Τετάρτη 21 Μαρτίου 2007

Εδώ θα μείνει για πάντα η καρδιά του καπετάνιου



Στη φωτο είναι ο Καπετάνιος
βγαλμένη από τον φίλο Γιάννη

Όπου και αν ταξίδεψα, έζησα, περπάτησα, αγάπησα,
ερωτεύθηκα
Όπου και αν ταξίδεψα, όπου και αν βρέθηκα σε αυτή
την περιπλάνηση της ζωής μου σε όλο τον πλανήτη,
σε κάθε γωνιά, η ψυχή και η καρδιά μου ήταν πάντα εδώ

Ο τόπος μου η ζωή μου είναι πάντα εδώ

Εδώ πρώτο αντίκρισα το φως του ήλιου
την ανατολή της ζωής
Εδώ θα πρώτο αντικρίσω την δύση του ήλιου
την δύση της ζωής

Εδώ άρχισε η ανατολή της ζωής μου
εδώ θα αρχίσει και η δύση ολόκληρου
του κύκλου της ζωής μου.
Εδώ θα κλείσουν τα μάτια μου
Εδώ που άνοιξαν για πρώτη φορά
και είδαν τον κόσμο και τη ζωή
το φως της ζωής

Εδώ ακούστηκε το πρώτο κλάμα του
ερχομού μου στη ζωή
Εδώ θα ακουστεί και το πρώτο κλάμα του
τελειωμού μου στη ζωή

Εδώ έγινε η αρχή
Εδώ θα γίνει και το τέλος

Εδώ θα δουν τα μάτια μου για τελευταία φορά
το μπλε και το γαλάζιο της θάλασσας και του ουρανού
εδώ που τα αντίκρισαν για πρώτη φορά

Εδώ θα μείνω για πάντα
στην αγκαλιά του μπλε και του γαλάζιου

Καπετάν Δημήτρης

8 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Ο Καπετάνιος δεν είναι μόνο Καπετάνιος και ένας πραγματικά καλόκαρδος άνθρωπος, αλλά επίσης και πρώτος μάγκας και αυτό φαίνεται!

Είμαστε τυχεροί που μοιράζεται μαζί μας τις ματιές του πάνω στο κόσμο όπως επίσης και τα ημερολόγια γέφυρας και άλλα.

Η καρδιά του Καπετάνιου είναι γεμάτη από το κόσμο και όσα ωραία αυτός έχει.

Unknown είπε...

@ the return

Καλημέρα καλέ μου φίλε

Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου
με συγκινείς ιδιαίτερα
Θέλω να ξέρεις ότι ήμαστε μια πολύ
σπουδαία ομάδα και για αυτό είμαι
πολύ υπερήφανος.
Εγώ είμαι τυχερός που μοιράζομαι
όλα αυτά που έχω μέσα μου μαζί σας
και επίσης που συνάντησα τόσο πολύ
αξιόλογους ανθρώπους.
Η καρδιά και η ματιά του καπετάνιου
πάντα θα είναι κοντά σας γιατί
κοντά σας κτυπάει πιο όμορφα
πιο μελωδικά πιο ρυθμικά.
Είμαι όπως λέμε όλοι μας
ένας πολύ τυχερός άνθρωπος

Καλό σου πρωινό
και σε ευχαριστώ από καρδιάς

seaina είπε...

Καλησπέρα Καπετάνιε ..
Θα συμφωνήσω με τον "the_return" και θα προσθέσω, ότι δείχνεις και άνθωπος με χιούμορ!

Unknown είπε...

@ seaina καλή μου

Καλημέρα

Σε ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου
λόγια, είναι ευτυχία να είσαι ανάμεσα σε τόσους αγαπημένους
ανθρώπους και το ευχαριστώ μου
είναι πολύ ελάχιστο.
Το χιούμορ είναι αυτό που ομορφαίνει τη ζωή μας
η πολύ σοβαροφάνεια όμως όχι

Να είσαι πάντα καλά

Καλό σου απόγευμα

Markos είπε...

Καπετάνιε προς το παρόν είσαι και παραμένεις, εδώ
και στις καρδιές μας..

Να είσαι καλά φίλε μου.

Unknown είπε...

@ markos

Καλησπέρα

Σε ευχαριστώ για τα όμορφα και
ανθρώπινα σου λόγια
Θέλω να ξέρεις ότι όλοι σας ήσαστε
και παραμένεται μέσα στην καρδιά
του καπετάνιου
Είναι μεγάλη τιμή για μένα
τα λόγια σου και τα λόγια όλων των
φίλων που αγαπώ σέβομαι και
εκτιμώ και ένας από αυτούς είσαι
και εσύ Μάρκο.

Η ομορφιά αυτής της συντροφιάς
των ανθρώπων είναι και
το ζητούμενο

Να είσαι καλά φίλε μου
σε ευχαριστώ

zoufitsa είπε...

Καπετανιε μου θεωρω τυχερη
που σε διαβασω που σε εχω
γνωρισει σε αυτη την υπεροχη
διαδικτυακη παρεουλα.
Ευχομαι να εισαι παντα διπλα μας
και να μας χαριζεις την υπεροχη
ψυχη σου μεσα απο τα γραπτα σου..

Η φωτογραφια ειναι η επιβεβαιωση
αυτων που σε καθρεπτιζουν μεσα απο τα
υπεροχα κειμενα σου.

καλημερα καλε μου.

Unknown είπε...

@ Zoufitsa

Καλημέρα

Με τιμούν ιδιαίτερα τα πολύ όμορφα
λόγια σου και εγώ κοντά σας βρήκα
ότι πιο όμορφο μπορούν να σου
προσφέρουν οι καλοί φίλοι και φίλες
αυτής της υπέροχης παρέας.
Θέλω να ξέρεις ότι όλοι μας ήμαστε
μια πράγματι υπέροχη παρέα και ομάδα, που η εκτίμηση, ο σεβασμός
και η αξιοπρέπεια περισεύουν
για όλους.
Είμαι πολύ ευτυχής και θα είμαι
πάντα εδώ κοντά σας.
Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη
την εκτίμηση και το σεβασμό σου.
Είσαι πολύ σπουδαίος άνθρωπος
και είναι τιμή μου που είμαι
κοντά σας.

Σε ευχαριστώ από καρδιάς

Καλό σου απόγευμα
φιλιά και αγάπη
με συγκίνησες αυτή είναι η αλήθεια!