Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2006

Σωστό και λάθος.....



Για τον καθένα μας αυτό που κάνουμε,
αυτό που γράφουμε, αυτό που λέμε,
αυτό που ακούμε και που βλέπουμε
είναι το σωστό, για μας όμως μόνο

Αυτό όμως δεν είναι σωστό
γιατί σ αυτή την Ζωή σ αυτό τον κόσμο
δεν ζούμε μόνοι μας, υπάρχουν και άλλοι
άνθρωποι και άλλα πλάσματα

Που και αυτά γράφουνε, κάνουνε, λένε,
ακούνε και βλέπουνε και έχουν τη γνώση
και το χάρισμα να διακρίνουν πιο είναι
το σωστό και ποιό δεν είναι

Και όχι το λάθος, γιατί λάθος δεν υπάρχει
παρά μόνο το σωστό, αρκεί να ξέρουμε
ποιο είναι το σωστό και όχι το λάθος

Είναι μεγάλη τέχνη η Ζωή
και αυτή την τέχνη την αποκτάς μόνο
με την γνώση και τις γνώσεις

Μόνο οι άνθρωποι της γνώσης έχουν
αποκτήσει την ικανότητα να ξεχωρίζουν
το σωστό και όχι το λάθος !

8 σχόλια:

zoufitsa είπε...

Aν ξεραμε το σωστο παντα δεν θα καναμε λαθος....
Μηπως τελικα το ενα εξαρταται απο το αλλο Ναυτακο μου;

Καλη Κυριακη να εχεις καλε μου...

Unknown είπε...

zoyfitsa

Καλημέρα
Μας έλλειψες, αυτό είναι αλήθεια

Ασφαλώς και το ένα εξαρτάται
από το άλλο
αλλά δεν πρέπει να κάνουμε λάθος
μπορούμε να κάνουμε το σωστό

Καλό πρωινό κυριακής
καλή μου φιλιά

nyctolouloudo είπε...

δεν υπάρχει λάθος.
την στιγμή που πέρμουμε μία απόφαση την θεωρούμε πάντα σωστή και αυτό μετράει!

Unknown είπε...

μεθυσμένα χρώματα

Καλημέρα και καλή Κυριακή

Δεν υπάρχει λάθος
μόνο το σωστό και είναι έτσι όπως
ακριβώς το γράφεις
Αρκεί να πάρουμε την σωστή απόφαση

Καλό σου πρωινό
φιλιά

candyblue είπε...

όλα σε συνάρτηση
το καλό σε συνάρτηση με το κακό
το λάθος με το σωστό
το φως με το σκοτάδι
και να που βγήκε έτσι ολόκληρη η εξίσωση της ίδιας της ζωής.

Μπλε Καλημέρες

Unknown είπε...

candyblue

Καλημέρα αγαπημένη μου

Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου
πάντα και εύστοχα λόγια
είναι το καλλίτερο δώρο για
τον Sailor.
Τώρα που βγήκε και συμπληρώθηκε
όλη η εξίσωση της ζωής, όπως πολύ
σωστά το γράφεις
δεν έχουμε να κάνουμε τίποτα άλλο
παρά να ζήσουμε την Ζωή
μέσα στην ίδια την Ζωή.

Καλό σου πρωινό
φιλιά και αγάπη
σαν τον αχνιστό καφέ

Ανώνυμος είπε...

Καπετάνιε μου, περιττό να σου πω ότι το mail που μου έστειλες τη Δευτέρα, ήρθε ΣΗΜΕΡΑ!!!!
(εκτός από τον blogger δε με πάει ούτε το yahoo μου φαίνεται, γκρρρ)

Καλό βράδυ :))

Unknown είπε...

confused

Καλημέρα
Μην στενοχωριέσαι καθόλου
άλλη φορά άμα θα θέλω να σου στείλω
κάτι θα το κάνω μια βδομάδα πριν.

Θα φτιάξει η κατάσταση που θα πάει
και εγώ το μετάνιωσα που έφυγα
από το κανονικό blogger


καλό σου πρωινό
άσε να μην σου πω για την ομάδα
γιατί θα στενοχωρηθώ τόσο εγώ
όσο και εσύ
καλά που υπάρχει το Μπάσκετ