Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2007

Η καρδιά είναι η ζωή της ζωής....



Ο έρωτας αρχίζει όταν αρχίζουν να μιλάνε οι καρδιές
Ο έρωτας αρχίζει εκεί που σταματά η λογική
Γι αυτό, αυτοί που έχουν τετράγωνη λογική
δεν ερωτεύονται ποτέ.
Γιατί η καρδιά τους φαίνεται ότι έχει διαφορετικό
σχήμα και όχι το σχήμα της καρδιάς.
Αυτό το γράφω, γιατί ξέρω την καρδιά την δικιά μου
και το σχήμα της
Γιατί γνωρίζω τον κτύπο της καρδιάς μου, τις δικιάς μου καρδιάς,
που ο ρυθμός από τον κτύπο της καρδιάς μου είναι πολύ
ρυθμικός και μελωδικός, γνώριμος και αγαπητός
Όχι μόνο από εμένα, αλλά και από πολλές άλλες καρδιές
που και αυτές έχουν κτύπο ρυθμικό και μελωδικό.
Ο έρωτας εξαρτάτε από την ποιότητα της μελωδίας και
του ρυθμού της καρδιάς, της κάθε καρδιάς
Είναι η πιο όμορφη μελωδία και ρυθμός που έχει συνθέσει
ποτέ συνθέτης δημιουργός
Η καρδιά είναι το τελειότερο όργανο μουσικής μελωδίας,
ρυθμού και ζωής που μας έκανε δώρο ο δημιουργός ο μοναδικός,
σε στιγμές που βρισκόταν ερωτευμένος, ακούγοντας τον κτύπο
της δικής του καρδιάς και απεφάσισε να προσφέρει και σε μας
την καρδιά την μια και μοναδική.
Χωρίς καρδιά οποιασδήποτε μορφής, μελωδίας και ρυθμού
δεν υπάρχει ζωή.....

Καπετάνιος

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Και η μόνιμα ερωτευμένη καρδιά του Καπετάνιου είναι η κατ'εξοχήν αρχετυπική καρδιά, κατ'εικόνα και καθ'ομοίωση της καρδιάς του δημιουργού...

Καλησπέρα! :)

Unknown είπε...

@ the return

Καλησπέρα

Έτσι ακριβώς όπως το γράφεις
είναι η καρδιά του καπετάνιου

Να είσαι καλά

καλό σου βράδυ

zoufitsa είπε...

Καλημερα Καπετανιε μου
ποσο ομορφο και ζεστο ειναι...
Μου θυμισες την δικη μου καρδια στις δοξες της.
Πλεον ο κτυπος της εχει παψει να ειναι τοσο μελωδικος...

Τα φιλια μου..

Unknown είπε...

@ zoufitsa

Καλημέρα

Να είσαι σίγουρη ότι η καρδιά σου
θα ξαναβρεί την δική της μελωδία
τον δικό της γνώριμο κτύπο

Να είσαι πάντα καλά
καλό πρωινό
και να την προσέχεις την καρδιά σου
και να την προστατεύεις πάντα