Πέμπτη 1 Μαρτίου 2007

Στην Εμπόλεμη Ζώνη των καταλήψεων.....



photo from Sailor

Το μόνο που δεν έγινε ακόμη σε αυτόν τον καταπληκτικό,
τον μοναδικό τόπο, είναι η κατάληψη της Βουλής.
Του Ελληνικού κοινοβουλίου, της Βουλής των Ελλήνων
Λες καπετάνιε μου να το δούμε και αυτό ?
Ναύτη μου, σε αυτό τον τόπο, όλα μπορούν να συμβούν
Γιατί όχι και η κατάληψη της Βουλής των Ελλήνων
Δική μας είναι η βουλή, των Ελλήνων, ότι θέλουμε την κάνουμε
Εξ άλλου, Έλληνες θα κάνουν την κατάληψη, όχι αλλοδαποί

Εσύ τι εντύπωση έχεις ναύτη μου, ότι θα βγουν οι άλλοι
και θα αρχίσουν να λένε ότι έγινε κατάληψη της Δημοκρατίας ?
Στα Πανεπιστήμια και το Πολυτεχνείο άραγε τι γίνεται όλον
αυτόν τον καιρό ?
Δεν έγινε κατάληψη της Δημοκρατίας ?
Τι έγινε χθές στη Νομική ?
Που γινόταν μάχη σώμα με σώμα μεταξύ κόκκινων, πράσινων
και γαλάζιων ?
Δηλαδή καπετάνιε μου, οι βουλευτές θα κάνουν κατάληψη
του Ελληνικού Κοινοβουλίου ?
Ε και βέβαια ναύτη μου οι βουλευτές
Αυτοί όλα τα μπορούν, αφού όποτε τους αρέσει φεύγουν από
την Βουλή, επειδή έτσι τους αρέσει.
Είναι και αυτοί πράσινοι, κόκκινοι, κίτρινο κόκκινοι
και γαλάζιοι, όπως οι φοιτητές
Τον Πάγκαλο να βάλουν μπροστά και τον Αλαβάνο
πάει και τέλειωσε.
Και οι άλλοι, οι γαλάζιοι καπετάνιε μου τι θα κάνουν ?
Αυτοί ναύτη μου, το πολύ που μπορούν να κάνουν, είναι
να βάλουν τον Αντώναρο μπροστά από την Βουλή με τα σπαθόλουρα
να υπερασπιστή τα δίκια της κατάληψης του οίκου της Δημοκρατίας.
Λες καπετάνιε μου να το δούμε και αυτό ?
Όλα μπορούν να συμβούν ναύτη μου, ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί
να ξημερώσει σ αυτό τον τόπο.
Γι αυτό έβγαλες φωτογραφία προχθές καπετάνιε μου
το Κοινοβούλιο με την μηχανή σου ?
Γι αυτό ναύτη μου
Για να ξέρουμε αν συμβεί
Πως ήταν πρώτα η Βουλή
Πριν συμβεί !

Καλημέρα σε όλους τους μοναδικούς αυτού του τόπου
Καλό Μήνα
Δε είναι σήμερα Πρωταπριλιά, είναι πρώτη του Μάρτη

Καπετάνιος

4 σχόλια:

candyblue είπε...

Οξυγόνο για τα μελλοντικά όνειρα
Το φως
Η λευκή γάμπα της Άνοιξης
Και πίσω ο γεροδεμένος Ιούνης και Ο πλατύστερνος Ιούλης χέρι, χέρι

Καλοκαίρι σήμερα
Με μια υποψία σκουριάς στις λέξεις

THE_RETURN είπε...

Καλησπέρα Καπετάνιε μου,

εγώ θα προτιμήσω να ...μη μιλήσω
για να μη χαλάσω την αίσθηση από το ωραίο ποιητικό σχόλιο της candyblue!

Unknown είπε...

@ candyblue

Καλησπέρα

Την Άνοιξη την έφερες εσύ σήμερα
καθώς και το φώς το οξυγόνο
της ζωής
καλοκαίρι σήμερα
στη ζωή και στην καρδιά μας
την υποψία ας την αφήσουμε
να περάσει, δεν έχει καμιά θέση
αναμεσά μας

Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

@ the return

Καλησπέρα

Καλά έκανες
γιατί είσαι άνθρωπος
με ιδιαίτερη αίσθηση

Εγώ όμως έπρεπε να απαντήσω
σε αυτό το πολυ όμορφο
ποιητικό σχόλιο

Καλό σου βράδυ