Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2007

Όλη αυτή η γη είναι δική μου.....


photo from www.wunderground.com

Όλη αυτή η γη, όσο μακριά φτάνει το μάτι μου, είναι δική μου
Όχι για να την χρησιμοποιήσω, αλλά για να την θυμάμαι
Ασφαλώς δεν μου ανήκει
Και τι μ αυτό όμως
Ούτε σε κανέναν ανήκε αυτή η γη, απλά την διαίρεσαν και
την μοίρασαν, και όλα τα χρόνια που πέρασαν την πουλάνε
και την ξανά πουλάνε.
Ασφαλώς και δεν ανήκε σε κανέναν και ούτε πρόκειται
να ανήκει σε κανέναν.
Όλη αυτή η γη είναι δική μου, όσο μακριά φτάνει το μάτι μου

Αυτό είναι το μέρος, η γη, που ήρθα στη ζωή
Αυτό είναι το μέρος που θα πεθάνω
Το μέρος αυτό, όλη αυτή η γη είναι ο τελευταίος μου σταθμός
Εδώ θα πεθάνω, αδιάφορο αν θα βρίσκομαι εδώ η όχι
Κάθε άνθρωπος που έχει αποκτήσει τη δύναμη της γνώσης, έχει
ένα δικό του μέρος που θα πεθάνει, ένα μέρος της δικής του προτίμησης
που είναι γεμάτο από αξέχαστες αναμνήσεις και σημαδεμένο από
σημαντικά γεγονότα.
Ένα μέρος όπου έχει παραστεί μάρτυρας θαυμαστών πραγμάτων, όπου
του έχουν αποκαλυφθεί μυστικά, όπου έχει τοποθετήσει το απόθεμα
της προσωπικής του δύναμης.

Ο άνθρωπος της γνώσης, ο πολεμιστής, είναι υποχρεωμένος να επιστρέφει
στο μέρος της προτίμησής του, κάθε φορά που αιχμαλωτίζει δύναμη,
για να την αποθηκέψει εκεί.
Επιστρέφει πραγματικά, πεζοπορώντας η διαμέσου του ονείρου.
Και τελικά, μια μέρα, όταν ο γήινος χρόνος του τελειώσει και νιώσει
το άγγιγμα του θανάτου του στον αριστερό του ώμο, ο πολεμιστής,
το πνεύμα του, που είναι πάντα έτοιμο, πετάει στο μέρος της
προτίμησής του και εκεί ο πολεμιστής χορεύει μέχρι να πεθάνει.

Τώρα αν θα χορέψω στο θάνατό μου
Αυτό το ξέρω μονάχα εγώ.....

6 σχόλια:

Sigmataf είπε...

ΌΛΗ αυτή η γη, είναι δικιά μας.

zoufitsa είπε...

Oλοι μας πηραμε ενα κομματι της λιγοι ομως το επιστρεψαμε πισω...

Καλημερα Ναυτακο μου

Unknown είπε...

@ sigmataf

Καλημέρα
Όλη αυτή η γη είναι δικιά μας
συτή είναι η μόνη αλήθεια
αυτή είναι η μόνη κληρονομιά μας

Καλό πρωινό
σε ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Unknown είπε...

@ Zoufitsa

Καλημέρα

Αυτό είναι αλήθεια
γιατί νομίζουμε ότι είναι
ιδιοκτησία μας και αυτό είναι
πολύ μεγάλο λάθος
αυτή η γη είναι δικιά μας
είναι κληρονομιά όλων μας

καλό πρωινό
φιλιά και αγάπη

THE_RETURN είπε...

Καλησπέρα Καπετάνιε μου,

η γη είναι μια οπτασία, ένα φευγαλέο όνειρο...

Ό,τι μας ανήκει είναι αλλού.

Καλό μεταμεσονύχτιο αχνιστό ελληνικό καφέ! :)))

Unknown είπε...

@ the return

Καλημέρα

Ότι μας ανήκει είναι αλλού
η γη πολύ σωστά είναι ένα φευγαλέο
όνειρο

καλό σου πρωινό
σήμερα πίνω πρωινό ρόφημα