Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2006

Σκανδαλολογία χωρίς τέλος.....

Μετά την ΦΑΓΕ τώρα έχουμε και τον ΚΟΛΙΟ

Όλο προς τα πίσω πάμε, μπροστά καθόλου
Σε λίγο θα φτάσουμε και στις εργολαβίες
στο Χάνι της Γραβιάς.
Αν χρεασθεί θα πάμε και στις Θερμοπύλες
του Λεωνίδα με τους τριακόσιους.

Όταν ο Πανάγος γίνει Παναγία
τότε μόνο θα βρεθούν κανδύλια
για την Παιδεία.
Αυτό λένε στην πιάτσα !

Η σκανδαλολογία πια ξεπέρασε τα όρια της πλάκας,
όποιον και να έχω ρωτήσει, έχει διοριστεί στο Δημόσιο
με πολιτικά κριτήρια και μόνο, είναι αδιάφορα τα προσόντα
και δεν έχουν καμιά σχέση με το αντικείμενο τις δουλειάς.

Κατά τα άλλα ήμαστε μια πολύ
όμορφη ατμόσφαιρα.

Ο κολλητός διορίζει τον κολλητό η την κολλητή
Ο κουμπάρος την κουμπάρα και τον κουμπάρο.
Δηλαδή παίζουμε τις κουμπάρες και τώρα ετοιμαζόμαστε
να παίξουμε κλέφτες και αστυνόμοι.
Σε λίγο μπορεί να μας έρθει να παίξουμε
και την κοκκινοσκουφίτσα
Μπορεί και μακριά Γαϊδούρα
Που ξέρεις, όλα μπορεί να συμβούν.

Τέτοιος ευτελισμός τις κοινωνίας, για να μην χρησιμοποιήσω
άλλες λέξεις, δεν έχει προηγούμενο όσα χρόνια παρακολουθώ
τα πολιτικα και κοινωνικά δρώμενα στη Χώρα μας.
Χάθηκε το μέτρο, χάθηκε η αξιοπρέπεια, η αξιοκρατεία
όλος ο Δημόσιος τομέας της Χώρας διοικείται και ελέγχεται
από κάθε είδους κουμπάρους, κουμπάρες και παρατρεχάμενους.

Υπάρχει πρόβλημα διακυβέρνησης της Χώρας
Υπάρχει πρόβλημα πολιτικό, από όλους.
Μόλις όλοι οι υπουργοί, οι βουλευτές ακούσουν την λέξη
Πολιτική ευθύνη, εξαφανίζονται όλοι τους, ούτε από
την γωνιά δεν στρίβουν για να βγάλουν τα κάστανα
από την φωτιά, φοβόνται μην καούν.
Πολιτικό κόστος το ονομάζουν το κάψιμο

Ποιόν περιμένουν στ αλήθεια, να βγάλει τα κάστανα
από την φωτιά ?
Τον Ελληνικό Λαό ?

Μεγάλο λάθος κάνουν όλοι τους
Εμείς δεν γεννηθήκαμε καστανάδες για να
τους βγάζουμε τα κάστανα από την φωτιά.

Καλά κανένας δεν καταλαβαίνει
ότι φτάσαμε και κοντεύουμε να ξεπεράσουμε
το όριο του γελοίου ?
Κανένας ?

6 σχόλια:

Kallioph είπε...

Πέστα καπετάνιε μου , πέστα!

Unknown είπε...

Kallioph μου καλημερά !

Όχι μόνο θα τα λέω
αλλά θα τα γράφω κιόλας !

Να είσαι καλά
σ ευχαριστώ

Καλό σου πρωινό
απεργιακό και σήμερα !

Θεριό Ανήμερο είπε...

Όχι απλά φτάσαμε τα όρια, τους έχουμε αλλάξει τα φώτα!

Unknown είπε...

Καλημέρα
Θεριό Ανήμερο

και που είσαι ακόμα
αυτούς τους βολεύει να ήμαστε
χωρίς φώτα
για να μην βλέπουμε τις ασχήμιες τους, για να μην γράψω
κάτι τι άλλο, επειδή από
την φύση μου είμαι ευγενής
αλλά και η ευγένεια έχει
τα όριά της !

καλό σου πρωινό
με αναμμένα τα φώτα

Ελπίδα είπε...

Πέστα χρυσόστομε!
Καλό βράδυ σαιλόρ! Έχω μπλέξει με το χαλάλι. Θέλω να το τελειώσω γρήγορα, για να μπορώ να κινούμαι ελεύθερα.Τα λέμε!

Unknown είπε...

Γεια σου Ελπίδα μου μοναδική

Εγώ δεν είμαι ο χρυσόστομος
ούτε ο χρυστόδουλος

Ειμαι ο καπετάν Δημήτρης
και θα τα λέω και θα τα γράφω !

Εδώ δεν σηκώνει αγιαστούρες

Να είσαι καλά με το Χαλάλι σου
περιμένω να τελειώσει για να
το διαβάσω όλο μαζί !

Καλό σου βράδυ
φιλιά