Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2006

Το μεγάλο αντίο του Σούμι....



Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής
Μίκαελ Σουμάχερ, αποφάσισε να βάλει τέλος
στη μεγαλειώδη καριέρα του, μετά το τέλος
της εφετινής σεζόν.
Ο Γερμανός πιλότος της σκουντερία Φερράρι ανακοίνωσε
την αποφασή του αμέσως μετά το τέλος του Ιταλικού Γκραν Πρι
όπου και κατέκτησε την νίκη, μειώνοντας τη διαφορά στους
2 βαθνούς από τον πρωτοπόρο Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Σουμάχερ πέτυχε την 90η νίκη σε μια καριέρα γεμάτη ρεκόρ.
Βάζοντας έτσι το ονομά του στο Πάνθεον του αθλήματος.
Δεύτερος ήταν ο Κιμι Ραϊκόνεν με McLaren και τρίτος
ο Ρόμπερτ Κιούμπιτσα της BMW.
Μεγάλη ατυχία για τον παγκόσμιο πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο
που είδε την Renault του να παραδίδει το πνεύμα της,
αφού έσπασε ο κινητήρας του στο 39ο γύρο και ενώ βρισκόταν τρίτος.

Ο Σουμάχερ εμφανίστηκε αποφασισμένος στη συνένευξη τύπου.
Αποφάσισα ότι πρέπει να σταματήσω να αγωνίζομαι, νομίζω ότι
είναι η κατάλληλη στιγμή για να το κάνω.
Ο Μηχανοκίνητος αθλητισμός μου έδωσε πολλές χαρές τα 30 χρόνια
που αγωνίζομαι. Αγάπησα όλες τις στιγμές.
Αυτός είναι ο τελευταίος αγώνας μου στη Μόντσα,
ευχαριστώ την οικογενειά μου
τους ευχαριστώ όλους.
Ήταν πάρα πολύ δύσκολη απόφαση
Πιστεύω πως ήρθε η στιγμή.

Ο Σουμάχερ ξεκίνησε να γράφει την δική του ιστορία
το 1994, όταν κέρδισε τον πρώτο τίτλο με την Μπένετον
Τι ειρωνία ?
Αυτή η χρονιά έχει χαρακτεί στην μνήμη όλων με το θάνατο
του μεγάλου Άιρτον Σέννα.
Για τον Ραϊκόνεν ανέφερε.
Είμαι ευτυχισμένος που την θέση μου στην ομάδα παίρνει ο Κίμι
Για την μεγάλη του νίκη στην Ίμολα τόνισε
Κάναμε ένα μεγάλο βήμα για το πρωτάθλημα σήμερα
και ανυπομονώ για τους εναπομείναντες αγώνες.

Ο Φινλανδός Κίμι Ραϊκόνεν και ο Βραζιλιάνος Φελίπε Μάσα
θα είναι οι πιλότοι της Φερράρι για την επόμενη σαιζόν.

Κατάταξη οδηγών, σε 15 αγώνες
1. Φερνάντο Αλόνσο 108
2. Μίκαελ Σουμάχερ 106
3. Φελίπε Μασα 62

Κατάταξη κατασκευαστών
1. Ferrari 168
2. Renault 165
3. McLaren 97

2 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Αναμφίβολα, ένας κορυφαίος πιλότος που έγραψε ιστορία...

Και παρότι δεν ήμουν ποτέ "σουμαχερικός", δεν μπορώ ωστόσο να μην νοιώθω μεγάλο σεβασμό γι'αυτόν...

Ο ακραιφνής επαγγελματισμός του, η πειθαρχία του και η εκπληκτική ικανοτητά του να οδηγεί συνεχώς "στο όριο", τον κατέστησαν μια μεγάλη μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού για πάντα...

Και μιας και ο Kimi θα έλθει στη Ferrari, τότε θα ξαναγίνω λιγάκι και ...Ferrari-κός, εκτός από οπαδός της Renault που παραμένω φυσικά (έχει να γίνει αυτό από την εποχή που πιτσιρικάς τότε, θαύμαζα να βλέπω τον αείμνηστο Ζιλ Βιλνέβ, πατέρα του σημερινού Ζαν-Ζακ, που οδηγούσε την Ferrari του με τρόπο απίστευτο...).

Καλημέρα Καπετάνιε μου!

Unknown είπε...

Καλησπέρα καλέ μου φίλε

Αναμφίβολα είναι ένας κορυφαίος
πιλότος που έγραψε ιστορία...

Πολύ όμορφα και σωστά τα λόγια σου
και εγώ έκανα αυτό το μικρό αφιέρωμα σ αυτόν τον σπουδαίο πιλότο επειδή είμαι θαυμαστής
αυτών των ξεχωριστών ανθρώπων
ανεξάρτητα σε ποια ομάδα ανήκουν.

Μας άφησαν και θα συνεχίσουν να μας
αφήνουν συγκλονιστικές στιγμές
εγώ δεν έχω παρά μόνο να υποκλιθώ
μπροστά σ αυτούς τους πολύ
σπουδαίους πιλότους και ανθρώπους

Εδώ θα ήμαστε παρέα για να τους
θαυμάζουμε

Καλό σου βράδυ
από το πλατανόφυλλο
του Αιγαίου