Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2006

Η μελωδία του τραγουδιού της Ζωής....



Κλείνω τα μάτια μου
και προσπαθώ να σε φανταστώ να σε δω
και όχι να σε ονειρευτώ
να δω την μορφή σου, τα μάτια σου τα λαμπερά

Θέλω να είσαι σίγουρη
ότι στα όνειρά μου σε έχω δει
και ας μην σε ξέρω, ας μην σε έχω δει ποτέ
και δεν χρειάζεται να σου υποσχεθώ ότι
στα όνειρά μου θα σε αναζητώ

Είσαι σαν όμορφος στίχος τραγουδιού
είσαι σαν γλυκιά νότα μουσικής
κάθε συνθέτης τραγουδιού, στίχων και μουσικής
θα ήθελε να είσαι η μούσα του στους στίχους
στις νότες του τραγουδιού

Η μουσική, οι νότες, οι στίχοι του τραγουδιού
από τον συνθέτη, τον δημιουργό της μελωδίας
της μουσικής της Ζωής είναι αυτοί που ψάχνω
να βρω στη Ζωή μου αυτή και όχι να ονειρευτώ

Η μουσική, οι νότες, οι στίχοι της μελωδίας της Ζωής
δεν γράφτηκαν από τον συνθέτη δημιουργό
για να ονειρευόμαστε, αλλά για να ταξιδεύουμε
και να απολαμβάνουμε την ομορφιά της μουσικής
της μελωδίας από της νότες και τους στίχους της Ζωής

Μόνο όταν αφήσεις τα δάκρυα να κυλούν
στα μάγουλά σου, τότε μόνο θα καταλάβεις
θα αισθανθείς ποια είναι η ευτυχία

Τα δάκρυα είναι ευτυχία
είναι το ξεχείλισμα της Ζωής
από μέσα μας
από το άκουσμα της ομορφιάς της μουσικής
της μελωδίας από τις νότες και τους στίχους
του τραγουδιού της Ζωής.

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Ω καλά, πολύ πρώτος...

και βέβαια, δεν μου έχει διαφύγει ότι είσαι πολύ ρομαντικός άνθρωπος εκτός των άλλων, Καπετάνιε μου...

Καλημέρα !

Unknown είπε...

Καλημέρα επιστροφή

σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου
λόγια, κάποιες στιγμές αφήνω
τον ρομαντισμό μου
να με παρασύρει!

Έτσι, απλά !

καλό ξημέρωμα !

nyctolouloudo είπε...

αν και γδαρμένοι παραμένουμε ( ευτυχώς ) ρομαντικοί....!

Unknown είπε...

Μεθυσμένα χρώματα
είναι ότι πιο όμορφο μπορούμε
να προσφέρουμε στην Αρχόντισσα
Ζωή !

καλό σου πρωινό !