Σάββατο 9 Ιουνίου 2007

Cosas de la vida

Καλημέρα Όλη μέρα

6 σχόλια:

zoufitsa είπε...

Καλημερα καλο μου φιλαρακι ...
Λατρεμενο τραγουδι,ταξιδιαρικο βιντεο κλιπ.
Παντα μου φτιαχνει την διαθεση το να ταξιδευω στην γωνια σου...


Φιλια και πολλες ευχες για ενα υπεροχο σ/κ.

Unknown είπε...

@ zoufitsa

Καλή σου ημέρα

Σε ευχαριστώ για τα πολύ όμορφα σου
πρωινά λόγια
Είσαι η καλή μου φίλη
και πάντα καλεσμένη στην φιλόξενη
γωνιά μου
Καιρός είναι να αρχίσουμαι να ταξιδεύουμαι στις ομορφιές της ζωής

Φιλιά και αγάπη
για ένα μαγικό καλοκαιρινό Σ/Κ

Καλό πρωινό

THE_RETURN είπε...

Καλημέρα όλη μέρα στον εκλεκτό φίλο μου τον Καπετάνιο.

Καπετάνιε μου, δεν χάνομαι, εδώ θα τριγυρνώ! :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εγώ τώρα που ξεσηκώθηκα....και λέω να την κάνω κατά Ιταλία μεριά για φέτος...
Μη βάλεις άλλα και μας βάζεις σε ...έξοδα...

Τραγούδια του έρωτα τα Ιταλικά.

Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

@ the return

Καλημέρα στον πιο αγαπημένο μου
φίλο και άνθρωπο και εγώ εδώ είμαι
πάντα και τριγυρνώ με παρέα τον
καλό καλοκαιρινό καιρό

Καλό απόγευμα
Μόλις μπήκα στο σπίτι
Το βράδυ έχουμε Formula 1

Unknown είπε...

@ φυρδην-μιγδην

Ωραία είναι στην Ιταλία, μην με
ξεσηκώνεις τώρα γιατί εγώ δεν θέλω
και πολύ για να πάω ταξίδι

Καλό σου απόγευμα
θαλασσινές αγκαλιές
καλοκαιρινές