Σάββατο 10 Μαρτίου 2007

Περίεργα, αλλά αληθινά.....



Συμβαίνουν και αυτά, όχι μόνο στην Ελλάδα
αλλά και στη Γερμανία
Γιατί η ζωή εκτός από όμορφη που είναι, έχει
και μεγάλη πλάκα, δεν χάνει ποτέ το χιούμορ της,
γιατί, τι ζωή θα ήταν αυτή χωρίς χιούμορ.

Έκοψε το σπίτι του στη μέση, όπως το διαβάζεται

Ένας Γερμανός χώρισε στα δυο ένα σπίτι που είχε
με τη γυναίκα του, και εν όψει της έκδοσης του
διαζυγίου τους, το έκοψε στη μέση με αλυσοπρίονο
και πήρε μαζί του το μισό με γερανό και έφυγε.....

Ο άνδρας είπε ότι πήρε μόνο το μερίδιό του,
σχολίασε εκπρόσωπος της αστυνομίας, όμως δεν νομίζω
ότι η σύζυγος του ευχαριστήθηκε πολύ, πρόσθεσε.

Ο έμπειρος 43χρονος οικοδόμος
Όταν τελείωσε με το κόψιμο, πήρε το δικό του μισό
με γερανοφόρο φορτηγό που είχε μαζί του και πήγε
στο σπίτι του αδελφού του
όπου μένει έκτοτε...
Πηγή ΑΠΕ

Απλά πράγματα, αλλά αληθινά
Ωραίος τύπος ο οικοδόμος
Οι επαγγελματίες οικοδόμοι δεν παίζονται
Πρέπει να τους προσέχεις
Δεν ξέρεις καμιά φορά τι γίνεται

Και εμείς εδώ ασχολούμαστε
με τους κουκουλοφόρους
γιατί έχουμε χάσει το νόημα της ζωής
Καπετάνιος

Καλό πρωινό
στους οικοδόμους και στους κουκουλοφόρους
για να μην νομίσουν ότι τους ξεχνάμε.....

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Eκπληκτικό! Ό,τι πιο πρωτότυπο, έχω ακούσει!

Καλημέρα Καπετάνιε μου, λυπάμαι,που δεν έχω χρόνο αυτή τη στιγμή,

θα επανέλθω δριμύτερος!

Unknown είπε...

@ the return

Καλημέρα

Πράγματι εκπληκτικό
αφού τώρα, πριν σου γράψω
το ξαναδιάβαζα και το ευχαριστήθηκα
με πιάσανε τα γέλια
τα ωραία όμως γέλια
γιατί μόνο έτσι είναι όμορφη
η ζωή, τι θα κάναμε άραγε
χωρίς τέτοιους οικοδόμους

Καλό πρωινό
να είσαι καλά
εγώ εδώ θα είμαι πάντα

seaina είπε...

απίστευτο Καπετάνιε!!
Ο τύπος πρέπει να τα είχει πάρει άγρια με τη γυναίκα του!!
Πολύ γελιο!

Unknown είπε...

@ seaina

Καλησπέρα

Απίστευτο αλλά αληθινό
όταν το διάβασα τα έπαιξα
αφού το έχω στο μυαλό μου
και γελάω, θυμάμαι τον οικοδόμο

Κωμωδία μοναδική

Καλό σου βράδυ