Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2006

Το μαγικό ταξίδι της Ζωής....



Αν ήμουν χαλί
Θα ήμουν το ομορφότερο
το πιο κομψό και φινετσάτο χαλί
που έχουν φτιάξει ανθρώπινα χέρια
και όχι οι μηχανές

Όταν ακούς Celine Dion
στο My Heart will go on
και Andrea bocelli με την
Sarah Brightman στο
Time to say goodbye
Είναι η ώρα που ταξιδεύεις
ονειρεύεσαι και ζεις

Αυτή είναι η ομορφιά της Ζωής
Αυτό το μαγικό ταξίδι
που μας δώρισε ο δημιουργός

Σε μας όμως μένει
να το πραγματοποιήσουμε

Σας αφιερώνω τα δύο αυτά υπέροχα τραγούδια
με όλη μου την αγάπη, σε όλους εσάς
που τόσους μήνες ήσασταν η πιο όμορφη
συντροφιά μου στα ταξίδια μου μέσα
στην απεραντοσύνη και την ομορφιά της Ζωής !

Ακούστε τα και τα δύο αξίζουν
Είναι ακριβώς πιο κάτω

Καπετάν Δημήτρης

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και χρόνια πολλά καπετάνιε.
Ελπίζω να πέρασες όμορφα τα Χριστούγεννα :))

Unknown είπε...

confused

Καλημέρα

Χρόνια πολλά και σε σένα με πολύ
αγάπη

Όμορφα πέρασα
Αυτή την φορά πρωτοτύπησα
έκανα γιορτές μόνος μου να δω
πως είναι και πέρασα ωραία
Είναι πολύ απλό !

Καλό σου πρωινό
φιλιά και αγάπη