Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2006

Το πλησίασμα της Ζωής και η ολοκλήρωση.... Ερωτά μου αγάπη μου Ζωή....



Το κοίταγμα, το βλέμα, τα μάτια, το ένστικτο
το πλησίασμα του αρσενικού στο θυληκό, του θυληκού
στο αρσενικό, το άγγιγμα, το αγκάλιασμα, το φιλί
και η ολοκλήρωση είναι η Ζωή
Όλόκληρη η Ζωή η μια και μοναδική

Αυτές και μόνο οι λέξεις, οι φράσεις και οι εκφράσεις
χρειάζονται για την ολοκλήρωση της Ζωής, της δημιουργίας
και τις συνέχισης της Ζωής που μας χάρισε ο δημιουργός

Τίποτε άλλο
Έτσι, απλά !

Ότι έγραψα, ότι γράφω, ότι θα γράψω μέχρι το τέλος....
είναι βγαλμένα μέσα από την καρδιά μου
γραμμένα με το χέρι το δικό μου
είναι πέρα για πέρα αληθινά !

Ποτέ μέχρι σήμερα, μέχρι αυτή την στιγμή, που γράφω αυτές
τις λίγες γραμμές, στη Ζωή μου, δεν διαφώνησα με την Ζωή,
Όχι όμως την δική μου Ζωή
Αλλά με την Αρχόντισα Ζωή
την πραγματική Ζωή, την αυθεντική και όχι την μαϊμού,
την ελλατωματική Ζωή η την εικονική πραγματικότητα της Ζωής
αυτό το πολύ μεγάλο ελλάτωμα που έγινε η αρρώστια της
σύγχρονης εποχής του ανθρώπου και της Ζωής του,
Όχι όμως της Ζωής της πραγματικής, της μιας και μοναδικής
αυτής της ευλογίας που μας χάρισε ο δημιουργός.

Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει, να αισθανθεί αυτή την ευλογία
που μας χάρισε ο δημιουργός ?
Μα γιατί ?
Μα είναι τόσο απλό
Η Ζωή είναι ευλογία
Τίποτα άλλο !

Σ αυτό, δεν συμφωνήσαμε
διαφωνήσαμε, χωρίσαμε !
Έτσι, απλά
Τόσο απλά !

Η Ζωή δεν χρειάζεται εξηγήσεις και επεξηγήσεις
Αυτοί που προσπαθούν να εξηγήσουν την Ζωή
και να την πασάρουν στον άνθρωπο, στους ανθρώπους
δεν κάνουν τίποτα άλλο απο το να ματαιοπονούν !

Η Ζωή είναι τόσο πολύ απλή όσο και η λέξη η ίδια
" Ζωή "
Μια λέξη είναι βρε παιδιά
μια τόση δα λέξη, " Ζωή "
Μικρή, αλλά τόσο πολύ όμορφη
μοναδικά όμορφη
Γοητευτική, χρειάζεται άραγε να γράψω πόσο ?

Η Ζωή είναι να την πίνεις από μπρίκι μπακιρένιο,
όπως τον καφέ τον μερακλίδικο τον ψημμένο στη χόβολη,
που το μπρίκι το μπακιρένιο το έφτιαξε ο ίδιος
ο δημιουργός με το γούστο και το μεράκι το δικό του.

Τόσο πολύ απλή είναι η Ζωή, να την πίνεις και
να την απολαμβάνεις, αλλά, από μπρίκι μπακιρένιο

Γιατί η Ζωή είναι μεράκι....
Ερωτά μου, αγάπη μου Ζωή....

Η μεγαλύτερη τιμή που μας έκανε ο δημιουργός
είναι που μας έδωσε την Ζωή
Η στιγμή, που μας χάρισε την Ζωή
γι αυτό τον ευγνομονώ τον δημιουργό

Όταν στο τέλος σταθώ γυμνός
μπροστά στον δημιουργό
αυτό θα του πω
ότι τον ευγνομονώ
αυτό και μόνο

Έτσι, πολύ απλά !

Καπετάνιος
Ο γιος της Θάλασσας

4 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Καπετάνιε μου, σ΄έχει "μεθύσει" η πατρίδα σου! Εύχομαι πάντα "μεθυσμένος" από πατρίδα και ζωή!Μήπως και κανένα ονοματάκι... Ζωής, "βοηθάνε" στο μεθύσι; Αν όχι, το εύχομαι! Να δεις τότε το αριστουργήματα θα γράψεις!
Φιλιά πολλά! Καλό βράδυ!

THE_RETURN είπε...

Ξέρεις, Καπετάνιε μου, όσο νόμιζω ότι σε ξέρω κάπως, ...λάθος κάνω...πάντα σε μαθαίνω και περισσότερο...

Πάντα με εκπλήσσεις κάθε φορά.

Με εκπλήσσει αυτή η ανόθευτη, αγνή ομορφιά που πηγάζει απο τη ψυχή σου...

Τι άλλο να πω , εκτός από την αγάπη μου!

Καλημέρα Καπετάνιε μου!

Kallioph είπε...

...Όταν στο τέλος σταθώ γυμνός
μπροστά στον δημιουργό
αυτό θα του πω
ότι τον ευγνωμονώ
αυτό και μόνο...

χαίρε καπετάνιε
έτσι πάντα να είσαι ευγνώμων στην ζωή και στην απλότητά της δοσμένος.

Unknown είπε...

@ elpida μου
μοναδική καλησπέρα από το
πλατανόφυλλο του αιγαίου.

σε ευχαριστώ για τα πάντα όμορφά σου λόγια και την αγάπη σου
για μένα αυτό είναι ευτυχία
και ευλογία και πολύ μεγάλη τιμή.

όσο για κανένα ονοματάκι, όλα τα
ονόματα που έχουν ζωή είναι μέσα
με γούστο και μερλακι όμως.

σου στέλνω την ειληκρινή άγάπη μου
πολλά φιλιά
καλό σου βράδυ

@ the return

Καλησπέρα Διονύση σγαπημένε μου
η αγάπη σου είναι το πιο πολύτιμο
δώρο που μου έχουν κάνει μέχρι
σήμερα, και είναι πολύ μεγάλη
τιμή για μένα, τον καπετάνιο.
και που με έχεις, που με θεωρείς
φίλο σου.
ο καπετάνιος δεν πρόκειταιμ ποτές
να το ξεχάσει μέχρι το τέλος
σε ευχαριστώ !

Καλό σου βράδυ
καλέ μου φίλε !

@ Kallioph

Kαλησπέρα,
σε ευχαριστώ για τα πάντα όμορφά σου λόγια, είναι τιμή για μένα
καλιόπη μου τα λόγια σου,
γιατί δεν είμαι τίποτα άλλο
εκτός από έναν απλό, πολύ απλό
άνθρωπο, να ελισαι καλά πάντα

σου στέλνω ανάσα ακόμη
καλοκαιρινής βραδυάς
καλό σου βράδυ