Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2007

Καλημέρα Ζωή.....


Photo from www.wunderground.com

Μετά την πρώτη καλημέρα
Λίγο μετά τον ερχομό μου στη ζωή, οι γονείς μου
αυτά που μου άφησαν κληρονομιά μοναδική για πάντα
είναι η αγάπη τους, η ευχή τους και το καλό ταξίδι,
τα καλά ταξίδια στη ζωή και τις περιπλανήσεις μου στον κόσμο.

Αυτά είναι τα τρία πιο πολύτιμα που μου δώρισαν οι γονείς μου
λίγο μετά τον ερχομό μου στη ζωή για την πορεία μου
στον δύσκολο δρόμο της ζωής για προκοπή και δημιουργία.
Αυτά τα τρία πιο πολύτιμα δώρα, αυτά και μόνο είναι η μοναδική
κληρονομιά που απέκτησα λίγο μετά την γέννησή μου
και είναι τα μοναδικά που έχω μέχρι και σήμερα που γράφω
αυτές τις λίγες γραμμές ζωής.
Την καλημέρα δεν διαλέγεις να την πεις έτσι απλά σε κάποιον
φίλο σε κάποιον γνωστό η περαστικό, αλλά την λες στην ίδια
την ζωή κάθε ημέρα λίγο μετά το ξημέρωμα της ημέρας
που είναι και ξημέρωμα της ζωής της καινούργιας ημέρας.....

Καλημέρα σε όλους
Καλημέρα Αθήνα
Καλημέρα Ελλάδα

4 σχόλια:

Markos είπε...

Θα μου επιτρέψεις να πω ότι την καλημέρα δεν την λες απλώς.
Απαιτείς και να πραγματοποιηθεί.
Για σένα, για εκείνους, για όλους.

Καλημέρα Ανθρωποι.

Unknown είπε...

@ Μάρκο μου

Καλημέρα

Είναι μια ομορφιά που δεν πρέπει
να απουσιάζει ποτέ από την
ζωή όλων μας

Καλημέρα
σε όλο τον Πλανήτη
σε όλα τα πλάσματα
τις δημιουργίας

Καλό σου απόγευμα
σε λίγο φεύγω για το Γήπεδο

Ανώνυμος είπε...

Εφόδια ζωής θα τα πω εγώ, σημαντικά και ανεκτίμητα.Έτσι για να’χεις, να πορεύεσαι.

Καλησπέρα καπετάνιε!

Unknown είπε...

@ mirca

Καλημέρα

Πράγματι εφόδια ζωής
όπως ακριβώς τα γράφεις
γιατί χωρίς εφόδια μην ξεκινάς
ποτέ να πας κάπου και πουθενά.

Είναι πολύ σωστά ανεκτίμητα
για την πορεία σου στη ζωή

Καλό σου πρωινό