Παρασκευή 8 Ιουνίου 2007

Καλημέρα Ελλάδα Καλοκαιρινή.....




Σήμερα πράγματι είναι η ημέρα καλοκαιρινή
με ήλιο και φως μοναδικό στον Αττικό ουρανό

Πρωινό παρασκευής, σήμερα έχω και Λαϊκή Αγορά
όπως και κάθε παρασκευή.
Είναι μια ασχολία πολλών χρόνων, όλων των εποχών
που μου αρέσει πραγματικά και είναι και γραφικά
Είναι μια παράδοση που κρατάει χρόνια, όπως μια ζωγραφιά
που μας κρατάει ζωντανή την μνήμη και την ζωή.
Είναι η πρωινή μου παρέα κάθε παρασκευή, όπως και σήμερα
που είναι η ημέρα πολύ όμορφη και καλοκαιρινή.
Από τότε που γνώρισα τον κόσμο και την ζωή υπάρχει
η Λαϊκή Αγορά και κυρίως από τότε που κατάλαβα
τι είμαι και ποιός είμαι.
Η Λαϊκή Αγορά με ξέρει πολύ καλά, όπως την ξέρω και εγώ
και για να γράψω την αλήθεια, την αγαπώ.
Είναι ένα συν στην ζωή μου που σέβομαι και αγαπώ
Μια πολύχρωμη εικόνα που πάντα αναζητώ τις παρασκευές
Μέσα στην πολύχρωμη αυτή εικόνα, μέσα σ αυτό το υπέροχο
κολάζ της ομορφιάς της ζωής βρίσκομαι και εγώ τις παρασκευές
και κάθε παρασκευή
Γιατί η ζωή θέλει και την Λαϊκή της

Καλό πρωινό καλοκαιρινό

Δεν υπάρχουν σχόλια: