Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2007

Καλημέρα Αττική Γη.....



photo from www.wunderground.com

Καλημέρα Αθήνα
Μόλις πριν λίγο γύρισα από την πλατεία περπατώντας
στον μεγάλο δρόμο κάτω από τα πεύκα και τις ελιές
πάντα στο πεζοδρόμιο για έξτρα ασφάλεια.
Η βραδιά πραγματικά είναι χειμωνιάτικη, ιδανική για χιόνι
ο αέρας κόπασε και ο ουρανός είναι του χιονιά.
Το κρύο είναι κοντά στους 0 βαθμούς προς το παρόν
Στην Πεντέλη και την Πάρνηθα χιονίζει και πιο βόρεια από εδώ
τα Βριλήσσια. Μπορεί και εδώ στις επόμενες ώρες να χιονίσει
πάντως τις πρωινές ώρες όλα θα είναι παγωμένα, γιατί η θερμοκρασία
θα πάει κάτω από το μηδέν.
Δευτέρα ξημερώματα και τώρα που ερχόμουν προς το σπίτι, κανείς
δεν κυκλοφορούσε στο δρόμο πεζός, μόνο εγώ κυκλοφορούσα.
Κάπου, κάπου περνούσε και κάποιο αυτοκίνητο στα γρήγορα και εγώ
συνέχιζα να περπατώ σιγά, σιγά με τα χέρια στις τσέπες προς το σπίτι
προς την ζεστασιά του σπιτιού.
Το σπίτι αυτή την στιγμή που γράφω αυτές τις λίγες γραμμές
έχει 20 βαθμούς θερμοκρασία σταθερά, είναι καλά.
Μόλις πριν λίγο έφτιαξα μια κούπα αχνιστό Ελληνικό καφέ και κάθισα
και γράφω σιγά, σιγά στο μπλοκάκι μου αυτές τις μικρές στιγμές
αυτού του πρωινού, είναι οι πιο αγαπημένες μου στιγμές της ημέρας
αυτές οι ώρες οι πρωινές πριν το ξημέρωμα.
Είναι η ομορφιά της ησυχίας του πρωινού
Αυτή την ώρα ακούς μέχρι και την ανάσα σου
Μέχρι και τον ήχο που κάνει η μύτη του μολυβιού που χαράζει
τις λέξεις, τις φράσεις πάνω στο λευκό χαρτί και το ζωντανεύει.

Σε λίγες ώρες θα χαράξει η καινούργια ημέρα, θα αρχίσει η καινούργια
εβδομάδα και η καθημερινότητα.
Τα παιδιά θα βγουν πρωί, πρωί για να πάνε στα σχολεία τους
και οι εργαζόμενοι στις δουλειές τους, μπορεί να κάνει κρύο αρκετό
σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, αλλά η ζωή και οι ρυθμοί της ζωής
δεν σταματούν, η ζωή και η καθημερινότητα συνεχίζουν τον δρόμο τους
χωρίς διακοπές.
Μπορεί να είναι πολλές φορές ρουτίνα, αλλά έτσι είναι η ζωή
στις μεγαλουπόλεις.
Πάντως κάνει κρύο, μπορεί και να χιονίσει, λίγο προσοχή χρειάζεται
στο δρόμο και όλα θα πάνε καλά.
Η ημέρα και η ζωή είναι μπροστά μας

Καλό πρωινό σε όλη την Ελλάδα
Καλημέρα Αθήνα

2 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Χεχε, κι εγώ πίνω καφέ αυτή την προχωρημένη ώρα (3:30 νύχτα) Καπετάνιε μου, όχι ελληνικό αλλά φίλτρου...αλλά όπου να'ναι θα πρέπει να πάω να κοιμηθώ και λίγες ώρες για να ξυπνήσω στις 9.

Μια καλημέρα στο Καπετάνιο μου!:)

Unknown είπε...

@ the return

Καλημέρα

Έχω συνηθίσει πια τον Ελληνικό
καφέ χρόνια τώρα
του φίλτρου τον έχω μόνο για
ρόφημα και μου αρέσει.
Εμεις οι δυο ήμαστε νυχτοπούλια
περιμένουμε την πούλια και
τον φίλο μου τον αυγερινό
να ξεπροβάλλουν για να πάμε
για ύπνο και εγώ το πρωί πάντα
ξυπνάω νωρίς

Καλό σου πρωινό
με όλη μου την αγάπη