Τετάρτη 6 Ιουνίου 2007

Καλημέρα ζωή.....

Photo from photo.net
by toddadams



Mπορώ να πω ότι είμαι ευγνώμων, πλέον, για κάθε
ημέρα που μπορώ να συνεχίζω την ζωή μου,
να σκέφτομαι, να διαβάζω, να γράφω, να δημιουργώ
να αναπνέω και να ζω.
Αν ποτέ νιώσω ότι άρχισα να βλέπω αυτή την ζωή
σαν μια δουλειά, σαν μια αγγαρεία, τότε, δεν θα έχει
κανένα νόημα η ζωή, καμιά ομορφιά και χρώμα
γιατί θα τις λείπει το πάθος για ζωή και δημιουργία

Το χαμόγελο της ζωής
είναι η ικανοποίηση από την ομορφιά
και την δημιουργία
Αυτό το χαμόγελο είναι η ευλογία
που λέγεται ζωή

Μέσα από μια μικρή, έστω επίσκεψη, μια καλημέρα
Παίρνουμε ζωή από την ζωή κάθε ημέρα
Όλη μου την ζωή, ήμουν ζωή
Από την ζωή για την ζωή και την δημιουργία

Η δουλειά μου και η ζωή μου
στηρίζονταν στην δημιουργία
Η δουλειά μου τέλειωσε πια
Το μόνο που μου έμεινε είναι
Η ζωή και η δημιουργία

3 σχόλια:

kat. είπε...

αχ...αυτό το χαμόγελο! όλοι για αυτό παλεύουμε!

Unknown είπε...

@ Kat

Καλημέρα

Γι αυτό παλεύουμε και θα παλεύουμε
Για αυτό το μοναδικό χαμόγελο

Και ας λέμε και αχ....

Γιατί η ζωή είναι μοναδική
όπως και το χαμόγελο

Καλό σου πρωινό
με χαμόγελο μοναδικό
σε ευχαριστώ

kat. είπε...

εγώ σε ευχαριστώ....