Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2006

Θα υπερασπιστούμε τα δίκαια του Ελληνικού Λαού



Καινούργια συνθήματα, πολύ μεγάλες κουβέντες
Γιατί εδώ μιλάμε για τα δίκαια του Ελληνικού Λαού

Αυτά όλα τα συνθήματα τα λένε οι συνδικαλιστές και η παρέα τους
Όλοι αυτοί που βγαίνουν μπροστά για να τους βλέπουμε και να μην
τους ξεχνάμε. Έχουνε γεμίσει την Χώρα σωματεία και συνδικαλιστικές
οργανώσεις, με προέδρους, γενικούς γραμματείς και μέλη.
Όλοι αυτοί ζούνε με τα λεφτά του Ελληνικού Λαού, και αυτό που λένε
ότι θα υπερασπιστούμε τα δίκαια του Ελληνικού Λαού δεν είναι τίποτα
άλλο παρά μόνο να υπερασπίζονται τα δίκαια της τσέπης τις δικιάς τους.
Για μας τον Λαό, δεν περισσεύει τίποτα, και από πάνω όλο και μας λεν
να συνεισφέρουμε και να συμπαρασταθούμε υπέρ της τσέπης τις δικιάς τους
και όλων αυτών των αργόσχολων που είναι από πίσω και δίπλα από τους
αρχηγούς συνδικαλιστές στις πορείες, τα συλλαλητήρια και
στις εξαγγελίες τους.
Ο Λαός απλά παρακολουθεί, γιατί δεν είναι συνδικαλιστής ο Λαός, αυτοί
δεν θέλουν να είναι όλος ο Λαός συνδικαλιστής, γιατί πρέπει και εκείνος
να πάρει το μερτικό του από την περιουσία την δικιά του, από τα δίκαια
τα δικά του, αυτοί όμως, δεν το θέλουν αυτό, αυτοί, μόνο για τα δίκαια
τα δικά τους φωνάζουν και όχι για τα δίκαια του Ελληνικού Λαού.

Αυτό ακριβώς γίνεται τόσα χρόνια τώρα, με την Ολυμπιακή, συνεχίζεται
χωρίς να σταματά με τον ΟΤΕ, την ΔΕΗ, τα Λιμάνια όλης της Χώρας,
τις Τράπεζες, εκτός από τις ιδιωτικές, εκεί δεν κουνιέται φύλλο.
Το Ταχυδρομικό ταμιευτήριο, όλες τις ΔΕΚΟ, την Παιδεία, την Υγεία
τα ασφαλιστικά ταμεία, τους οργανισμούς του λεγόμενου μη κερδοσκοπικού
χαρακτήρα, δηλαδή δεν περισσεύει τίποτα.
Αυτοί οι συνδικαλιστές καλύπτουν όλο το φάσμα της περιουσίας
του Ελληνικού Λαού και μόνο για τα δίκαια του Λαού δεν αγωνίζονται
παρά μόνο για την πάρτη τους και την τσέπη την δικιά τους.
Αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα
Και μου αρέσει που θα υπερασπιστούν τα δίκαια του Ελληνικού Λαού.

Σαν σύγχρονοι Λεωνίδες θα προστατέψουν τις Θερμοπύλες

Για φαντάσου να περιμένουμε από όλους αυτούς τους συνδικαλιστές
να προστατέψουν τα δίκαια αυτής της Πατρίδας

Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε και τα ζούμε καθημερινά όλοι μας
Όλοι κατεβαίνουν σε απεργίες, συλλαλητήρια και κάνουν και καταλήψεις
σε όλο το φάσμα της κοινωνικής ζωής της Χώρας.
Οι μόνοι που δεν έχουν κατέβει ακόμη σε απεργία, διαδήλωση
και κατάληψη είναι οι 300 της Ελληνικής Βουλής, του Ναού
της Δημοκρατίας, γιατί αυτοί βολεύονται όλοι κατά τρόπο διαφορετικό
το μόνο που κάνουν είναι να αποχωρούν από την Βουλή.
Για σκέψου ναύτη μου να κατέβουν και αυτοί σε απεργία και διαδήλωση
με αρχηγό τον Κώστα τον Καραμανλή για να υπερασπιστούν τα δίκαια του
Ελληνικού Λαού και τον Γιωργάκη με το ποδήλατο στην πλάτη.
Μόνο αυτό απομένει να δω, όλα τα άλλα τα έχω δει ναύτη μου σ αυτό
τον τόπο που λέγεται Ελλάδα.
Είμαστε μια καταπληκτική χώρα, ένας Λαός μοναδικός
και πως να μην είμαστε που τόσοι πολλοί άνθρωποι υπερασπίζονται
τα δίκαια μας.
Αν αυτό δεν λέγεται ευτυχία
Τότε πια είναι η ευτυχία ναύτη μου ?
Καπετάνιε μου, είσαι πολύ ωραίος τύπος, εδώ θα περάσεις
τις γιορτές ?
Εδώ ναύτη μου στα Βριλήσσια, έλεγα να πάω κατά Παρνασσό
αλλά δεν έχει χιόνια και ευτυχώς την γλίτωσα.
Θα είμαι εδώ πλατεία και θα γράφω και στην ιστοσελίδα μου
Καλό σου πρωινό ναύτη μου
Καλές γιορτές
Επίσης Καπετάνιε μου !

2 σχόλια:

Καπετάνισσα είπε...

Αγάπη κι αγκαλιά, για να'χουνε κάπου και ν' ακουμπήσουν και τα δικά μας τα δίκια!

Όμορφες γιορτές να ΄ρθουν καλέ μου.
Ν' αστράψει κάτω από τη φλογίτσα της γιορτής κι η ξεχασμέη μας παιδικότητα. Η αλήθεια μας, πάει να πει...

Unknown είπε...

καπετάνισσα

Καλησπέρα
Όλοι έχουνε την αγάπη και την αγκαλιά μας πόσο μάλλον τα δίκαια
τα δικά μας.

Όμορφες γιορτές να έρθουνε καλή μου
καπετάνισσα και να τις περάσουμε
όλοι μας με αγάπη
όσο για την ξεχασμένη παιδικότητα
θα την βρούμε και αυτή τις άγιες
αυτές ημέρες βοηθόντας και
ο Χριστός μας.

καλό σου βράδυ
φιλιά και αγάπη