Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2007

Ένα παιδί γεννιέται σαν σήμερα κάτω από τα αστέρια του λαμπερού ουρανού της Αθήνας.....



Ένα παιδί γεννιέται σαν σήμερα και το πρώτο του κλάμα
ακούγεται στο Μαιευτήριο της Έλενας κάτω από τον
ουρανό της Αθήνας, λίγους μήνες πριν τον πόλεμο με
την Ιταλία, στο ληξιαρχείο της Αθήνας η ημερομηνία
είναι 20 Φλεβάρη 1940.
Από τότε έχουν περάσει 67 χρόνια και ο νεογέννητος
καπετάν Δημήτρης, μεγάλωσε σιγά, σιγά και σταθερά
και μέσα από το οδοιπορικό της ζωής του, έφτασε μέχρι
εδώ, μέχρι σήμερα που γράφει αυτές τις λίγες γραμμές
καθισμένος στο γραφείο του στη θαλπωρή του σπιτιού.
Σήμερα, αυτό το πρωινό, 20 Φλεβάρη 2007, ο μεγάλος πια
καπετάν Δημήτρης γράφει με το χέρι το μεγάλο πια το
δικό του για τον ερχομό του στη ζωή και στον κόσμο.
Η αλήθεια είναι ότι ο καπετάν Δημήτρης δεν το περίμενε
να το γράψει ο ίδιος στο Blog το δικό του, πως μπορούσε
να φανταστεί, ότι θα γινόταν το Ιnternet και θα είχε φτιάξει
ιστοσελίδα στο Blogger για να γράψει ο ίδιος για την γέννησή του.
Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούσε να το προβλέψει αυτό
ούτε και ο καπετάνιος....

Ευτυχισμένα γενέθλια καπετάν Δημήτρη
Ότι καλύτερο στη ζωή σου
Όλος ο κόσμος είναι δικός σου
Θα πάμε, μέχρι το τέλος μαζί και θα χορέψουμε
τον τελευταίο χορό μαζί με τον πολεμιστή καπετάνιο
Γιατί και αυτός την ίδια ώρα και μέρα γεννήθηκε.
Μαζί γεννηθήκατε, μαζί θα χορέψετε και τον τελευταίο χορό

Καλά και ευτυχισμένα γενέθλια

Σε λίγες ημέρες, στις 27 Φλεβάρη, αυτό το Blog του καπετάνιου
συμπληρώνει έναν ολόκληρο χρόνο.... και συνεχίζει......
και θα συνεχίζει

Καλό πρωινό σε όλους
με όλο μου τον σεβασμό
και την αγάπη που σας έχω

12 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Χρόνια Πολλά, Καπετάνιε μου,

η σοφία σου, το γέλιο σου, η μαγκιά σου (η γνήσια) να αυξηθούν ακόμα περισσότερο στα χρόνια
που έρχονται!

Ο Καπετάνιος είναι ατέλειωτος.
Δεν λήγει ποτέ!

Ούτε και τα τρία blogs του!

Unknown είπε...

@ the return

Καλημέρα

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
τα λόγια σου με τιμούν ιδιαίτερα
και πιο ιδιαίτερα η αγάπη σου
ο σεβασμός σου και ο πάντα καλός σου λόγος.
Έτσι θα συνεχίσω και θα συνεχίζω
να γράφω και στα τρία blogs
πάντα με πολύ αγάπη για αυτό που
διάλεξα να κάνω, με την ματιά
του καπετάνιου, γραμμένα από το
σίγουρο χέρι του καπετάν Δημήτρη.
Εδώ θα είμαι πάντα
στην Εμπόλεμη ζώνη της ζωής
της καθημερινότητας, των ανθρώπων
και όλων των πλασμάτων αυτού του
πλανήτη που όλοι μας ζούμε,
γράφοντας πάντα με αγάπη, σεβασμό
εκτίμηση και αξιοπρέπεια

Καλό σου πρωινό
και σε ευχαριστώ

Katerina ante portas είπε...

Xρόνια πολλά! Να ζήσετε, να τα χιλιάσετε! Με την ίδια ευαισθησία και αισιοδοξία!

Και ο άνδρας μου, Ελενας και αυτός!Αλλά μαρτιάτικος!

Unknown είπε...

@ Katerina ante portas

Σε ευχαριστώ για τις ευχές και
τα καλά σου λόγια.
Από εδώ θα τα λέμε πάντα

Με τον άντρα σου κοντά ήμαστε

Καλό σου απόγευμα
σε ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Χρονια πολλά καπετάνιε μου, με υγεία και αισιοδοξία! Για το πιο σπουδαίο πράμα, την ζωή!
Καλοτάξιδος!

Unknown είπε...

@ mirca

Καλησπέρα

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
Το ζητούμενο είναι η ζωή,
το πιο σπουδαίο σε αυτή τη ζωή,
όπως ακριβώς το γράφεις

Να είσαι πάντα καλά
σε ευχαριστώ

καλό σου βράδυ

Markos είπε...

Με λίγες ώρες καθυστέρηση, δέξου και τις δικές μου ευχές Καπετάνιε.
Πολύχρονος να είσαι σαν τα ψηλά βουνά.
Και δυνατός πιο πολύ κι απ' το κύμα της θάλασσας
Και πάντα να φτάνεις στις στεριές που ονειρεύεσαι...
Καλή συνέχεια στο ταξίδι της ζωής Καπετάνιε με όρτσα τα πανιά!!!

Unknown είπε...

@ marko

Καλημέρα

Σε ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα
και σπουδαία λόγια σου
με τιμούν ιδιαίτερα.

Όρτσα τα πανιά λοιπόν!!!!!!!!

Καλό σου πρωινό
σε ευχαριστώ

zoufitsa είπε...

Xρονια πολλα χρονια καλα χρονια γεματα υγεια και ευτυχια καλε μου Καπετανιε..!!
Ειναι τιμη μου και χαρα μου να σε εχω γνωρισει και να σε διαβαζω οσο συχνα μπορω...
Σου ευχομαι καθε επιυθμια σου να γινει πραγματικοτητα και τα ταξιδια σου να εχουν παντα καλες θαλασσες και ευτυχισμενες στιγμες..

Φιλια πολλα..

Unknown είπε...

@ zoufitsa

Καλησπέρα
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
Και για μένα είναι τιμή που σε έχω
γνωρίσει και σε διαβάζω
και τα λόγια σου και ο σεβασμός σου
με τιμούν ιδιαίτερα.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ
Θα είμαι πάντα εδώ να τα λέμε

Να είσαι πάντα καλά
και να μείνεις όπως είσαι
όπως σε γνώρισα

Καλό σου βράδυ
φιλιά και αγάπη

nyctolouloudo είπε...

χρόνια πολλά καπετάνιε μου και πάντα αγάπη για την ζωή στην καρδιά σου!

Unknown είπε...

@ μεθυσμένα χρώματα

Καλημέρα
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
να είσαι πάντα καλά

καλό σου πρωινό