Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2006

Comantante Che Guevara.....



Δάκρυα κυλούν στα μάγουλά μου ακούγοντας το
Hasta Siempre Comantante Che Guevara
Και βλέποντας το πρόσωπό του

Τι να θυμηθώ άραγε, μια ολόκληρη γενιά, μια ολόκληρη
εποχή γεμάτη νεαρές καρδιές που έτρεχαν στους δρόμους
και τραγουδούσαν το όνομά του
Και εγώ μαζί τους στις πορείες για ελευθερία για μια
καλλίτερη Ζωή, για ένα καλλίτερο αύριο.
Εικόνες συγκλονιστικές, όπως συγκλονιστική είναι και
η Ζωή, τα δάκρυα που κυλούν στα μάγουλά μου είναι το
ξεχείλισμα της δύναμης της μεγάλης καρδιάς, της δύναμης
του ανθρώπου που αγωνίζεται για να ζήσει μια καλλίτερη ζωή
σε ένα καλλίτερο και πιο δίκαιο κόσμο
Και τέλος να ανατείλει ο ήλιος πιο φωτεινός για όλους
τους ανθρώπους.
Όλα αυτά μου τα θύμισε ο πολύ σπουδαίος αυτός άνθρωπος
γιατί πριν από όλα ήταν άνθρωπος με μεγάλη καρδιά και
αγάπη, πίστη στον άνθρωπο, για τον άνθρωπο.
Το αφιέρωμα αυτό συνεχίζεται και πιο κάτω
Αξίζει να το δείτε
Αξίζει και ένα μεγάλο ευχαριστώ από όλους μας
Εγώ το κάνω χρόνια αυτό το ευχαριστώ !!!!!!!!

Αυτό είναι και το τελευταίο ποστ αυτής της χρονιάς
Το κλείνω με έναν πραγματικό άνθρωπο και αγωνιστή
για τα ιδανικά και την ελευθερία των ανθρώπων
που έγραψε ιστορία και θα μείνει για πάντα μέσα στην καρδιά μου !

4 σχόλια:

ellinida είπε...

Πανέμορφο καπετάνιε μου με την μεγάλη καρδιά . Καλή χρονιά ! :)))

Unknown είπε...

Ellinida μου

Καλή σου ημέρα
Σε ευχαριστώ για όμορφά σου
πάντα λόγια
Ότι καλλίτερο για να φύγει αυτή
η χρονιά και να ξημερώση
η καινούργια χρονιά με την ελπίδα
πάντα για καλλίτερο κόσμο
για καλλίτερη Ζωή

Καλή χρονιά

Καλό πρωινό
φιλιά και αγάπη

Markos είπε...

Καπετάνιο, εγώ όμως ήρθα και σήμερα να τα πω.
Να τα πω αφεντικό;

Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά
ψηλή μου δεντρολιβανιά,
κι αρχή καλός μας χρόνος,
εκκλησιά με τ' άγιο θρόνος.

Αρχή που βγήκε ο Χριστός
άγιος και πνευματικός,
στη γη να περπατήσει
και να μας καλοκαρδίσει.

Άγιος Βασίλης έρχεται
άρχοντες το κατέχετε
από την Καισαρεία
είσαι αρχόντισσα, κυρία.

Βαστάει εικόνα και χαρτί
με το Χριστό το λυτρωτή,
χαρτί και καλαμάρι,
δες και με το παλικάρι.

Κάτσε να φας, κάτσε να πιεις
κάτσε τον πόνο σου να πεις,
κάτσε να τραγουδήσεις,
και να μας καλοκαρδίσεις

Και του Χρόνου

Χρόνια Πολλά.

Καλή Χρονιά να έχεις φίλε μου
Ευτυχισμένο να είναι το 2007

Unknown είπε...

Μάρκο μου

Σε ευχαριστώ από καρδιάς
όσο κτυπούν οι καρδιές
ελπίζουμε για έναν κόσμο
πιο όμορφο πιο δημιουργικό

Καλή χρονιά

καλό σου πρωινό του 2006
θα τα πούμε το 2007
φιλιά και αγάπη