Δευτέρα 12 Μαρτίου 2007

Ούγκο Τσάβες, Λα πρεζιτέντε.....



Την απονομή χρυσού βραβείου υποκρισίας
στον Μπους προτείνει ο Τσάβες

Ο πρόεδρος της Βενεζουέλας, Ούγκο Τσάβες
Δήλωσε ότι θα πρέπει να απονεμηθεί στον Αμερικανό πρόεδρο
Τζορτζ Μπους το χρυσό μετάλλιο της υποκρισίας.
Πρέπει να δώσετε στον πρόεδρο των ΗΠΑ το χρύσο μετάλλιο
της υποκρισίας, γιατί τώρα δηλώνει ότι ανησυχεί για την
φτώχεια στην Λατινική Αμερική.
Είπε ο Τσάβες στους δημοσιογράφους

Τώρα ανακαλύπτει μετά τόσα χρόνια ότι υπάρχει φτώχεια
στην Λατινική Αμερική, για την οποία μάλιστα η Αμερικάνικη
Αυτοκρατορία είναι ο κύριος υπεύθυνος προσθεσε ο Τσάβες.
Πηγή ΑΠΕ

Καταπληκτικός τύπος ο Τσάβες
πολύ τον πάω

Καλό πρωινό σε όλη την
Λατινική Αμερική

5 σχόλια:

seaina είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε!!!
Σε έχωσαααα !!!
Καλή εβδομάδα!!!

nyctolouloudo είπε...

καλημέρα καπετάνιε μου!
έχεις μία μικρή πρόσκληση στο μπλογκ μου για ένα κινηματογραφικό παιχνίδι..
ελπίζω να την δεχθείς!

Unknown είπε...

@ seaina Καλή μου

Καλημέρα και καλή εβδομάδα

Να είσαι πάντα καλά

Καλό σου απόγευμα
φιλιά και αγάπη

Unknown είπε...

@ μεθυσμένα χρώματα

Καλημέρα

Και βέβαια τη δέχομαι
είναι τιμή μου και μόνο που
με σκέφτικες

καλό σου απόγευμα

seaina είπε...

Βρε Καπετάνιε όταν εννοούσα σε έχωσα εννιούσα σε καλούσα στο κινηματογραφικό παιχνίδι. Δες blog μου ...