Τρίτη 13 Μαρτίου 2007

Στην Εμπόλεμη Ζώνη των Πεζοδρομίων.....



Τα πεζοδρόμια υπό κατάληψη

Τα πεζοδρόμια είναι ο καθρέπτης της πόλης που ζεις
βγες μια βόλτα στην πόλη που ζεις για να δεις
σε τι πόλη ζεις.
Δεν χρειάζεται στον καθρέπτη του σπιτιού σου
να κοιταχτείς για να δεις που ζεις
Βγες μια βόλτα στην πόλη που ζεις για να δεις
στον καθρέπτη της, πως ζεις.
Μόνο ο καθρέπτης της πόλης που ζεις
σου δείχνει σε τι πόλη ζεις
και όχι ο καθρέπτης του σπιτιού σου που ζεις.

Τα πεζοδρόμια της πόλης που ζω, θυμίζουν εμπόλεμη ζώνη
Έχουν γίνει εχθρικά απέναντί μου, όλο οδοφράγματα
παγίδες και εμπόδια υπάρχουν παντού, δεν έχουν καμιά
σχέση με πεζοδρόμια, δεν θυμίζουν πεζοδρόμια.
Πεζοδρόμια δεν υπάρχουν.
Λες και θέλουν να με εξοντώσουν, επειδή προσπαθώ να
περπατήσω, να περάσω απο τα πεζοδρόμια της πόλης που ζω.
Λες και είμαι εχθρός τους, γιατί το μόνο που θέλω είναι
να περπατώ στα πεζοδρόμια της πόλης που ζώ.
Μα δεν μπορώ

Η πόλη που ζω, έχει γίνει μια αφιλόξενη πόλη

Ζω σε μια πόλη που θυμίζει εμπόλεμη ζώνη
Και όταν γυρίζω στο σπίτι μετά την περιπέτεια μου
στην εμπόλεμη ζώνη της πόλης που ζω, κοιτάζομαι στον
καθρέπτη του σπιτιού μου και αυτό που κάνω είναι
να ρίχνω μια μούντζα ένα φάσκελο στον καπετάνιο.
Γιατί και ο καπετάνιος είναι υπεύθυνος για τον καθρέπτη
αυτό της πόλης που ζει, μα και ο κάθε καπετάνιος.

Καλημέρα στα πεζοδρόμια της πόλης που ζω

Αυτό που προτείνω είναι
Να βρούμε εμείς οι μπλόγκερς και να γράψουμε στα
μπλοκάκια μας μια ημερομηνία για την γιορτή των πεζοδρομίων

Να γίνει η ημέρα της γιορτής των πεζοδρομίων
Εγώ προτείνω την 12η Μαρτίου για ημέρα των πεζοδρομίων
είναι μια κοινωνική προσφορά προς όλους μας
για να μην ξεχνάμε
Έστω και μια φορά τον χρόνο

Καλό πρωινό σε όλους
καπετάνιος

Πηγαίνεται και πιο κάτω έχει και
άλλα πεζοδρόμια !

4 σχόλια:

roidis είπε...

συγχαρητήρια για τις καταγγελίες σου, έχω ανεβάσει πολλά τέτοια κατά καιρούς.

μπράβο, γιατί όλη η χώρα είναι έτσι όχι μόνο η γειτονιά σου!

Unknown είπε...

@ roidis

Καλημέρα

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ

Πολύ σωστά γράφεις και έχεις γράψει

Όλη η χώρα λες και βρίσκεται
σε κατάσταση πολιορκίας
και οι τοπικοί άρχοντες, για σκέψου
τους αποκαλούμε και άρχοντες,
το μόνο που κάνουν είναι
να σκορπούν χαμόγελα και μόνο.

Κανείς δεν ενδιαφέρεται για
την ποιότητα της ζωής μας από αυτούς τους άρχοντες
το μόνο που τους νοιάζει είναι
πως θα ξαναβγούν άρχοντες.

Πάντως σε ευχαριστώ για
τα καλά σου λόγια.
Όλοι μας πρέπει να συνεισφέρουμαι
και να προβάλλουμαι αυτό
το πρόβλημα και να πιέσουμαι
ο καθένας με τον τρόπο του
τους άρχοντες αυτού του τόπου.
Γιατί εμείς δεν ήμαστε άρχοντες
αλλά απλοί ανθρώποι.

Καλό πρωινό

nyctolouloudo είπε...

όλη η χώρα είναι έτσι καπετάνιε μου..και όχι τώρα τελευταία, πάντα ήταν σε άθλια κατάσταση.

δηλ, εάν έναή περισσότερα αυτοκίνητα μου κλείνουν το πεζοδρόμιο και εγώ ανεβώ επάνω στο αυτοκίνητο για να περάσω τι θα μου κάνουν;
θα έχω δίκιο ναι ή όχι..
μήπως πρέπει να αρχίσουμε να σκαρφαλώνουμε στα αυτοκίνητα;

Unknown είπε...

@ μεθυσμένα χρώματα

Καλημέρα

Σε όλα έχεις δίκιο
όλοι δίκιο έχουμε
εδώ η κατάσταση όχι τώρα όπως ακριβώς το τονίζεις είναι άθλια
και οι άρχοντες χαμογελούν μόνο

Όχι μόνο σε αυτοκίνητα θα σκαρφαλώσουμε αλλά θα κυκλοφορούμαι
από ταράτσα σε ταράτσα

Καλό πρωινό