Τρίτη 20 Μαρτίου 2007

Η καρδιά και η ψυχή μου είναι πάντα εδώ.....



Όπου και αν πάω, όπου και αν είμαι,
όπου και αν βρίσκομαι και αν βρεθώ
η καρδιά και η ψυχή μου είναι πάντα εδώ
εδώ που γεννήθηκα μεγάλωσα και ζω

Εδώ πρώτό αντίκρισα το φως της ζωής
το φως του ήλιου, του φεγγαριού, των αστεριών,
εδώ πήρα την πρώτη ανάσα από την Αρχόντισσα ζωή

Εδώ τα μάτια μου πρωτό αντίκρισαν
το μπλε και το γαλάζιο, τη θάλασσα
και τον ουρανό, η καρδιά και η ψυχή μου
θα μείνουν για πάντα εδώ

Ο τόπος μου, η ζωή μου είναι εδώ,
εδώ θα είναι για πάντα
όσο αναπνέω, βλέπω, αισθάνομαι
ταξιδεύω και ζω

Ο τόπος μου και η ζωή μου
θα είναι για πάντα εδώ !

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Κι ύστερα μου λες Καπετάνιε μου, ότι δεν είσαι ποιητής!

Αμ δε! Καλά σε είχα πάρει χαμπάρι εγώ και σε αποκαλούσα ποιητή!

Καλημέρα :)

zoufitsa είπε...

Καπετανιε μου οχι μονο ποιητης οπως ειπε και μια ψυχη απο πανω αλλα εισαι και μια υπεροχη καρδια...

καλησπερα καλο μου φιλαρακι.

Unknown είπε...

@ the return

Καλησπέρα

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου πάντα
λόγια, όλοι μας έχουμε μέσα μας
έναν ποιητή, αρκεί να το
ανακαλύψουμε

Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

@ zoufitsa

Καλησπέρα
Καλή μου φίλη

Σε ευχαριστώ από καρδιάς
και εσύ είσαι ένας υπέροχος
άνθρωπος

Και σε έναν υπέροχο άνθρωπο
ταιριάζει μια υπέροχη καρδιά

Καλό σου βράδυ
καλή μου φίλη