Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2006

Η τελευταία σελίδα της Ζωής μου....



Έχω γράψει πολλές σελίδες στη ζωή μου από τότε που γεννήθηκα
μέχρι και σήμερα που γράφω αυτές τις λίγες γραμμές σε αυτή
την μικρή σελίδα, και θα συνεχίσω να γράφω σ αυτή την τελευταία
σελίδα της ζωής μου μέχρι το τέλος.
Πάντα με αγάπη, με σεβασμό, με εκτίμηση για όλα αυτά που γράφω,
γιατί είναι μέσα από το πραγματικό κομμάτι της ζωής μου, που είναι
και το πιο σημαντικό και συναρπαστικό.

Έμαθα να σέβομαι να εκτιμώ και να αγαπάω τη Ζωή
Όπως και την δικιά μου
Την αγαπάω πράγματι πολύ τη Ζωή
Όπως και την δικιά μου

Μου έδωσε Ζωή, η Ζωή απ την δικιά της
Της έδωσα όμως και εγώ από την δικιά μου
Μου έδωσε αγάπη η Ζωή
Της έδωσα όμως και εγώ την αγάπη την δικιά μου

Μου έδωσε έρωτα η Ζωή
Της έδωσα και εγώ τον ερωτά μου
Πορεύτηκε μαζί μου η Ζωή
Πορεύτηκα όμως και εγώ μαζί της

Μου στάθηκε πάντα η Ζωή
Της στάθηκα όμως και εγώ
Με προστάτεψε σαν μάνα η ζωή
Την προστάτεψα όμως και εγώ σαν μάνα μου

Με εμπιστεύτηκε η Ζωή μέχρι και τώρα
Την εμπιστεύτηκα όμως και εγώ
Και θα την εμπιστευτώ μέχρι το τέλος
Θα την προστατέψω μέχρι να φύγω από την ζωή

Έτσι έμαθα να ζω από τότε που γεννήθηκα
μέχρι και σήμερα, και έτσι θα συνεχίσω
μέχρι και το τέλος
μέχρι να κλείσω αυτή τη σελίδα της Ζωής μου
την τελευταία σελίδα !

6 σχόλια:

fish eye είπε...

..ευχομαι να αργησει πολυ αυτη η στιγμη καλο μου..να την προσεξουμε ως το τελος..της αξιζει..μας αξιζει..ειναι θεμα αξιοπρεπειας..
καλησπερα??...καλημερα μαλλον..

fish eye είπε...

..μα ο στραβουλιακας..τωρα ειδα πως ανακαινησες το σπιτι σου..με γεια..

Unknown είπε...

Φεγγαρόλουστη
Καλό σου πρωινό Κυριακής

Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια, για όλους μας αξίζει, θα το
παλέψω μέχρι το τέλος.
Έμαθα να είμαι καλός πολεμιστής
και υπερασπιστής της ζωής και της
αξιοπρέπειας.

Να είσαι πάντα καλά
φιλιά και αγάπη
Εδώ μαζί στις επάλξεις της ζωής

Xνούδι είπε...

άνθρωπος - ζωή σημειώσατε χ
Οταν φτάνεις στο σημείο η σχεση αυτή να είναι ισότιμη έχεις αγγίξει την γνώση.
Σε φιλώ καπετάνιε μου
Καλησπέρες

Unknown είπε...

χνούδι αγαπημένο
καλό σου απόγευμα

Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σου
πάντα λόγια και σωστά.

Αυτό είναι το ζητούμενο
η σχέση του ανθρώπου με την ζωή
να είναι ισότιμη
Όλοι μας μπορούμε να το καταφέρουμε
αρκεί να έχουμε την γνώση
και τις γνώσεις.

καλό σου βράδυ
φιλιά και αγάπη

zoufitsa είπε...

Ναυτακι μου καλησπερα ομορφα λογακια αγαπης και σεβασμου για την ζωη...
Μερες προσπαθω να σου γραψω μα το beta σου δεν με αφηνε...
Σου ευχομαι να χαρεσαι την ζωη σου και αυτη εσενα...ειμαι σιγουρη πως η σχεση σας ειναι αρκετα δυνατη...

καλο ξημερωμα καλε μου :)