Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2007

Καλημέρα Ζωή.....


Photo from Travelblog.org

Με ρώτησαν πρόσφατα ποια είναι η δουλειά μου
τώρα που δεν είμαι Καπετάνιος, που δεν ταξιδεύω
στα πέλαγα στους ωκεανούς.

Είμαι επαγγελματίας οδηγός μονοθέσιου

Όπως ακριβώς οι επαγγελματίες οδηγοί, πιλότοι
της Formula 1
Μόνο που εγώ δεν οδηγώ στην πίστα της F1
Αλλά στην πίστα της ζωής, το μονοθέσιο το δικό μου
αυτό που μου εμπιστεύτηκε η Αρχόντισσα Ζωή.

Αυτή είναι η ιδιοκτήτης και κατασκευαστής
και εγώ ο επαγγελματίας οδηγός του μονοθέσιου
της Fornula 1 της Ζωής.
Μα Καπετάνιε μου υπάρχει τέτοιο επάγγελμα
και βέβαια υπάρχει
Το καλλίτερο επάγγελμα
Μόνο που θέλει γνώσεις, γνώση, ικανότητα και ρίσκο

Καλό πρωινό σε όλους....

11 σχόλια:

Alexandra είπε...

μα και οι δρόμοι της ζωής απαιτούν καπετάνιους...

να'σαι καλά και να ρισκάρεις με την εμπειρία σου!

Unknown είπε...

@ alexandra

Καλημέρα

Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σου
λόγια, έτσι είναι όπως τα γράφεις
χρειάζεται πάντα το ρίσκο

Καλό σου πρωινό

nyctolouloudo είπε...

ομαλά τώρα τις στροφές καπετάνιε μου!

Unknown είπε...

@ μεθυσμενα χρωματα

Καλημέρα

Στις στροφές πάντα θέλει προσοχή
και ικανότητα στα φρένα
Αυτό είναι κάτι που πρέπει
ο οδηγός να το μάθει πολύ καλά.

Να είσαι
Καλό πρωινό
την πολύ όμορφή αυτή σήμερα μέρα

Katerina ante portas είπε...

Kαλημέρα! Οι αλκυονίδες συνεχίζονται!

Ελπίδα είπε...

Καλημέρα κάθε μέρα καπετάνιε μου!

seaina είπε...

Ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται, άντε για σένα τώρα και στην πίστα!!
Καλά μανουβραρίσματα και πάντα εντός πορείας. Αλλά ακόμα και να παρεκκλίνεις λίγο, γρήγορη επαναφορά και ξανά προς τον τερματισμό της ζωής!!
Καλό πρωινό!

Unknown είπε...

@ Katerina ante portas

Να δούμε μέχρι που θα φτάσουν
οι Αλκυονίδες
πάντως καλά ήταν μέχρι τώρα
μετά την μπονάτσα έρχεται
η καταιγίδα πάντα

καλό βράδυ

Unknown είπε...

@ Elpida

Καλησπέρα κάθε ημέρα
έχεις την αγάπη μου πάντα
φιλιά στη Ζαγορά

Καλό βράδυ

Unknown είπε...

@ Elpida

Καλησπέρα κάθε ημέρα
έχεις την αγάπη μου πάντα
φιλιά στη Ζαγορά

Καλό βράδυ

Unknown είπε...

@ Seaina

Καλησπέρα

Πάντα εντός πορείας
και πάντα καλός στα φρένα

Τελικός προορισμός
η καρό σημαία

Να μην το ξεχνάμε αυτό

Καλό βράδυ
φιλιά και αγάπη