Πέμπτη 13 Ιουλίου 2006

Το Άλμπατρος της γνώσης και της ανθρωπιάς.....

Η αναλγησία του κράτους, της πολιτείας
Η αναλγησία της εκτελεστικής εξουσίας
Η αναλγησία της δικαστικής εξουσίας, της δικαιοσύνης
εισαγγελέων, δικηγόρων
Η αναλγησία της ιατρικής εξουσίας, των γιατρών
Η αναλγησία της παιδείας, νηπιαγωγών, δασκάλων,
καθηγητών, πανεπιστημιακών
Η αναλγησία των δημόσιων λειτουργών
Η αναλγησία της εκκλησιαστικής εξουσίας,
μοναχών, ηγουμένων, παπάδων, μητροπολιτών
αρχιεπισκόπων, πατριαρχών. Αυτοί είναι και πολλοί.
Η αναλγησία των ιδιωτικών λειτουργών
Η αναλγησία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας
Η αναλγησία της κοινωνικής δικαιοσύνης
Η αναλγησία της ελεγκτικής εξουσίας
ΜΜΕ, εφημερίδες, έντυπα, ραδιόφωνο, τηλεόραση
Η αναλγησία του γραφτού και προφορικού λόγου.

Συγνώμη αν ξέχασα κάποιον κλάδο, κάποια εξουσία
της ζωής, του ανθρώπου
δεν το έκανα από αναλγησία.

Γιατί πριν από όλα, είμαι άνθρωπος
Απλά, άνθρωπος
Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο
Έτσι, απλά !

Όλη αυτή η κατάσταση μόνο θλίψη μπορεί
να σου δημιουργήσει, να σου προκαλέσει.

Τώρα αν κάποιος, οι κάποιοι είναι υπερήφανοι
που είναι άνθρωποι, έτσι λένε βέβαια αυτοί,
εγώ δεν είμαι καθόλου υπερήφανος
παρ όλο που είμαι απλά, άνθρωπος.

Καπετάνιε μου τι ψάχνεις ?
Ναύτη μου, δεν ψάχνω τίποτες
Με ψάχνουν
Μα, γιατί καπετάνιε μου σε ψάχνουν ?
Για να δουν, ναύτη μου, μήπως και εγώ δεν κάνω
αναλγησία.
Εκεί φτάσαμε ναύτη μου, να μας ψάχνουν να δουν
μήπως δεν κάνουμε αναλγησίες.

Η αναλγησία της νομοθετικής εξουσίας

Δηλαδή καπετάνιε μου, αυτή η εξουσία
νομοθετεί αναλγησίες ?
Τι να σου πω ναύτη μου, εκεί που φτάσαμε
όλα πρέπει να τα περιμένεις, όλα μπορεί να γίνουν.

Και η αναλγησία συνεχίζεται σε όλη της την μεγαλοπρέπεια.

Θα επανέλθω.....
Εδώ θα είμαι όλο το καλοκαίρι
Στις επάλξεις
Στις Θερμοπύλες
Γιατί ο Καπετάνιος είναι από αυτούς που τιμούν
τον όρκο τους και ποτέ δεν τον έχει αθετήσει
πάντοτε τον τήρησε, πάντοτε τον τίμησε,
γιατί αν δεν το είχε κάνει και είχε αθετήσει
τον όρκο του, δεν είχε τιμήση τον όρκο του
το πλοίο του με το πλήρωμά του και τους συντρόφους του
θα είχε πάει στον βυθό, στον πάτο, του Ωκεανού
μαζί και ο Καπετάνιος όμως, θα τον είχαν δικάσει
για εσχάτη προδοσία, επειδή δεν τίμησε τον όρκο του
και δεν θα ήταν τώρα εδώ για να γράφει με το χέρι
και το μολύβι το δικό του όλες αυτές τις αναλγησίες.

Αυτή είναι η αλήθεια η μία και μοναδική

Δεν θα σταματήσω ποτές να χρησιμοποιώ
την κριτική μου απένατι στην υποκρισία
της εξουσίας,
Γιατί έχουμε ευθύνη και υποχρέωση όλοι μας,
Εσύ κι εγώ και κάθε πολίτης.

Αυτό μου το είπε
Ο Χάρολντ Πίντερ
και το τηρώ με ευλάβεια

Ναύτης, ο γιος της Θάλασσας

7 σχόλια:

maggie είπε...

καλημέρα..

THE_RETURN είπε...

Καπετάνιε μου, τι ωραίο που ήταν ΚΑΙ το σημερινό σου:

και ειδικά αυτό:

"Καπετάνιε μου τι ψάχνεις ?
Ναύτη μου, δεν ψάχνω τίποτες
Με ψάχνουν

Μα, γιατί καπετάνιε μου σε ψάχνουν ?
Για να δουν, ναύτη μου, μήπως και εγώ δεν κάνω
αναλγησία.
Εκεί φτάσαμε ναύτη μου, να μας ψάχνουν να δουν
μήπως δεν κάνουμε αναλγησίες."


...είναι ο Ζιντάν όταν σκοράρει...

Σκόραρες Καπετάνιε εδώ...

Unknown είπε...

Τώρα τι να πώ
μετά από όλα αυτά τα τόσο
όμορφά σου λόγια
είναι πολύ σπουδαίο να είσαι
ποιητής της ζωής, της ψυχής κ.λ.π

Το να πώ ευχαριστώ σε σένα
καλέ μου φίλε είναι σπουδαίο
αλλά πολύ λίγο.

Σε λίγο θα σου γράψω
για τον Valerossi.

Eμείς οι δυο δεν χρειαζόμαστε
πέναλτι για να σκοράρουμε

Καλό σου πρωινό

Υ.Γ
Για μένα είσαι ο Valerossi
στην πίστα.

Unknown είπε...

Μοργκάνα μου
καλή σου ημέρα
ευχαριστώ για την συμβουλή σου
δεν ξύνω τον τοίχο
που λέγεται Ελλάδα
προσπαθώ να τον σπάσω και αυτό
θα συνεχίσω να κάνω

Μόνο να είσαι καλά εσύ
κάπου, κάπου χρειάζεται και κτύπημα
του κεφαλιού

Καλό σου πρωινό
όμορφο καλοκαιρινό
και δροσερό

jk3 είπε...

Hello Captain. I like what you write! I will look forward to seeing you soon again.

Oi kalokairines mou diakopes htan fantastikes - oi Spetses mou aresan para poli, kai fisika h Skiathos htan kai pali katapliktiki.

Edo ola kala, metakomizo se kainourgio spiti se enan mina, se mia poli oraia kai arxaia poli, to Winchester, kai October me to kalo arxizo douleia sto Londino.

Elpizo ola na einai kala.

Me poli agapi Giannis + Kate.

Unknown είπε...

Γεια σου καλέ μου αβεσσαλώμ.
στον κόσμο που αναφέρω είμαι
και εγώ μέσα, γιατί δεν ζω
ξέχωρα από τους ανθρώπους,
τώρα όμως θα σου πω ότι είμαι
από αυτούς που δεν έχουν κάνει
καμμιά αναλγησία, χωρίς να βγάζω
την πάρτη μου απ έξω, από το
κοινωνικό σύνολο.
είναι όμως υποχρέωσή μου και
ευθύνη μου να χρησιμοποιώ την
κριτική μου απέναντι στην αναλγησία
της πολιτείας και κυρίως της
εξουσίας κάθε είδους.

Να είσαι καλά
και όχι αναλγησίες
καλό καλοκαίρι

Υ.Γ
Ρώτησα σήμερα αρκετούς ανθρώπους
όλων των ηλικιών αν ξέρουν
τι είναιη αναλγησία, ο ανάλγητος
κανείς δεν ήξερε αβεσσαλώμ, ακριβώς
κάνουμε αναλγησίες χωρίς να
ξέρουμε, ήμαστε ανάλγητοι και δεν
τογνωρίζουμαι.

Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

Γεια σου Γιάννη μας αγαπημένε,

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μπήκες
στην σελίδα μου.
Είναι μεγάλη χαρά για μένα γιατί
είσαι από τους ποιό αγαπημένους μου
ανθρώπους.
Σήμερα πήρα και Mail απο την μαμά
Μανια και μου είπε τα νέα σου.
Νά είσαι πάντα καλά εσύ και η Κατε.
Όλα θα πάνε καλά γιατί είσαι
πολύ άξιος άνθρωπος και ο πιο καλός
δάσκαλος, θα είναι καλά στο
Λονδίνο.

Θα χαρώ να τα ξαναπούμε
φιλία σε σένα και την Κατε
πάντα έχετε την αγάπη μου.

Φιλιά
καπετάνιος