Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2006

Κάθαρση στα.... Μουλωχτά

Η πολιτική ευθύνη υπάρχει στις συγκαλύψεις
και όχι στις αποκαλύψεις
λέει ο Ρουσσόπουλος
αυτός ο πρίγκιπας της πολιτικής

" Κάθαρση στα... Μουλωχτά "

Καινούργιες εκφράσεις, μοντέρνες, σύγχρονες
μας έφερε η κυβέρνηση, η νέα Διακυβέρνηση
του εντιμότατου κυρίου Καραμανλή.
Που σαν νεότατος που είναι, σπουδαγμένος,
χρησιμοποιεί μοντέρνες μεθόδους διακυβέρνησης
της Χώρας, πιο κομψές, πιο φινετσάτες, με χάρη
από τον θείο του, τον Εθνάρχη, που ήταν παλιομοδίτης.

Ο κύριος Καραμανλής βλέπεις είναι της Ελίτ της Βοστώνης
και του Κολωνακίου
για να μην πω του Κολ....

Η επέλαση των γαλάζιων κουμπάρων στον Δημόσιο τομέα
συνεχίζεται, εκεί είναι το ζεστό ψωμί.
Πήραν θέσεις κλειδιά, στην Εμπόλεμη Ζώνη του Δημόσιου
τομέα, σχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση για την περίφημη
επανίδρυση του κράτους, του Καραμανλικού.

Τρικυμία έπιασε στο Μαξίμου, Τυφώνας σαρώνει το μέγαρο
Μαξίμου, όλοι είναι ζαλισμένοι από την ναυτία
ξερνοβολούν χωρίς σταματημό, η μυρωδιά του εμετού
σκέπασε όλη την Χώρα, γιατί ο Καπετάνιος του Μαξίμου
ζαλίστηκε, τον έπιασε ναυτία
είναι Καπετάνιος του γλυκού νερού, της μπονάτσας
και δεν μπορεί να βγάλει το πλοίο από την τρικυμία
που το έριξε.

Γιατί βλέπεις
Καραμανλήδες όλοι μπορούν να γίνουν
Καπεταναίοι όμως όχι !
Μόνο λίγοι μπορούν να γίνουν.

Για να γίνεις Καπετάνιος, κύριε Καραμανλή, πρέπει
να έχεις αγάπη γι αυτό το επάγγελμα του Καπετάνιου
γι αυτό το λειτούργημα, γιατί για λειτούργημα πρόκειται.
Πρέπει να έχεις εκτίμηση, σεβασμό, εμπιστοσύνη
αξιοπρέπεια στο πληρωμά σου και κυρίως γνώση
και γνώσεις κύριε Καραμανλή.

Με ψέματα και υποκρισία το καράβι του Μαξίμου
δεν υπάρχει περίπτωση να το βγάλεις από την τρικυμία
κύριε Καραμανλή.
Πάει για φούντο, σίγουρο είναι ότι σε λίγο θα βρεθεί
στον πάτο, γιατί δεν είστε ούτε άξιος και κυρίως ικανός
να το κυβερνήσετε και να το βγάλετε απο την τρικυμία.

Δεν ήξερες, κύριε Καραμανλή
Δεν ρώταγες
να μάθεις ?

Έτσι, απλά !

Υ.Γ

Από τα Νεα, του σαββατοκύριακου
της Έλενας Ακριτα

Το μέγεθος της ξεφτίλας, της διάβρωσης, της σαθρότητας
να την κατανοήσω μου επιτρέπεται ?

Εμένα σαν Καπετάνιο δεν μου επιτρέπεται !

Για τον κύριο Καραμανλή φαίνετε επιτρέπεται
όλα επιτρέπονται
γιατί αυτός δεν είναι Καπετάνιος
είναι απλά ένας Καραμανλής
και τίποτα άλλο !

Καπετάνιος
Ο γιος της Θάλασσας

9 σχόλια:

Xνούδι είπε...

Καλημέρα καπετάνιε μου. Έλλειπες? Πέρασες όμορφα? Είμαι σίγουρη πως ναι. Από σένα, παίρνω μόνο αισιοδοξία.
Σε φιλώ.

Unknown είπε...

Καλησπέρα Χνουδι μοναδικό
σε ευχαριστώ για το καλώς όρισμα.

Μόλις γύρισα και πάλι κοντά σας
όμορφα πέρασα, όπως πάντα.

Είσαι από τους ανθρώπους που
εκτιμώ πάρα πολύ

σου στέλνω την αγάπη μου

καλό βράδυ

Xνούδι είπε...

κι εσυ καπετανιε μου. Η εκτίμηση είναι τόσο πολύ αμοιβαία και το ξέρεις.

Αγάπη πολύ και από μένα.

Καπετάνισσα είπε...

Κείνοι που κουμαντάρουνε τα κύματα δεν κάθονται σε βαθειές πολυθρόνες, αναπαυτικές, Sailor, το ξέρεις.
Ούτε φοράνε ατσαλάκωτα κοστούμια και γραβάτες ασορτί.
Οι τιμονιέρηδες δε κάνουνε τεμενάδες ούτε στήνονται στις κάμερες.

Κι η θάλασσα, θέλει καλό κουμάντο και σεβασμό.
Εσύ κι αν το ξέρεις!
Πρώτε μου.

Clowd είπε...

Δεν βαρέθηκες ναυτάκι μου να ασχολείσαι με λαλάκες;
Εγώ από την βαρεμάρα έχω πλέον περάσει στη σιχαμάρα!!!
Αηδιάζω μόνο στην ιδέα των πολιτικών!

Unknown είπε...

Αγαπημένη καπετάνισσα

Πολυ σωστά τα γράφεις
πάρα πολύ σωστά !

Οι τιμονιέρηδες δεν κάνουνε τεμενάδες, ούτε στήνονται στις
κάμερες μπροστά

Η θάλασσα, όπως και η ζωή θέλει
καλό κουμάντο
καπετάνισσα μοναδική και
αγαπημένη και είμαι σίγουρος
ότι και εσύ καλά το ξέρεις

Γιατί είσαι μέσα στους
πρώτους !

καλό σου βράδυ
σου στέλνω την αγάπη μου
φιλιά πολλά !

Unknown είπε...

clowd καλή μου

έχεις δίκιο, δεν λέω

Αλλά με πιάνει το παράπονο για
αυτή την χώρα την μοναδική
αυτή την λατρεμένη χώρα

Κανένας δεν έχει το δικαίωμα
όποιος και αν είναι αυτός
να παίζει με την τύχη του λαού
της Πατρίδας αυτής
η υποκρισία και τα ψέματα έχουν
ξεπεράσει τα όρια, αν υπάρχουν όρια,
δεν μπορώ να κάτσω με τα χέρια
σταυρωμένα, γιατί αυτοί θα μας
σταυρώνουν κάθε ώρα, κάθε ημέρα

Θα χρησιμοποιώ την κριτική μου
πάντα στην υποκρισία και την
κοροϊδία της εξουσίας, είναι
χρέος και ευθύνη όλων μας, κάθε
πολίτης έχει ευθύνη και χρέος
να χρησιμοποιεί την κριτική του
απέναντι στην υποκρισία της εξουσίας.

ΣΥΓΝΏΜΗ για το ξέσπασμα

καλό σου βράδυ
με πολύ αγάπη !

Kallioph είπε...

καλά τα λες καπετάνιε
πρέπει να τα βλέπουμε αυτά
γιατί...
προσέχουμε για να έχουμε !

Unknown είπε...

kallioph καλή μου
πάρα πολύ σωστά και σοφά
τα λόγια σου και σε ευχαριστώ.

μακάρι να προσέχαμε όλοι
γιατί αν προσέχαμε δεν θα είχαμε
φτάσει ως εδώ.
να είσαι καλά

καλό σου βράδυ
φιλιά και αγάπη