Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2007

Πάμε... πυραμίδα

Αρχίζω πρώτος σαν μεγαλύτερος που είμαι
από όλους σας.
Δεν το ξέρω το παιχνίδι, αλλά θα δοκιμάσω

1. Το καλό παιδί

Αυτό είναι αλήθεια, στην κυριολεξία
Πάντα ήμουν και εξακολουθώ να είμαι το καλό και αγαπημένο παιδί,
όχι μόνο της οικογένειας όλόκληρης
αλλά και όλων αυτών που με γνωρίζουν, με κάνουν παρέα,
μου λένε έστω και μια καλημέρα, των συνεργατών μου και
των πληρωμάτων μου στα πλοία που έχω υπηρετήσει όλα μου
σχεδόν τα χρόνια.

2. Είμαι ανορθόδοξος

Όλοι μου λένε όμως ότι είμαι αναποδιασμένος, για όλα έχω αντιρρήσεις,
χωρίς βέβαια να κάνω παρατηρήσεις, παρά μόνο δίνω συμβουλές
που πιστεύω ότι είναι χρήσιμες, όπως το πιστεύω και το μετράω εγώ,
χωρίς να είναι εγωιστικό.
Πάντως τόσο οι συνεργάτες μου, όσο και τα πληρώματά μου που έκαναν
μαζί μου, μου είχαν απόλυτη εμπιστοσύνη.
Δεν συμφωνούσα ποτέ γιατί πάντα έκανα το σωστό, όχι ότι δεν
σέβομαι το λάθος. Είμαι ανορθόδοξος γι αυτό πάντα κάνω το σωστό
χωρίς να έχω τίποτε με το λάθος.

3. Είμαι ευγενής, καταδεκτικός

Έτσι φαίνεται γεννήθηκα
Είναι βέβαια και θέμα διαπαιδαγώγισης, παίζει ρόλο η οικογένεια
είμαι καλομεγαλομένος.

4. Στη ζωή την μία και μοναδική

Από την μόνη που δεν έχω παράπονο κανένα, είναι η Αρχόντισσα Ζωή
όπως την λέω και την γράφω πάντα
και ας είμαι ανορθόδοξος

5. Επαγγελματικά

Όλα πήγαν, όλα μου τα χρόνια, καλά
Όχι βέβαια χωρίς κόπο, όχι σωματικό, αλλά πνευματικό.
Χρειάστηκαν πολλά χρόνια και πολύς κόπος, μαζί και αγάπη
για να αποκτήσω γνώσεις και γνώση του κόσμου και της ζωής.
Όποτε χρειαζόταν έκανα και συμβιβασμούς, ποτέ όμως στην εξουσία.
Πάντα έμεινα
Ελεύθερος, ανεξάρτητος, αδέσμευτος και ειλικρινής
με τους ανθρώπους.
Τίποτε δεν είναι τυχαίο σε αυτή τη ζωή
ακόμη και ο ερχομός μου στον κόσμο μέσα από την δημιουργία.
Πάντα σεβάστηκα αυτούς που με αντάμειβαν για την προσφορά μου
στην εργασία που μου προσέφεραν κατόπιν αμοιβής.
Καλό βράδυ σε όλους
πιστεύω να ήμουν μέσα στις προδιαγραφές του παιχνιδιού
παρ όλο που δεν το ξέρω.

Τώρα προτείνω

Zoyfitsa
Sofi-k
Nyctolouloudo
Sea-ina
xnoudi

H αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω κανέναν
και που προτείνω είναι ρίσκο
δεν ξέρω και δεν με ξέρει κανείς εδώ στα Blogs

Συγνώμη
Καλό πρωινό

5 σχόλια:

zoufitsa είπε...

Kαλημερα Ναυτακο μου ελπιζω να σου εχω λυψει(η ψωναρα) οπως εσυ σε μενα..
Μεσα απο τα γραφωμενα σου εχω ανακαλυψει ενα ανθρωπο,μια ψυχουλα σαν αυτη που περιεγραψες.
Χαιρομαι που το ενστικτο μου για μια ακομα φορα δεν με προδωσε.
Καλα εκανες και πηρες το Ρισκο..
συντομα θα σου αποκαλυφθω...

Καλημερα Ναυτακο μου καλη Κυριακη να εχεις.

allmylife είπε...

εγώ που κάνω λάθη, συχνότατα,
θα βασιστώ στην καταδεκτικότητά σας
:)

αλήθεια είναι πως δίνετε συμβουλές - την πρώτη φορά, νόμισα πως με μαλώσατε...

χαίρομαι που σας γνώρισα.

Καλό απόγευμα.

Unknown είπε...

@ zoufitsa καλή μου
Καλό σου απόγευμα

Η αλήθεια είναι ότι μου έλειψες.
Όλοι, ο καθένας μας, έχει τον τύπο
τον δικό του την διαφορετικότητά
του και για αυτό η ζωή είναι όμορφη
και έχει και ενδιαφέρον.
Σωστά το ένστικτό σου δεν σε πρόδωσε, και χαιρομαι γι αυτό.
Και σε ευχαριστώ πολύ για το σεβασμό σου και την εκτίμηση.

καλό σου βράδυ
καλή κυριακή
καλή βραδιά καρναβαλιού
φιλιά και αγάπη

Unknown είπε...

@ allmylife

Kαλό σου απόγευμα

Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σου, όλοι μας χρειαζόμαστε την
εμπιστοσύνη.
Ο Καπετάνιος πάντοτε είναι
καταδεκτικός και πολύ φιλόξενος
στην ζωή και στους ανθρώπους.
Ποτέ δεν μάλωσα κάποιον, πόσο
μάλλον εσένα, είναι αλήθεια ότι
συμβουλή έδωσα, πάντοτε διαβάζω
όλα όσα γράφεις, δεν χρειάζονται
σχόλια για σένα.
Μόνο σεβασμό και εκτίμηση για
όλα αυτά που γράφεις

Και εγώ χαίρομαι που γνωριζόμαστε
η σελίδα μου είναι πάντα
φιλόξενη, σε ευχαριστώ

Καλό βράδυ
Καλή αποκριάτικη βραδυά

seaina είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε ...
εξαφανίστηκα λιγάκι από το κατάστρωμα αλλά είχα ναυτίες αρκετές την τελευταία περίοδο ..
Επέστρεψα, αν και καθυστερημένη και ευχαριστώ πού για την πρόσκληση, την οποία και αποδέχομαι!
Φιλιά