Παρασκευή 29 Ιουνίου 2007

Απλά πατάς χαλαρά το γκάζι.....



Ένα κλικ είναι αρκετό





Κάποιος πρέπει να πει την ιστορία και να την γράψει
Κάποιοι πρέπει να την μάθουν και ασφαλώς πρέπει
και να την δουν
Μπορούν να την δουν την ιστορία μέσα από μια φωτογραφία

Μια φωτογραφία έχει την δύναμη, μπορεί να αλλάξει την ροή
των γεγονότων και να ταρακουνήσει, να αφυπνίσει την κοινή γνώμη

Αυτό ακριβώς είναι το αποτέλεσμα μιας φωτογραφίας
Μεταφέρει τα γεγονότα σε κάθε γωνιά του πλανήτη
μέσα από μια φωτογραφία
Απλά
Πατάς χαλαρά το Γκάζι και ξεκινάς για το ταξίδι της ζωής
Με ένα Κλικ φωτογραφίζεις την ιστορία, την αλήθεια
και την πραγματικότητα
Φωτογραφίζεις το ταξίδι της ζωής για την ζωή
Γιατί η ζωή είναι ένα ατελείωτο ταξίδι από φωτογραφίες

Η ζωή δεν είναι ιστορία να την λες και να την γράφουν
οι ιστορικοί
Η ζωή είναι απλά μόνο για να την ζεις
Γιατί είσαι και εσυ μέσα στην φωτογραφία της ιστορίας
Απλά πατάς χαλαρά το γκάζι και ξεκινάς το ταξίδι της ζωής
και με ένα Κλικ φωτογραφίζεις την ζωή και την κάνεις ιστορία

Ένα Κλικ χρειάζεται η ζωή και τίποτε άλλο.....

4 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Ένα κλικ είναι όλη μας η ζωή σαιλόρ και τίποτ' άλλο!
Πώ, πω! αλλαγές!
Χαθήκαμε σαιλόρ μου, μα η αγάπη μένει!
Να περάσεις ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι και να φωτογραφίζεις! Το ίδιο κάνω κι εγώ.
Φιλιά πολλά-πολλά!

Άσχετο, μα επειδή δεν κατέχω, απ' τις διαφημίσεις βγαίνει τίποτα; Αν ναι, πες μου να βάλλω κι εγώ, γιατί με το δάνειο θα στριμωχτώ άγρια!

Unknown είπε...

@ elpida

Καλημέρα

Όλα είναι ένα Κλικ
Αυτό είναι το καταπληκτικό Κατερίνα

Η αγάπη και η ζωή είναι πάντα εδώ
Εδώ θα με βρίσκεις πάντοτε Κατερίνα
όλες τις εποχές
Ο Καπετάνιος είναι παντός καιρού

Την αγάπη μου και την φιλία μου
πάντα την έχεις
Φιλιά θαλασσινά καλοκαιρινά
και δροσερά

Από τις διαφημίσεις δεν βγάζω τίποτε, τις βάζω γιατί μου αρέσουν

Καλό πρωινό
φιλιά και αγάπη
Εδω πάντα υπάρχει καφές Ελληνικός
και φιλοξενία

Markos είπε...

Αυτό ναι είναι συγκλονιστικό.
Η ζωή όλη είναι ένα κλικ
Έχεις απόλυτο δίκιο

Την Καλησπέρα μου φίλε μου

Unknown είπε...

@ markos

Καλησπέρα

Πράγματι είναι συγλονιστικό
όπως συγλονιστική είναι και η ζωή
για σκέψου Μάρκο μου ένα Κλικ

Να είσαι πάντα καλά

Καλό σου βράδυ καλέ μου φίλε
σήμερα δεν έχει στάχτες