
και του γαλάζιου.
Εδώ δεν υπάρχουν τα Άλμπατρος, τα Θαλασσοπούλια, αλλά οδηγοί
και αυτοκίνητα, μικροί και μεγάλοι οδηγοί, που οι περισσότεροι
για να μην γράψω όλοι, την ώρα που οδηγούν στο ένα χέρι κρατούν
το κινητό και μιλάν, στο άλλο χέρι έχουν το τσιγάρο η κρατούν καφέ
η κάτι και το μασουλάνε.
Τώρα ποιός οδηγεί και τι είδους οδήγηση είναι αυτή
άσε να μην το γράψω
γιατί θα χαλάσω το πρωινό μου και το πρωινό όλων μας.

Έτσι απλά είναι τα πράγματα και η ζωή στον πλανήτη Ελλάδα
και εγώ συνεχίζω να περπατώ πάντα στο πεζοδρόμιο προς την πλατεία
απολαμβάνοντας την ομορφιά της ημέρας και του ήλιου της ζωής
και άσε όλους τους άλλους να οδηγούν ένα μακρόστενο κουτί
και να μιλάν στο κινητό χάνοντας την ομορφιά της ζωής.

Καλημέρα Ελλάδα
Καλημέρα Αθήνα
Καλημέρα Ζωή

4 σχόλια:

ellinida είπε...

Πρωινή κι'εγώ . Καλημέρα καπετάνιε μου . :))

Unknown είπε...

@ ellinida

Πάντα πρωινός ο καπετάνιος
στη γέφυρα του πλοίου
για την πρώτη καλημέρα στη Ζωή
στα Άλμπατρος και τα θαλασσοπούλια

Καλό σου πρωινό

zoufitsa είπε...

Kαλημερα Ναυτακο μου να εχεις μια υπεροχη μερα καλε μου..

Unknown είπε...

@ zoufitsa

καλημέρα

Ευχαριστώ πάρα πολύ
να έχεις και εσυ μια υπέροχη μέρα

καλό σου πρωινό
φιλιά και αγάπη