Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2006

Ανέξοδη ρητορεία......



Συναντήσεις, συζητήσεις, συσκέψεις, διάλογοι γίνονται
Αλλά χωρίς αποτελέσματα
Διάλογοι χιλιάδες, ανέξοδοι όμως
όλοι!

Όλα μένουν στους διάλογους, στις συζητήσεις, στις συσκέψεις
Τίποτα το ουσιαστικο δεν γίνεται
Όλα γίνονται για να βρισκόμαστε σε συζητήσεις
Αποτέλεσμα κανένα

Όταν καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε και τι γράφουμε
Τότε μόνο καταλαβαίνουμε τι κάνουμε, τι μπορούμε να κάνουμε
και τι λέμε, και όχι τι πρέπει να κάνουμε και τι πρέπει να λέμε.
Γιατί αν χρησιμοποιούμε το τι πρέπει
Τότε σίγουρα δεν έχουμε καταλάβει τι διαβάζουμε και τι γράφουμε
και αυτό πάντα συμβαίνει σε όλο το φάσμα της Ζωής μας.

Απλά
Ανέξοδα διαβάζουμε και γράφουμε
Και το μόνο που κάνουμε είναι να λέμε πάντα ότι έτσι πρέπει να γίνει
Εμένα έτσι μ αρέσει, αυτή είναι η αίσθησή μου, η άποψή μου
η γνώμη μου, η προσωπική γνώμη μου, εγώ έτσι το αντιλαμβάνομαι
νομίζω, πιστεύω.
Όλα τα άλλα
Είναι άποψή σου καπετάνιε μου

Όποιος είναι
Φτωχός στο μυαλό και τις γνώσεις, πιστεύει, ότι μπορεί
να γίνει πλούσιος μόνο με τα χρήματα
Μα και χρήματα να αποκτήσει, σίγουρα, γρήγορα θα τα χάσει
Γιατί, τα απέκτησε ανέξοδα

Η γνώση είναι σαν το ποδήλατο
Που μια φορά το μαθαίνεις και μετά
δεν το ξεχνάς ποτέ!

4 σχόλια:

Sotirios είπε...

Η γνώση είναι δύναμη, αλλά δεν φτάνει το μυαλό για να την κατακτήσεις.
Χρειάζεται και καρδιά.
Καλή σου ημέρα φίλε μου

Unknown είπε...

markos

Καλησπέρα
Όπως ακριβώς το γράφεις
Η γνώση είναι δύναμη, αλλά
χρειάζεται μεγάλη κερδιά για να την
καστακτήσεις

Να είσαι καλά
Καλό σου βράδυ φίλε μου

Ελπίδα είπε...

Γειά σου σαιλόρ! Εγώ πάλι, αφού είζα τη γνώση του ποδηλάτου και του αυτοκινήτου, γιατί νομίζω πως την ξέχασα; Έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε. Λες αν δοκιμάσω να ξαναθυμηθώ;
Καλό ξημέρωμα φίλε μου!

Unknown είπε...

elpida

Καλημέρα

Το ποδήλατο δεν το ξεχνάς ποτέ
και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια

Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη
να είσαι πάντα καλά και κοντά μας

Καλό σου πρωινό
φιλιά και αγάπη