Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2007

Καλημέρα ζωή μοναδική.....


photo from dreamstim.com

Είμαι όσο νέος θέλω να είμαι
Αυτό απαντώ κάθε φορά που με ρωτούν πόσων ετών είμαι
Είναι και πάλι θέμα προσωπικής δύναμης
Αν έχεις αποθηκέψει δύναμη, το σώμα σου μπορεί να εκτελέσει
απίστευτα κατορθώματα.
Αντίθετα, αν σπαταλάς τη δύναμή σου, σύντομα παχαίνεις
και γερνάς.
Ο αριθμός της ηλικίας δεν έχει καμιά αξία για την ζωή
παρά μόνο για τις δημόσιες υπηρεσίες.
Για να έχει κανείς δύναμη, πρέπει να ζει με δύναμη
Την δύναμη μπορείς να την συναντήσεις παντού

Η ομίχλη, το σκοτάδι, οι αστραπές, οι κεραυνοί και η βροχή
αποτελούν όλα μέρος μιας μεγάλης μάχης της δύναμης.
Ένας πολεμιστής θα έδινε ότι είχε και δεν είχε για να μην χάσει
μια τέτοια μάχη.
Η φύση της δύναμης, σε προστάζει και ταυτόχρονα βρίσκεται
στις προσταγές σου
Η δύναμη μπορεί να είναι το καθετί
Είμαστε πολύ μυστήρια πλάσματα, οι μάχες μας με την δύναμη
είναι πολύ διαφορετικές σε κάθε πλάσμα
Στην πρώτη μου μάχη με την δύναμη είδα τους εχθρούς μου, γιατί
μισούσα εκείνη την εποχή, ήμουνα βουτηγμένος μέσα στο μίσος,
δεν είμαι όμως πλέον.
Τώρα έχω κατανικήσει το μίσος μου, αλλά εκείνη την εποχή
με κατέτρωγε το μίσος.

Η δύναμη είναι μια πολύ περίεργη υπόθεση, για να την κατακτήσει
κανείς και να μπορεί να την προστάζει, πρέπει καταρχήν να είναι
δυνατός, παράλληλα όμως μπορεί και να την αποθηκέψει μέσα του
σιγά σιγά, ώστε να έχει αρκετή στη διάθεσή του σε ενδεχόμενη
μάχη μαζί της.
Όταν δεν έχει αποκτήσει κανείς αρκετή δύναμη, τον περιμένει πάντα
ο θάνατος.
Όταν η δύναμη του πολεμιστή φθίνει τον αρπάζει ο θάνατος
Έτσι, το να διακινδυνεύεις μέσα στο άγνωστο χωρίς καμιά δύναμη
είναι ανόητο.
Το μόνο που σε περιμένει είναι ο θάνατος

Είναι δύσκολο
Το ξέρω πόσο δύσκολο είναι να ζήσει κανείς σαν πολεμιστής

Αν ακολουθήσεις όμως ορισμένους κανόνες, και πράξεις όλα όσα
έχεις διδαχθεί μέχρι τώρα, μπορείς να αποχτήσεις αρκετή δύναμη
για να δεις και να σταματήσεις τον κόσμο.
Αυτό όμως μόνο ένας πολεμιστής μπορεί να το καταφέρει που έχει
αποκτήσει τη δύναμη.
Ο πολεμιστής είναι ένα ιδιαίτερο πλάσμα
Είναι το πλάσμα που εμπιστεύεται η Αρχόντισσα Ζωή
Γιατί ο πολεμιστής είναι ο μόνος που μπορεί να σταματήσει τον κόσμο

Μια από τις τέχνες του πολεμιστή είναι να γκρεμίσει τον κόσμο
για κάποιον ειδικό λόγο και μετά να τον ξαναφτιάξει για να μπορέσει
να ζήσει μέσα του.
Χρειάζεται όμως πάρα πολύ δύναμη για να το μάθεις αυτό

Καλημέρα Πολεμιστή
Υπερασπιστή της Αρχόντισσας Ζωής

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Εσύ Καπετάνιε μου, θα είσαι πάντα ο αιώνιος έφηβος, και αν κρίνω και από γραπτά σου όπως αυτό εδώ, και ένας άνθρωπος που εμβαθύνει στα μυστικά της ζωής με ένα τρόπο που λίγοι το κάνουν...

Καλημέρα :)

Unknown είπε...

@ the return

Καλημέρα

Σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο
τιμητικά σου λόγια
ειλικρινά με τιμούν ιδιαίτερα

Πάντα γράφω όπως ακριβώς είμαι
και όπως ακριβώς αισθάνομαι
και ζω την ζωή

Διαβάζω όπως διάβαζα και στο σχολείο όχι για να περάσω την
χρονιά, αλλά για να ζήσω τη ζωή

Το σχολείο το τελείωσα
Όχι όμως και τη ζωή
Δεν θα γράψω ποτές ότι η ζωή
είναι μπροστά μου
αλλά αυτό πιός το ξέρει
Εγώ όμως πρέπει να είμαι έτοιμος
για όλα και πάντα είμαι έτοιμος
και σε ετοιμότητα, ακόμη και
να συγκρουσθώ με τη ζωή
αν χρειατεί, κρατάω δυνάμεις
ακόμη γιατί μπορεί να μου χρειαστούν και πρέπει πάντα
να είμαι έτοιμος και δυνατός
αυτά δεν τα γράφω για να παίρνω
κουράγιο, έχω κουράγιο επι πλέον

Πάντως σε ευχαριστώ

Πάντα και οι δυο πρωινοί
εμένα είναι η αγαπημένες μου
ώρες οι πρωινές
τέτοια ώρα πάντα γράφω
και ακούω μουσική πίνωντας καφέ

Σε λίγο πάω για ύπνο

καλό σου πρωινό
καλό ξημέρωμα

Katerina ante portas είπε...

Kαλή μέρα τότε sailor και σε σένα!
(Κάτω το φεγγάρι, πάνω ο καπετάνιος, έλεγε η μάνα μου, χρησιμοποιώντας την εγρήγορση του καπετάνιου για..δέκα λεφτά κήρυγμα και να μας αντρειώσει!)

Unknown είπε...

@ katerina ante portas

Καλημέρα

Καλά έλεγε η μητέρα σου

Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου
λόγια, κάτι ξέρουν και οι μάνες

καλό πρωινό