Δευτέρα 26 Μαρτίου 2007

Η ζωή είναι ένα ποτήρι θάλασσα.....


photo from wunderground.com

Πλοίο χωρίς καπετάνιο δεν είναι μόνο ακυβέρνητο,
είναι πλοίο χωρίς πλήρωμα, χωρίς πυξίδα, ξυλάρμενο,
έρμαιο του αέρα και της θάλασσας

Μα μήπως η ζωή χωρίς καπετάνιο δεν είναι ένα πλοίο
χωρίς πυξίδα, σαν ένα φτερό που το παίρνει ο αγέρας,
ο άνεμος ο θαλασσινός

Που ψάχνει να βρει το απάνεμο λιμάνι της ζωής
της μιας και μοναδικής για να απαγκιάσει όλη
την ομορφιά που έχει μέσα στα μάτια της τα θαλασσινά,
τα μπλε τα θαλασσί, τα μαγικά και μοναδικά

Μ αρέσουν όλα τα όμορφα, τα πολύ όμορφα σε αυτή τη ζωή,
όπως και η ίδια η ζωή, το πιο όμορφο που μας έχει δωρίσει
ο δημιουργός ο μοναδικός

Σαν τη ζωή την μια και μοναδική δεν υπάρχει τίποτε
πιο όμορφο, πιο μαγικό, πιο ονειρικό, πιο μελωδικό
Μα μήπως η ζωή δεν είναι μια μελωδία, μια σύνθεση
μουσικής μεγαλοφυϊας του συνθέτη δημιουργού, που
την ώρα της δημιουργίας είχε μεγάλα κέφια

Η ζωή είναι ένα κορίτσι πανέμορφο, από τα πιο όμορφα
κορίτσια που έχω γνωρίσει στη ζωή μου
Βλέπεις τα μάτια της έχουν το χρώμα της θάλασσας και
του ουρανού, γι αυτό την ξεχωρίζω από όλα τα κορίτσια
που έχω γνωρίσει και αγαπήσει στη ζωή μου

Μου λείπει πραγματικά, η παρουσία της, η ματιά της
η φρεσκάδα της, η ομορφιά της
Αγναντεύω το πέλαγος μήπως και την δω, μήπως και
αντικρίσω τα μάτια της τα μπλε, τα γαλάζια, τα θαλασσινά
Μου λείπει πραγματικά.....

Καπετάνιος

2 σχόλια:

Katerina ante portas είπε...

Μα μήπως η ζωή ...είναι ένα πλοίο
.....ένα φτερό που το παίρνει ο αγέρας,
ο άνεμος ο θαλασσινός


Η θάλασσα είναι γύρω μας αγαπητέ μου sailor με την ποιητική σου ματιά!
Καλημέρα!

Katerina ante portas είπε...

Μα μήπως η ζωή ...είναι ένα πλοίο
.....ένα φτερό που το παίρνει ο αγέρας,
ο άνεμος ο θαλασσινός


Η θάλασσα είναι γύρω μας αγαπητέ μου sailor με την ποιητική σου ματιά!
Καλημέρα!