Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2006

Η καρδιά του Καπετάνιου κτυπάει σε ρυθμούς Χριστουγέννων.....



Μια εβδομάδα έμεινε μέχρι την μεγάλη γιορτή των Χριστουγένων
που γιορτάζεται σε όλο τον πλανήτη και όχι μόνο από τον
χριστιανικό κόσμο. Η γέννηση του χριστού δεν είναι η γέννηση
του χριστού μας, ο χριστός είναι όλου του κόσμου, δεν είναι
μόνο δικός μας, είναι μέσα στις καρδιές όλων μας, όλων των
ανθρώπων όλόκληρου του πλανήτη, είναι η ελπίδα όλου του κόσμου
για μια καλύτερη ζωή, για έναν καλύτερο κόσμο, για ένα καλύτερο
αύριο, για το πιο όμορφο ξημέρωμα της ζωής.
Όλοι οι άνθρωποι μαζί σε ολόκληρο τον πλανήτη, σε κάθε γωνιά
γιορτάζουν την γέννηση του χριστού, γιορτάζουν την ημέρα αυτή
των Χριστουγέννων με κατάνυξη και περισυλλογή ευχόμενοι έστω
και μόνο από μέσα τους χρόνια πολλά σε όλους, γιατί μπορεί
και κάπου στον κόσμο, κάποιοι άνθρωποι να είναι μόνοι τους
της άγιες αυτές ημέρες.
Αυτό το ξέρω εγώ πολύ καλά γιατί το έχω ζήσει πολλά χρόνια
στις περιπλανήσεις μου, στα ταξίδια μου αυτές της ημέρες στο
Βόρειο Ατλαντικό, στο Βόρειο Ειρηνικό, μέσα σε θύελλες
σε καταιγίδες που επικρατούν αυτές της ημέρες σε αυτές της
περιοχές του πλανήτη μας, που ήταν τις πιο πολλές φορές όχι
σαν να γεννιόταν ο χριστός, αλλά σαν να γεννιόταν ξανά ο κόσμος
όλος. Εμείς όμως οι λίγοι αυτοί ταξιδευτές ποντοπόροι, περιμέναμε
την γέννηση του χριστού όλων μας και λέγαμε τα χρόνια πολλά
με αγάπη, εκτίμηση, σεβασμό και την ελπίδα για καλές θάλασσες
για καλά ταξίδια, να φτάσουμε σώοι στο λιμάνι προορισμού.
Τώρα κάθομαι μετά από χρόνια στο γραφείο μου, στην δική μου
γωνιά και όχι στη Γέφυρα του Πλοίου, στην θαλπωρή του σπιτιού
στη σιγουριά του αύριο, μέσα στην ομορφιά του στολισμένου
σπιτιού και την ηρεμία των ημερών και σκέφτομαι όλα αυτά που
περάσαμε εγώ και οι σύντροφοί μου ημέρες Χριστουγέννουν στο
πέλαγος στον ωκεανό στα μοναχικά μας ταξίδια μακριά ο καθένας μας
από την ζεστασιά του σπιτιού του δικού του.
Το μόνο που μπορώ να κάνω από εδώ, είναι να γράφω όλα αυτά
που περνούν από την σκέψη μου και το χέρι μου να τα γράφει
στο μικρό αυτό μπλοκάκι της ζωής μου, με το μολύβι το δικό μου
και την αγάπη μου να είναι κοντά σε όλους αυτούς τους ταξιδευτές
θαλασσοπόρους που τις ημέρες αυτές βρίσκονται στον Βόρειο
Ατλαντικό και Ειρηνικό και τους στέλνω τις ευχές και την αγάπη μου
για καλά ταξίδια μέσα από την καρδιά μου.
Η καρδιά και η σκέψη του Καπετάν Δημήτρη είναι για πάντα
κοντά τους.
Καλά Χριστούγεννα, καλά ταξίδια καλοί μου φίλοι και σύντροφοί μου
που είσασταν όλα αυτά τα χρόνια
Καπετάν Δημήτρης

Έστω και η σκέψη μας να είναι κοντά τους
Κάτι είναι και αυτό !

6 σχόλια:

seaina είπε...

Πράγματι, πολύ σκληρό να κάνεις γιορτές μακριά από το σπίτι σου και τους δικούς σου ανθρώπους!
Καλές γιορτές λοιπόν σε όλους!!

Unknown είπε...

seaina

Καλημέρα
Πράγματι έτσι είναι όπως το γράφεις
βλέπεις αυτές οι μέρες οι γιορτινές
είναι πιό έντονες από την καθημερινότητα, τι να κάνουμε όμως
πρέπει να τις περάσουμε και αυτές
δεν μπορόυμε να τις προσπεράσουμε.

Καλές γιορτές σε όλους

Καλό σου πρωινό
φιλιά και αγάπη

Alexandra είπε...

σοφές κουβέντες γεμάτες συναίσθημα.

καλές γιορτές σε όλους εκεί έξω (και κυρίως στους μόνους της ζωής...)

Markos είπε...

Είναι σίγουρο ότι οι ευχές σου θα πιάσουν τόπο.
Και οι προτροπές σου θα βρουν αποδέκτες...
Καλό βράδυ φίλε

Unknown είπε...

Αλεξάνδρα μου

Καλησπέρα
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
και τα όμορφά σου λόγια
καλές γιορτές σε όλους

Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

Μάρκο μου
καλησπέρα

Εύχομαι οι ευχές όλων μας
να πιάσουν τόπο
Να είσαι πάντα καλά φίλε μου

Καλό σου βράδυ