Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2007

Είμαστε παιδιά ΧΩΡΙΣ πατρίδα.....



Ένα πολύ μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα που έχει
η Πατρίδα μας και μας αγγίζει όλους μας.

Όσο και αν θέλουμαι να το αποφύγουμαι αυτό γίνεται
όλο και πιο μεγάλο, σε λίγο θα γίνει τεράστιο.
Η αδιαφορία και το δεν βαρίεσε βρε αδελφέ δεν αντιμετωπίζει
το πολύ μεγάλο αυτό πρόβλημα.
Η αδιαφορία είναι ότι χειρότερο σε αυτή την περίπτωση.

Γεννήθηκαν στην Ελλάδα, στη χώρα του πολιτισμού, στη χώρα
που έδωσε τα φώτα της σε όλους τους λαούς του Πλανήτη Γη.
Μιλάνε ελληνικά καλύτερα από εμάς, πήγαν σχολείο,
σπουδάζουν, δουλεύουν, θέλουν να φτιάξουν τη ζωή τους.
Κι όμως δεν είναι πολίτες αυτής της χώρας.
Γιατί αραγε ?
Δεν είναι σαν εμάς ?
Και όμως είναι χωρίς Πατρίδα
Τι ζητάνε οι άνθρωποι, ζητάνε μια πατρίδα
Γιατί γεννήθηκαν εδώ
Γιατί μιλάνε Ελληνικά καλύτερα από όλους εμάς
Η πατρίδα είναι η γλώσσα
Τώρα τι πρέπει να κάνουμε άραγε ?
Να τους κόψουμε την γλώσσα ?

Στο ερώτημα τι πρέπει να γίνει με αυτούς τους ανθρώπους και
τους υπόλοιπους 200.000 που έχουν γεννηθεί εδώ και θα ενηλικιωθούν
τα υπόλοιπα χρόνια, η απάντηση θα έπρεπε να είναι πολύ απλή.
Ότι έγινε με τους Έλληνες μετανάστες στις Ηνωμένες Πολιτείες
στην Αυστραλία, στην Ευρώπη.
Ότι έγινε, δηλαδή, με όλους αυτούς τους ΄Ελληνες για τους οποίους
εμείς εδω οι ιθαγενείς αισθανόμαστε περήφανοι επειδή πρόκοψαν
στα ξένα αυτοί και τα παιδιά τους.
Μόνο που πρόκοψαν σε κοινωνίες που τους δέχτηκαν ως ισότιμα μέλη.

Εδώ όμως τι γίνεται ?
Θα τους δεχθούμε άραγε ποτέ σαν ισότιμα μέλη ?
Η θα συνεχίσουμε να τους αγνοούμε ?

Η κοινή όμως λογική δεν μπορεί να αγνοήσει το πολύ βασικό στοιχείο
της ενσωμάτωσης.
Γιατί, όπως τότε, έτσι και σήμερα στις περισσότερες χώρες
της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το Βορρά μέχρι το Νότο, τα παιδιά
των μεταναστών που γεννιούνται εκεί γίνονται αυτομάτως πολίτες
της χώρας. Χωρίς εκπτώσεις, εξαιρέσεις και υποπεριπτώσεις.

Τι συμβαίνει στη Χώρα μας όμως, αν είναι να φέρει κάποιος κανένα
μετάλλιο, γίνεται Έλληνας με συνοπτικές διαδικασίες.
Μέχρι που μπορούν να βρούν ότι η γιαγιά του ήταν γνήσια απόγονος
του Μεγαλέξανδρου.

Στην Ελλάδα ισχύει το δίκαιο του αίματος
Πράγμα που σημαίνει ότι Έλληνας είσαι από καταγωγή και μόνο
Τελεία και παύλα !

Ένας Έλληνας αστυνομικός απάντησε σε κάποια που τον ρώτησε
γιατί δεν μπορεί να βγάλει ταυτότητα, ο παππούς μου δεν μου έχει
δείξει κάποιον μαύρο Έλληνα, έτσι της απάντησε όταν τον ρώτησε
γιατί δεν μπορεί να βγάλει ελληνική ταυτότητα.

Μια μέρα κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και είπα "δεν είσαι Ελληνίδα"
Αλλά αμέσως μετά το σκέφτηκα, τελικά ποια είναι η πατρίδα σου
μπορείς να μου πεις ?
Γεννήθηκα στην Κόρινθο και μεγάλωσα στην Αθήνα
Αισθάνομαι ξεκρέμαστη, το μόνο μου χαρτί είναι η ληξιαρχική
πράξη γέννησης
Δεν μπορώ να γραφτώ στο πανεπιστήμιο
Εδώ όμως είναι ο τόπος μου
Εγώ είμαι Ελληνίδα !

Καλό πρωινό
Σε όλα τα παιδιά ΧΩΡΙΣ Πατρίδα !

4 σχόλια:

nyctolouloudo είπε...

καπετάνιε μου, ούτε εμένα ο παππούς μου μού είχε δείξει φωτογραφίες από μαλάκες αλλά η Ελλάδα έχει πάαααρα πολλούς...

Unknown είπε...

@ μεθυσμένα χρώματα

Καλημέρα

Πράγματι τέτοιους αχαρακτήριστους
έχει πολλούς η Έλληνική κοινωνία,
πάρα πολλούς και μάλιστα και μέσα
σε αυτούς που κυβερνούν αυτή τη χώρα, στην εκτελεστική εξουσία.
Τι φοβούνται άραγε, μήπως κάποια
στιγμή στο μέλλον αυτοί οι άνθρωποι
γίνουν κυβερνήτες αυτού του τόπου?
Μήπως αποκτήσουν δικαιώματα ?

Βλέπεις όλοι αυτοί που αυτοαποκαλούνται Έλληνες θεωρούν
κτήμα τους αυτή τη χώρα
και οι περισσότεροι είναι απόγονοι
του Μεγαλέξανδρου και της Μπουμπουλίνας.
Ντροπή, αυτό ταιριάζει σ αυτή την
κοινωνική Ελιτ αυτού του τόπου

Καλό πρωινό

nyctolouloudo είπε...

εμένα καπετάνιε μου που το διαβατήριό μου λέει Ελληνίδα, η γιαγιά της γιαγιάς μου ήταν Τουρκάλα και ο παππούς του πατέρα μου Ιταλός και ο γιός μου έχει πατέρα Γερμανό...

πόσους τέτοιους έχει η Ελλάδα;

όχι καπετάνιες μου, δεν φοβούνται τα δικαιώματα γιατί δεν ξέρουν τι είναι...
έχουν κόμπλεξ και θέλουν να μιλάνε για κάποια ανωτερότητα, τους έχει πιάσει παροξυσμός για την γνησιότητα του ελληνικού αίματος.....

Unknown είπε...

@ μεθυσμένα χρώματα

Έχεις δίκιο, όλο το δίκιο
βλέπεις αυτοί είναι απόγονοι
των αρχαίων Ελλήνων, ενώ εμείς, όχι

Σε τέτοια κοινωνία ζούμε
δυστυχώς, για αυτό πήγανε τον τόπο
αυτό στον πάτο !
Μπράβο τους
Μεγάλο επίτευγμα
Σίγουρα οι Αρχαίοι έλληνες θα είναι
πολύ υπερήφανοι για όλους αυτούς
που αυτοαποκαλούνται Έλληνες

Καλό σου βράδυ