Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2006

Πρωινό Σαββάτου, λίγο μετά τις 10.....



Μου φαίνεται ότι πιο όμορφα είναι εδώ
παρά στην παρέλαση
Τουλάχιστον εδώ έχει ομορφιά και " ΟΧΙ "
Ασχήμια και ασχήμιες.
Άραγε δεν μπορούμε να πούμε " ΟΧΙ "
Σε αυτές τις παρελάσεις που τις έχουμε κάνει άσχημες
παραστάσεις, κακόγουστες, χωρίς ουσία και περιεχόμενο
Χάσαμε το " Μέτρο " το μόνο που μας έμεινε είναι να πάρουμε
το Μετρό για το Φάληρο, να μας κτυπήση ο αέρας ο θαλασσινός
μπας και συνέλθουμε, έστω και λιγάκι, τόσο δα !

Τι γκρίνια, τι μιζέρια είναι αυτή
και μόνο που τα σκέφτομαι και τα γράφω
με στενοχωρεί, ειλικρινά με στενοχωρεί και δεν λυπάμε
για αυτό, παρά μόνο ανησυχώ
γιατί χάθηκε η εκτίμηση, ο σεβασμός, η αξιοπρέπεια
χαθήκαν τα πιστεύω, χαθήκαν οι αξίες
πάνε τα όμορφα χρόνια, έμειναν μόνο για ανάμνηση......

Το μόνο που μας έμεινε είναι η θάλασσα η ανοικτή
η ομορφιά τις απεραντοσύνης του μπλε και του γαλάζιου
εκεί δεν υπάρχουν ασχήμιες
παρά μόνο ομορφιά
και τα γλαροπούλια να πετούν ελεύθερα πάνω από την θάλασσα
κάτω από το μπλε του Ουρανού μέσα στην μυρωδιά, το άρωμα
της θάλασσας και τις θαλασσινής αύρας.....

Καλό πρωινό Σαββάτου, λίγο μετά τις 10 !!!!!!!!

4 σχόλια:

Clowd είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Ναυτάκι μου
καλά έκανες και πήγες να πάρεις μυρωδιά θάλασσας
Επλίζω να πήρες πολλές ανάσες, να έχεις απόθεμα για τις ώρες
που θα χαραμίσεις μπροστά στην τηλεόραση βλέποντας όλες αυτές τις αηδίες της εποχής!

Unknown είπε...

clowd
Καλημέρα, καλό Σαββατοκύριακο
σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου.
Βλέπεις εγώ πάω και στα γήπεδα
όταν η ομάδα μου παίζει στην έδρα της, τι να κάνω, είμαι φίλαθλος
μ αρέσει !

καλό σου απόγευμα !

zoufitsa είπε...

Καλησπερα
η θαλασσα ειναι η καλυτερη συντροφια και με θεωρω τοσο τυχερη που την εχω διπλα μου γιατι οποτε και να το θελησω ξεφευγω στην αγκαλια της...
Δεν ησουν μονος και εγω δεν πηγα πουθενα προτιμησα την θαλασσα και την αγκαλια της..

Καλο σ/κ sailor :)

Unknown είπε...

zoyfitsa
Καλησπέρα

Αυτό είναι αλήθεια, είναι η καλύτερη συντροφιά για εμας που την
αγαπάμε βέβαια.
Εγώ μένω λίγο μακρυά από την θάλασσα τώρα, στα βόρεια προάστια
αλλά δεν με νοιάζει, όποτε θέλω
πάω κοντά στη θάλασσα, όλες τις
εποχές.
Σε ευχαριστώ για την συντροφιά σου
να είσαι πάντα καλά
Είσαι τυχερή που έχεις δίπλα σου
την θάλασσα.

Καλό σου βράδυ
Καλό ξημέρωμα κοντά στη θάλασσα !